Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz Thome #18747 üzenetére

    A japán autókban pont ez a lényeg.... bárki bármit mond, a német és stb autóknál már néha az a baj, hogy egy szivacsban ülsz, semmi nem hirtelen, semmi nem rángat/ugrál stb... persze jóval kényelmesebb, meg azért más kategóriák az "olyan" német autók.

    De pont egy kicsivel fentebb ecseteltem, hogy egy 2012-es audi A3-ban, mennyire nem jó a fék, mennyire nem jó a kuplung... pont ezét, a gyors sebességváltásokat is el lehet benne felejteni, olyan mint egy kivajazott szappantartó. Szép igényes meg minden, de semmi kapcsolatod az autóval.... A suzuki meg úgy általában a japán autókra jellemző hogy "érzed" miben ülsz. (mondjuk nem mellékesen a zörgő műanyagokból is tudod :D),

    A szervokormány meg szubjektív... nekem szervótlan autó nem is nagyon volt a kezeim közt. ;] De annyi biztos hogy mikor ladát vezettem egyszer városban, bedurrant a karom... mert abban aztán van kenyérszervó. Megszokás kérdése ez is. Aki pl hozzá van szokva hogy minden erőből kell csinálni egy autóban, annak meglepő lehet hogy autópályán bele lehet rántani akkorát a kormányba hogy fejre állsz vele rögtön. Figyelni kell, mert különben kínos kóválygás van az úton.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák