Új hozzászólás Aktív témák
-
lolka1980
aktív tag
Köszönöm.
Érdekes,hogy olajakról találok mindenféle leírást,hogy pl ez meg az ajánlott és ennek ez a pontos tulajdonsága,neve,típusa 10w30 API besorolása,sae40 gl-4 szóval ilyesmi.
De olajszűrőról sehol nem találok semmit,hogy pl:
"hgt3534526" számú kell bele ami midtudomén anyagból van.
Csak mutat egy képet ír egy márkát oszt jól van.
Sehol egy adat,hogy ennyi a széllesség,ennyi a hossz,menet,gumigyűrű,stb.
Vagy csak a Googli nem akar a haverom lenniBiztos van különbség mert mint írtam annó nekem kisebbet adtak a boltban mint ami rajta volt.A gumitömítés zárt rendesen de nem azon az íven futott amit még előtte a márkaszerviz rakott bele.Most nem szeretnék ebbe a hibába esni megint.
Gyárilag egyáltalán milyet tesznek bele? -
batai15
félisten
195 45 mondtam ami a sport mérete.. Gumi :5 ezer difi van a gyári és a 195 méret közt per db.. 3 évre vetítve nem sok. Rugó? 4 centi ért gyári gátló maradhat, ültetés 40. Egyszer kell még venni. Tény drágább oszessegeben, de ezt kárpótolja mikor meg állítanak az utcán, vagy elismernek és a kocsit. Én nem mondom hogy mindenki csinálja ezt, de ne vegyétek a gyári kocsit se szent írásnak.. Ezt az igénytelen swiftes dolgot ki kérem magamnak. Egyrészt mivel vatta új bf goodrich et tettem rá. Noha nem hibátlan a kocsim, de már költöttem rá nem keveset. A vágott rugó? Ésszel csinálva nem gond. Nem lesz pattogosabb nagyon, és nem ugrik ki a tányérbol. És pont azért Nissan lemez felni van fent mert nem akartam tömeg alessio felnit.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát azért szvsz ez a too much kategória. Ez már azt mondom nem hétköznapi használatra való. A gumiból a legdragabb nem feltétlen a legjobb, illetve ha azt nézed ez még mindig csak egy 1.3 91 lovas kocsi. Nem egy nagy verű gép ahol valóban ha nem akarsz el szállni, akkor mindenből a legjobbat kell belőle. Főleg nem utcán. Ilyen módosítással atms re szokás menni Kupára vadászva, nem egy átlag optika rá ahol azt akarod picit szebb legyen a kocsi hogy neked tetszeni és kicsit kiemelkedjen a tömegből.
Nálam ott kezdődne a swift igazi tuning hogy : sport Swift, állítható sport futó mű (nem air ride) sport kipuff rendszer nem csak vég, sport fék tárcsa, monster Body kit. Ez kb mint 1.5 Misi lenne. E helyett a Lower cost plan: sport lökösök kb 60. Fényezés színre, sport lámpák kb 40, ültetés 4 cm megin 40,sport kipufogó dob, 15, felni 100 kb 100 gumma. Ez kb 3 - 400. És akkor van egy szép igényes nem a homasitaba vásárolt cuccok bol épített géped. Ez se olcsó, de ha azt nézed a swift 800 ezer kb, és miket lehet kapni 1.5 misiert ami annyira nem durva kocsik, akkor ugyan úgy van egy, szép kocsid, meg Csinálva ami ugyan arra jó mint a sokkal drágább. Me kérdezzétek, de tudjátok milyen hobbi. Jelzem ez még terv mert még közelébe se vagyok ennek a dolognak most.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
tőled is meg kérdem, hol látol te használt gumit?
nyugodj meg énis ugy vagyok vele hogy előbb legyen rendbe oszt utána ha telik vesz rá az ember amit akar.
hótóló? hol? linkelt kocsik meg vannak ültetve semmi tuner lökös nincs rajtuk..
felőlem másszál a falra is bánom is én.
