Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
Hali. Legjobb választás
De kérdésedre válaszolva , igen abszolút lehetséges ,hogy találj ennyiért egy fullos glx/gs t viszont ezt a 70-80e futást felejtsd el mert nincs vagy ha van akk nagyon ritka 8-10eves autonal ,masik meg nem km t veszünk hanem állapotot Anyám swiftjebe (2006,1.5 vvt) van 125ezer korul. Sokaltam de beláttam h ez közelit a realitáshoz, meg vezetve van szépen szervizkonyve hibatlan igy megvettük.
Sok mindenre nem kell nagyon figyelni ,nem szokott velük baj lenni. Némelyik szériánál volt jellemző a váltó hiba. Azt,hogy pontosan mi azt a többiek megmondják. De ha eddig nem jött ki es van szervizkönyv (hiteles) akkor nem valószínű h elofog mar.
1,3ert mar 2006 körülit is találsz.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
Hát ha rosszat próbáltál.... próbálj jót. Ez nem suzuki fanatikusság, de a kezelőszervek mindig az átlag fölött vannak a kategóriájához képest.
Valószínűleg olyan autót próbáltál amin szar a volt a fékrásegítő... amúgy az újabb ignis, swift2. sx4 mind marha jó fékkel rendelkezik. Ignis és sx4 amit vezettem és tudom milyen.... ha meg húzott is, ott valami marha nagy gond lehetett
A talán a számlájára írható, hogy fogy elég hamar a féktárcsa/fékbetét...
-
Doze
aktív tag
Leírom neked:
Ha 100-130-nál "mászkált" az úton, akaratod ellenére akkor valami rossz volt. Viszont az hogy "idegesen" reagál minden mozdulatra az a kemény futómű miatt van. Magas a kaszni, hátul merev híd van... kemény és kanyarban el is tud pattogni az ignis. De felborulni azt nem fogsz vele.
Ami a suzukira jellemző úgy általában: nem ringatózik, mindig az átlagnál keményebb futómű van alatta. Valaki pont ezért szereti, ugyanis elég jól lehet vele kanyarogni hegyi szerpentinen. Az ignis viszont még ettől is keményebb, főleg a doboz kaszni miatt, viszont nem is billeg... szerintem egy stilohoz képest aztán pláne.
A fék meg ezernyi hiba miatt nem foghatott rendesen....
-Kirepedt vákumcső
-A főfékhenger karmantyúja átereszt, így nem fejt ki elég erőt a folyadékra.
-Ha megvették a 10e huffos első kisipari fékkészletet, (mert suzuki jó van az), aztán nem fog (tapasztalat mert vettem én is olyat )
-fékfolyadék csere teljes hiánya.
-Fékcső fáradtA fentieket figyelembe véve hiába "családi"... már nem fiatal példányok is 10 év körüliek, azokat is karban kell tartani, akkor is ha nem tapossák neki.
-
roberto211
őstag
Fék az f*s volt rajta egyszerűen. Muter Swift 2 jén rálépek s megáll egyből. Ha félig benyomod akkor mar abs is közbeszól tehat erős fékek vannak rajta. Ha fullra akkor repülsz.
A kormány meg valóban ilyen sok suzinal h érzékeny. Ami kis sebességnél jo de nagy sebességnél valóban megszokást igényel.
Ez ilyen.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
Márpedig jo a kuplung hidd el
Nem létező hibákat találsz amit hibának észlelsz de közben nem azÜlj be hondaba suziba vagy bármilyen Japánba es hidd el itt ez a normális ,hogy hirtelen fog
De kérdezd meg akar az autós topicba vagy itt is elmondják neked. Megszokást igényel de szerintem milliószor jobb mint nemet meg francia autók kilométeres kuplungútja.
Amúgy itt is ellehet találni a fogási pontot csak gyakorlás kérdése.Amúgy en régi suzim kuplungja is ilyen ha ez megnyugtat. Hirtelen es fennt fog.
Újabbak
(Sx4 amin tanultam meg társai ) az meg durvább.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
A japán autókban pont ez a lényeg.... bárki bármit mond, a német és stb autóknál már néha az a baj, hogy egy szivacsban ülsz, semmi nem hirtelen, semmi nem rángat/ugrál stb... persze jóval kényelmesebb, meg azért más kategóriák az "olyan" német autók.
