Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #32236 üzenetére
Lehet, nem tudom, nem mentünk bele a részletekbe, csak kíváncsiságból kérdeztem.
------------------------
Egyébként foglalkoztat a gondolat, hogy motor helyett inkább egy új 1.4T Swift Sport legyen majd, ha meglesz a kártérítésem, de ezzel van pár probléma:
- új autót nem mernék több órára magára hagyni a sehol, ezért maradna a Jazz;
- viszont csak 2 autónak van hely a garázsban, és apum WagonR-ét is kell valahol tárolni;
- szeretem a motorozást is és nem szívesen mondanék le róla.Pedig egy ilyen kis méregzsákkal is szívesen furikáznék.
-
tboldi
nagyúr
Ha autó, akkor turbó kell*.
*Csak is gyárilag, átépítés nem játszik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #32358 üzenetére
Én ezekből a színekből választanék:
Igazából egyik sem áll rosszul az autónak, de a piros dekorációkkal teletűzdelt belsőhöz jobban passzolnak az általam bekarikázottak.
szerk.: Esetleg egy fehér is jöhetne, de számomra az olyan cégesautós.
(#32360) Napfénysüti: Ha olyan jellegtelen szürke, mint most az S-Cross-é, akkor tényleg, de a korábbi SX4-szürke tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Hogy ma se maradjunk új Swift Sport nélkül.
[link] -
tboldi
nagyúr
válasz Swinegod #32390 üzenetére
A dízelről nem tudok semmit, de:
1, minden M13A a.k.a. Ignis-motoros WagonR+ VVT-s,
2, a Toyotának semmi köze ezekhez a motorokhoz, teljes egészében a Suzuki műve, csak hasonlóság van a szelepvezérlés megnevezésében.Egyébként teljes mértékben megbízható - a miénk legalábbis, erről tudok nyilatkozni. Fogyasztása nyári időszakban 5,5-6 l, télen 1-gyel több. Teljesítménye meg annyi, amennyi, vagyis 69 kW.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz CoolBoy323 #32451 üzenetére
Zimmermann @ Kauffer
-
tboldi
nagyúr
Az utóbbi években mi nem nagyon mentünk el nyaralni, max. egy-egy napos kirándulások voltak erre-arra, de azt tanúsíthatom, hogy a 120 literes Hajdú bojler kiválóan elfér a WagonR-ben 3 személy mellett.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #32466 üzenetére
Az büdös és koszos, a bojler meg zsír új volt eredeti csomagolásában.
De írhattam volna Samsung mosógépet is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz mirci18 #32454 üzenetére
Volt ez az autó valaha lemosva, kitakarítva?
Egyáltalán nem szeretnélek megsérteni Téged, de a hányinger kerülget, ha egy ilyen koszos belsőt meglátok.(#32471) AMD Power: Annyinak én is örülnék, most közel 80k-et fizetek egy évre. 2006-os Honda Jazz 1.4 LS, A0, első autóm, 22 éves vagyok, vidéki lakos és 5 éve van jogsim.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Sza_Sa #32507 üzenetére
Egyébként pluszban többet fog fogyasztani az autód, mivel azonos sebesség mellett nagyobb fordulatszám kell.
Ez nem feltétlenül igaz. Minden motornak megvan az a fordulatszám-tartománya, ahol a legjobb a hatásfoka. Konstrukciófüggő, az egyik típusnak magasabban, a másiknak alacsonyabban van ez a tartomány. Simán előfordulhat, hogy azonos, vagy akár jobb is lesz az átlagfogyasztása, mint előtte.
Az automata váltókat is úgy szokták programozni, hogy a user által diktált sebességhez igazodjon. Azt a fokozatot választja ki, amiben ezt a tartományt tudja tartani.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CoolBoy323 #32605 üzenetére
Az is lehet gyertya hibára utaló gond, hogy nem pöccre indul?
Lehet, persze, de akármi más is.Cseréljem a gyertyákat, bajom nem lehet belőle?
Bajod biztos, hogy nem. Max. nem oldódik meg a problémád.
Amúgy papírforma szerint 105k-nél cserés az M-szériás motoroknál.Ha igen, milyet vegyek?
Amit a kézikönyv ír. Pontos típust nem tudok, de biztos, hogy irídium fog kelleni. És 4 darab.Házilag ki tudom cserélni, van vmi trükkje?
Ki tudod, de nem árt egy nyomatékkulcs hozzá, nem szerencsés túlhúzni. Meg vigyázz arra, hogy minden más ugyanoda kerüljön vissza, ahol eredetileg volt.szerk.: Amúgy jövő héten én is viszem a WagonR-t szervizbe, 120k-es olaj- és szűrőcsere, meg felrakatom az új Hankook Winter i*cept RS2-ket is.