De csak a mihez tartás végett 1 éve van meg a kocsi: új kuplung, váltó olaj, hátsó fékek, alváz lakotás , meg védőzés, szilentek, olaj csere stb betarva és új gumik. kéne még rá költeni mert 300ért vettem, és 15 éves, de lassan csinálgatom.
szóval nem nem nyert.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
az első annyira nem .. ültetés meg felni. ne tagadd hogy normálisan választott felni, de még egy sima alu is nagyban meg dobja a kocsi kinézetét-
azt is hozzá tenném hogy ha van rá pénzed nem jelenti azt hogy még szép is lesz..
[link]
pontosan számszerűen le vezetve hogy mikor mennyit költ rá és hogy néz ki.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
létezik normális szakmai suzuki fórum, ahol élet is van, és nem csak meglévő típussal lehet regisztrálni oda?
konkrétan a korai sx4-ek túlfogyasztásáról érdekelne több info.
2006-2007-es GS-ek közül egész jók vannak, de azért +- 1 liter már nem mindegy kategória, ha van annyi köztük pl. -
dudika10
veterán
Na majd holnap részletesen utánajárok, mit is kaptam. Garancia mindenesetre van rá legalább.
Gyors keresés után csak azt látom, hogy splashez, SX4-hez, 2010-es swifthez 100-120k környékén hozzá lehet jutni elvileg új, gyári katalizátorhoz.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Kornel
veterán
Köszi.
Ez siman osszefuggesben lehet a tulfogyasztassal is adott esetben.
Valahol van info, hogy melyik gyartasi datumig allhat fent a problema?
Illetve gondolom sx4 sedannal nem volt ilyen, mert az made in japan
Viszont az asszonypajtinak nem tetszik, hanyni tudna tole.
De lehet muszaj lesz azt, ha egyszer jobb konstrukcio.Mod: aprilis=2007 aprilis?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
franc tudja
splash se volt rossz, csak túl magas és keskeny volt, de ugye a k12b szerintem elég jól sikerült motor lett.
swift-nél meg ugye akkor az 1.5 lehet jobb választás akkor már, csak az ugye ritka
új swift lenne a legjobb, de az meg egy vagyon még.na majd kiderül még
-
Thome
addikt
Közben végignéztem az angol szervizkonyvben a hibaleirast, ha minden stimmel akkor section 10b-re vezetett ami a hiba kinullázása. De holnap kiolvastatom a kódot, abban meg csak bízom hogy nem km átírkálás, végig vezetett szervizkönyvvel, még a motorra is ráírva az előző karbantartás illetve a következő esedékessége. Ha meg átvertek akkor rossz hangulattal, de vezetem tovább.
Ezt a magyar manualt netről ellehet érni? Sajna ezt az egy dolgot nem kaptam hozzá.
Kornélka: Ez lesz ha holnap nem lesz megfelelő eredmény. Suzukiban dolgozó műszaki manusz checkolja majd le.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Akkor nagyon jól leplezte a hozzá nem értését az ürge, illetve annyi pénze van, hogy 99%-ig biztos vagyok benne, hogy nem tekert, illetve látszik hogy rendben tartott volt műszakilag, de mivel nő vezette (és volt a tulaja) nem véletlen volt olcsó, egy ép karosszéria eleme sincs...
Szerintem szimplán behalt a bcm, okot felesleges keresni úgy érzem. Most hogy nullázni akartam, kiírta a hibakódokat a km számlálón, azok voltak amiket kiolvastam. Majd kiderül mi lesz.
Krisztián: A második képpel meglett a csatlakozó, köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Oszinten en szivesen elmennek ilyen kormanyzati vagy tek sofornek.
Engem egyszer a 4-es elkerulon a repternel toltak le a regi swifttel majdnem az arokba ilyenek.
100-as tablanal 200 felett.
Elveznem asszem.
Igy se birom a tablakat, elobb utobb kellesz egy blokkolo.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
oké, akkor amit az ürge mondott:
az elsők ha újak, akkor 60%-ról indulnak, most 54,6%-osak, és 40%-tól javasolt a csere elől.
hátul 40% körüliről indulnak, ha újak, most pedig 29,2% - 35,5%, és 20%-tól javasolt a csere.Tehát a mind a négyet cserélni felvetést nem értem, max. a két hátsó, azon gondolkozok én is most, csak ugye ez nem swift gátló, hanem spéci megy bele, így le kell vadásznom a legjobb ajánlatot
-
Kornel
veterán
lényeg, hogy ez nem úgy 54%, hogy egyszer 100%-os volt az érték, és most már csak 54%, hanem ez maradék tapadó erőt mér.