De pont egy kicsivel fentebb ecseteltem, hogy egy 2012-es audi A3-ban, mennyire nem jó a fék, mennyire nem jó a kuplung... pont ezét, a gyors sebességváltásokat is el lehet benne felejteni, olyan mint egy kivajazott szappantartó. Szép igényes meg minden, de semmi kapcsolatod az autóval.... A suzuki meg úgy általában a japán autókra jellemző hogy "érzed" miben ülsz. (mondjuk nem mellékesen a zörgő műanyagokból is tudod ),
A szervokormány meg szubjektív... nekem szervótlan autó nem is nagyon volt a kezeim közt. De annyi biztos hogy mikor ladát vezettem egyszer városban, bedurrant a karom... mert abban aztán van kenyérszervó. Megszokás kérdése ez is. Aki pl hozzá van szokva hogy minden erőből kell csinálni egy autóban, annak meglepő lehet hogy autópályán bele lehet rántani akkorát a kormányba hogy fejre állsz vele rögtön. Figyelni kell, mert különben kínos kóválygás van az úton.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát nem. Egyrészt nehogy azt hidd hogy csiga lesz a swifted. Hiába is magyarázza mindenki a dolgot hogy lomha lesz meg fekezes gyengébb lesz. Igen MINIMALISAN . De nem egy verseny pályán vagy ahol számítanak a század másod percek. Amúgy is ha egy kis loket térfogatú állítható szelep vezérlésű kocsival haladni kell porgetni kell. Nekem a hoki 67 lovas 8v swiftemen 14 colos lemez felni van 165 65 gumival. Mégis nem egy kocsit lenyomok vele ha kell, fogyasztasom nincs az egekbe és nem olyan szar a fekem hogy nem tudok vele megállni. Pont. Ez olyan dolog hogy attol mert valakinek a segge alatt nagy kocsi van, ami állítólag sokkal jobb mint egy Suzuki mondjuk, és mégis nem tudja vezeti. Árokba szállbe vele, össze töri stb. És akkor jönnek vele hogy de hát egy jó kocsival hogy lehet ilyet művelni. Mert nem tud vezetni. Nem a kocsi miatt mert szar.
A 17es dolgot rám értetted ezek szerint ki kérem magamnak , és az összes swiftes nevében hogy vérig lettünk sertve. A tuner Jóska az a kat ami fehér swiftet mutattam. Rá aggat minden szart, amitől ronda lesz. -
Mercutio_
félisten
Nem.
Sőt, 1.0 stift bekapcsolt légykondival is legyorsulja lámpától lámpáig az 5-ös bömöst, mindezt 4,5 literes fogyi mellett
Pluszbónusz, hogy Suzukis tud csak vezetni, a többi mind hurka!!!! négy!!Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
dnelb
veterán
Simán, nekem is van(vgate). Amúgy lehet nálad is a katalizátor halt meg
kornelka : az a 10 sec elég sok. Mértem egyszer 9.5öt , meg youtube is tele van vidikkel.. Bár nem tudom, lehet az enyém valami mókolt példány mert mentem már 200at vele(gps 197) +1 utassal, holott elvileg 185 a vége[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Szervízkönyv:
B1170 1170 b1170 EEPROM hozzáférés hiba Memória hiba.
Javítás:
1) Gyújtáskapcsoló OFF helyzetben.
2) Cserélje ki a BCM-et.
3) Ismételje meg a BCM ellenőrzés folyamat-táblázat műveleteitIgen szellemes
A többire nem nagyon van semmi.
Valami rosszindulat azt súgja nekem hogy kilométeróra állás átirkálás volt.
Törölni is lehet a műszerfalas módszerrel, vagy akkusaru le-fel. Ha megint előjön akkor viszont lehet mem hibás a computer,
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Most mondjuk visszanéztem a hozzászólásaidat. GS 150k-val.. 950.000 ft-ért. Nem tudom, az valahogy nekem gyanúsan kevés. Lehet csak én vagyok paranoiás.
Visszatérve a hibára: lehet van egy hiba az eeprom-ban, és mikor program hivatkozik a memória címére, akkor nem kap vissza adatot. Lehet olyan rész sérült, ami kevésbé fontos, és a működére nincs kihatással. De aztán lehet csak egy megtört kábel.
Csak furcsa mert ezek hibák nem gyakoriak. A kereskedő meg gondolom köröltekintően kitörölte a hibakódokat, nehogy észrevegye a kedves vásárló. (vagy ha nem kereskedő akkor más)
De egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy mostanában a használt autók 99%-a lutri. Mindenki trükközik/faszakodik.
Amennyi újonnan vásárolt hibás használtatót látok.... 150k-nál meg sem kéne neki mukkannia.
-
-
-
roberto211
őstag
Igényesebbnek lehet igényesebb az scross, de szerintem vitara jobban néz ki,vagányabb,jobb megjelenése van.Illetve nekem a minőséggel sincs probléma. Műanyag kopogós ,meg par hasonlo dolog. És? De szerintem jól ossze van rakva. Nekem legalábbis ez jött le. Ketto közül vitarat választanám.
Scross meg ugye praktikusabb nagyobb "családiasabb".
Amúgy en is igy vagyok. Ha mar megtehetem hogy új autót veszek akkor minek vegyek használtat ? Plane 8 eves sziviket. Ettől függetlenül baromi jó a 8g szívik de nem cserélnék le egy új autót egy 8 evesre.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000