Addig meg apum elmegy az én Jazzemmel dolgozni. Kíváncsi leszek, mit fog szólni hozzá, miután hazaért.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Miért offoltok, amikor tulajdonképpen szakmai?
Amúgy erről jut eszembe, 119774 km után még mindig hibátlan a nyelestengelycsapágy a WagonR-ünkben.
-
tboldi
nagyúr
A saját Jazzemé a legjobb kb., amit eddig vezettem. És ez nem vicc, hiába ez a legkevésbé sportos közülük.
Még az új Civic 1.5T váltója is tetszett, de az már nem kelt annyira "gépies" érzetet.Megbízhatóságot tekintve meg van egy-két típus, aminél a nyelestengelycsapágy-probléma hasonlóan a Suzukikhoz megvan, de azért ritkábban fordul elő. Egyébként nem nagyon szoktak elromlani a Honda manuális váltói.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Új Jazz-t még nem próbáltam, de gyanítom, hogy hasonlóan a Civic-hez finomítottak rajta. Az enyém még az első (igazából második) generációs faceliftes modell, 1.4-es, 83 lovas LS. [kép]
AZ 1.0T Swiftet én is vezettem. Jobb a váltója, mint a WagonR-ünké, de még mindig a Jazz az etalon nálam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Ez a facelift nem lesz olyan markáns, mint az S-Cross-é.
-
tboldi
nagyúr
Nyilván nem várható el akkora változás (akkor már egy új generáció lehetne), de manapság már annyiféle SUV van, hogy egyszerűen szükség van valamivel kitűnni a tömegből minden egyes frissítés alkalmával. Szerintem ez már nem lesz olyan sikeres, mint a mostani (már csak a turbós motor miatt is, sokaknak nem szimpi).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #32685 üzenetére
Nem magamról írtam, én örülök a turbónak. Vezettem is mindkettőt a Suzukitól, meg az 1.5-ös Civic-et, sokkal jobbak mint a szívók.
Én általánosságban azokról az emberekről írtam, akik félnek a turbótól, mert szerintük elromlik, meg drága. És azért elég sokan vannak így.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én meg kértem időpontot szervizre + gumicserére.
Van valami extra ilyenkor az olajon és a szűrőkön kívül? Gyertyák és az ékszíj megvolt az előzőnél, váltóolaj meg 135k-nél lesz esedékes.
2004-es WagonR+, M13A[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én ma marhára meglepődtem az M1-esen. Tök nyugodtan lehetett haladni 130-cal, forgalom alig volt, nem akart senki az életemre törni, még a jobbra tartás is megvolt. Nem ezt szoktam meg.
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #32871 üzenetére
A mi WagonR-ünk is egy gazdás, klíma nélküli GLX.
Apum azért nem akart akkor (vagyis 2004-ben) klímát, mert hogy azelőtt 20 évig elvolt nélküle, nem hiányzik neki. Idén februárban megvettük mellé a Jazz-t, amiben már van egy egyzónás digitális egység, és azóta meg azt mondja, hogy nem is tudja, hogy hogyan bírtunk nélküle eddig létezni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Elvileg itt az óvári Suzukinál is van már frissítés, de nem vagyok benne biztos, csak fél füllel hallottam.
Most cserélnek olajat és gumit a WagonR-en. Remélem, nem csesznek el semmit.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #32891 üzenetére
Kész. Csak annyi a bökkenő, hogy 5W30 helyett 10W30-as Ecstart raktak bele...így tél előtt...tök jó... Nem említettem nekik, hogy 5W30-at kérek, mert eddig 13 évig tudták, hogy az való bele. Legalább a szint jó.
Mivel apumé az autó, ezért nem reklamáltam, majd megkérdezem őt, hogy mi legyen.Egyébként van most egy ingyenes téli előtti átvizsgálásos akció, nem találtak semmi kivetnivalót (csak az ablakmosó kevés, de van itthon, úgyhogy azt nem kértem). Plusz a zárakat, zsanérokat is átkenték, ami mondjuk nem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CsakEgySrác #32920 üzenetére
Rozsda, rozsda és rozsda. Kihagytam valamit?
-
tboldi
nagyúr
válasz CsakEgySrác #32922 üzenetére
Ha nem is annyira vészesen, de azért elég gyakori probléma mostanra már.
Nem vagyok Swift-szakértő, hülyeséget meg nem akarok írni, úgyhogy várj szerintem egy tapasztaltabb fórumtárs válaszára.