az ürge mondta, hogy gyárilag ennél 60% körül van az érték elől, hátul 40%.
ez betonkemény futómű, gyakorlatilag egyetlen eleme sem egyezik meg a sima swift/splash-ével, méretre pl. a hátsó gátló azonos, be is menne a sima swift, de ez gyárilag sokkal keményebb, kevesebb a csillapítása is nyilván ezáltal.
az elsőre azt mondta, hogy tökéletes, biztos, hogy nem nyúlna hozzá.engem a hátsók viszont annak ellenére is idegesítenek, hogy szerinte jó az, meg az eddig megkérdezett szerelők szerint is, de ugye a porvédő alapból zörög, és nem nagyon láttam hozzá külön porvédőt, illetve ugye a 40% helyett már csak 29 az egyik, de szerinte 20-ig simán jó...
a hátsók cseréjén filózok most, az elsőket biztos, hogy hagyom így most, nem gondolom, hogy ez olyan rossz lenne
ja ehhez eddig csak gyárit, és TRW-t találtam, a bárdi és unix keresők nem is ismerik a SS-ot, mint külön típust, azért majd telefonon megérdeklődöm a bárdit, hogy mit mondanak rá
[ Szerkesztve ]
-
HUNPSP
aktív tag
Hello, köszönöm a válaszod. Reagálok minden feltett kérdésedre, hátha többet tudok meg belőle én is.
Az autó szépen pöfög átlátszó füsttel, egyenletes motor járással. A kipufogó utolsó 1-2 centimétere sokkal sötétebb, de nem tűnik extrán kormosnak.
Tegnap megnéztem sok fénynél, és a motor első részén enyhe olajfolyás volt, sőt ez is inkább csak szivárgás szinten. A szerelő szerint inkább follyon valahol az autó alá/motoron, mintha valahol a motoron belül enné, mert ez még a jobbik eset, így kicsit megnyugtatott az egyébként nem túl jó dolog.300km alatt a minimum szintről kb az alsó pötty 3/4-ig csökkent az olaj szint.. a maradék 3-4dl olajat tegnap után töltöttem, kiváncsi voltam mennyivel toldja meg. Konkrétan a nívó pálcán minimum és maximum szintje közé lőtte be magát, középre.. ami örvendetes, de mégsem stimmel szerintem, hiszen csak és kizárólag ennyi olajtól nem gondolnám hogy ilyen szintet kell hogy növekedjen.
Az autó fogyasztása teljesen normális, nincs kirívó érték, néztem 1-2 alkalommal. Nem gyenge a motor, hozza az elvárt szintet egy 1.3-as 8 szelepes Swifthez képest. Most 145k km van benne, és előzőleg 2 idős tulajdonosa volt az autónak állítólag (utolsót tudom fixen, az elsőt nem), széthajtva nem hiszem hogy lett volna. Szép állapotú és figyeltek az autóra, de sajnos látszik hogy az utolsó tulaj otthon csinálta a szerelést, vannak érdekes megoldások.. az olajfolyást is inkább csak foltozgatta, nemhogy megszüntette volna.
Egyébként hideg motornál pláne rögtön a beindítás után néha félelmetesen csörög-zörög a motor, de amint bemelegszik már nincs gond, szépen muzsikál. Ha jól értem akkor az eddigiek alapján ez tényleg a szerencsésebb eset így, és elég lesz a szelepszár szimeringeket cserélni - a szerelő is egyébként ezt javasolta. Jövőhéten lesz megnézve az autó. A kompresszió mérést észben tartom, köszi a tanácsot mégegyszer![ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Kornel
veterán
Ez is benne van persze, de nezd meg az osszes iihs altal tesztelt autot a small overlap teszten.
Vannak, akik csak egy tesztre gyurnak, es amugy tornek, mint a ropi, es vannak, akik meg ezen technologia hasznalata nelkul is jo eredmenyt ertek el.
Illetve ha megnezed a beszurt kepet, a kritikus helyeken 1000-1500 MPa szakitoszilardsagu anyagokat hasznalnak, nem is veknyakat (B oszlop, kuszob, stb.), tehat egy "versenyauto cockpit-et" hoznak letre.
