Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
A japán autókban pont ez a lényeg.... bárki bármit mond, a német és stb autóknál már néha az a baj, hogy egy szivacsban ülsz, semmi nem hirtelen, semmi nem rángat/ugrál stb... persze jóval kényelmesebb, meg azért más kategóriák az "olyan" német autók.
De pont egy kicsivel fentebb ecseteltem, hogy egy 2012-es audi A3-ban, mennyire nem jó a fék, mennyire nem jó a kuplung... pont ezét, a gyors sebességváltásokat is el lehet benne felejteni, olyan mint egy kivajazott szappantartó. Szép igényes meg minden, de semmi kapcsolatod az autóval.... A suzuki meg úgy általában a japán autókra jellemző hogy "érzed" miben ülsz. (mondjuk nem mellékesen a zörgő műanyagokból is tudod ),
A szervokormány meg szubjektív... nekem szervótlan autó nem is nagyon volt a kezeim közt. De annyi biztos hogy mikor ladát vezettem egyszer városban, bedurrant a karom... mert abban aztán van kenyérszervó. Megszokás kérdése ez is. Aki pl hozzá van szokva hogy minden erőből kell csinálni egy autóban, annak meglepő lehet hogy autópályán bele lehet rántani akkorát a kormányba hogy fejre állsz vele rögtön. Figyelni kell, mert különben kínos kóválygás van az úton.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Suzuki topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen monitort vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- RAM topik
- További aktív témák...