Torjon minden, de az utascella maradjon ep.
Egyebkent a suzuki elen jar ebben jelenleg.Abban egyetertunk, hogy ha akarnak, akkor ennel is biztonsagosabb autokat gyartananak, csak tobbe kerulne.
nézzbe: mi vesz ra valakit, hogy dizel suzukit vegyen?
[ Szerkesztve ]
-
-
Motion_Blur
félisten
M13A
5W30-at rakok csak bele, amikor vettem akkor nem értettem még hozzá és 10W40 ment bele asszem, azóta 1x 5W40, utóbbi 3 évben pedig csak 5W30.
Castrolt, Liquai Moly-t és ENEOS-t raktam bele eddig, full szintetikusakat persze.
Szerintem tavasszal LM vagy Motul megy majd bele.
Váltóolaj csere is lesz majd, épp aktuális.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
Ez nem auto, hanem eros tulzassal is csak egy helyvaltoztato eszkoz.
Az autoba Motor is van, nagybetuvel
Gazreakciorol jut eszembe, tesom multkor kiprobalta a ss-ot, anyos ulesbol mondogatta, hogy nem lep nagyot (ami igaz is), de olyan gazreakcioja van, mintha bovdenes lenne a gazpedal, es a folytoszelepet mozgatnad vele. Milyen lenne, ha nem lenne egr, meg egyeb uri huncutsagok?! -
Motion_Blur
félisten
Mitől?
Én tegnap políroztattam át az első és hátsó szélvédőt + mindenhol kicseréltem az ablaktörlő lapátokat újra. Illetve meg lett polírozva és pasztázva szélvédők közötti feketére festett műanyag + ami az A oszlopon van az is. Tele volt karccal és meg volt kopva, most olyan mintha új lenne, elcsúszik rajta a légyszar, vagy hogy szokták mondani
Első szélvédőről is eltűnt a Rain-X áldásos mellékhatása a fátyolosodás, ami már szinte balesetveszélyes volt esős-ködös időben.
Tavasszal még átpolíroztatom az első lámpabúrákat is és próbálom megőrizni az állaptot.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
meroly
veterán
Tudom, nem szoktam így hozzáállni dolgokhoz, de 17 éves a kocsi, másodautó csak városi futkosásra, és igazából csereérett nagyon, de elnyűhetetlen, ahogy tartja a mondás, fájó szivvel válnék meg tőle.
A szelep tisztítása jobban érdekel minthogy így hagyjam, mert elmegy.
Impossible is nothing
-
HUNPSP
aktív tag
Köszi! Ez mondjuk nem olyan nagy tétel, én 30 körülire gondoltam kb. Van egyéb előnye egyébként azon kívül hogy az olajat sem zabálja majd és a motor sem lesz csupa koksz?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Kornel
veterán
Oke, de bontott gatlot meg szilentet nem vesz az ember...
Kerdes, hogy a hatso hid szilentet is csreljem-e, ha nem log, nincs szetmenve, csak kirepedve...
Vagy varjam meg amig szethulkik.
Gyari 13k x 2 db
Powerflex meg 33 a szett, amire azt mondjak, hogy orok elet
Szo mi szo, nem olcso na. -
Kornel
veterán
A gyari csak a sporthoz keezult, monroe a gyarto, de csak a suzukinal kaphato, 50k a hatso szett.
Az elso meg vagy 70-80k.
Azon kivul, hogy draga, meg szr is, van akinek 70k km alatt ment tonkre a hatso gyari.
Ha mar ennyit koltenek ra, akkor koni FSD-t vennek, 160k-bol meglenne a 4 db, ami eleg csabito.OEM Elvileg nincs, tehat valami direkt kemenyitett ehhez valo tipust kell keresni, igy jott szoba a koni str.t, 31k a szett hatra.
Illetve elvileg van hozza tipusspecifikus TRW gyartmany, de sehol nem talalok rola infot, de a suzukisports forumon ezt raktak bele... Ez 27k lenne a szett.
Erdekes, mert lengokarbol es egyeb futomu alkatreszekbol is ezt a markat rakjak bele a forumtarsak.Egyszoval a keret szuk, de azon belul a legjobbat akarom kihozni a penzmbol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek