Új hozzászólás Aktív témák
-
g4besz
tag
Szia!
Én most nemrég cseréltem az enyémben: a szerelési könyv alapján csináltam, semmi gond nem volt vele. Ami a trükk, hogy mielőtt nekiállsz kell keríteni egy hosszú vékony gumicsövet amin keresztül majd betöltöd az új olajat. Ugyanis az olaj-betöltő nyílás olyan helyen van, ahová a flakont be nem rakod.
Illetve a szintet is csak úgy tudod megnézni, hogy egy ujjal belenyúlsz a nyílásba, és ha már érzed, hogy az lyuk alja és az olaj teteje egy szintben van akkor OK.[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
elvileg a fék kopásjelzője ad ilyen hangot, legalábbis a mienk ilyet adott amikor elfogyott a fékbetét. van benne egy kis fémlemez, a kopóréteg vége felé előbukkan, pont azért, hogy szóljon hogy cserélni kéne a fékbetétet.
a váltóolajra meg annyit, a kézikönyv azt írja, 2 év vagy 40 000 km után (amelyiket előbb eléri) cserélni kell. ennyi idő alatt a váltóolajban a hosszú szénláncok a nagy nyíróerő hatására szétesnek és elveszti a kenési tulajdonságait az olaj, ami fokozott kopáshoz vezet. általában az olajok szavatossága rá van írva ugyanúgy, mint mindenre, én azt mondom, ha már megvetted, ne álljon ott magának, észre fogod venni a cserét.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Giot
addikt
"Még egy utolsó kérdés, hogy honnan fogom azt tudni hogy kicserélte valóban az váltóolajat?"
Két lehetőséged van, vagy ott vagy mellette ha ennyire nem bízol benne, vagy kerítesz egy olyan szerelőt aki becsületesen dolgozik. Van még ilyen, ezt tapasztalatból írom.
Egyébként ha tényleg eljött az ideje a cserének, csere után finomabb lesz a váltód, könnyebben veszi a sebességet.[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
A kormánymű fogasléc is okozhat ilyesmi hangot, ha ki van már száradva.
Autó megemel, gumiharang félrehúz, és ha száraz, akkor zsírral bekenni, majd párszor megforgatni a kormányt, hogy mindenhova jusson.
Ha a váltóolajat megvetted, ne álljon ott!Hálás lesz a váltó a cseréért.
Megbízható autószerelő nincs.Legalábbis az én kálváriám már lassan fél éves, és ezalatt megfordult vagy 5 szerelő kezébe a kocsi.Köztük volt 2 márkaszervíz is, illetve 2 sima szaki, valamint egy ilyen kocsikat 16 éve szerelő srác is.Egyik sem jutott előrébb.Xarnak rá, csak a pénzt veszik le,
Ha teheted, állj mellette, és kisérd figyelemmel.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper
őstag
Asszem a kilincsnél is van egy csavar. Mindenesetre a kilincs takaró a legxarabb az egészben, mert vékony, és csak lepattintani lehet, könnyen törik.
A kárpitot magát bolhák tartják, simán le lehet pattintani, utána felül a műanyagnál fogva, felfele húzva le lehet venni.
Prokee oldalán volt egy cikk erről régen.
Nekem az ablakemelő xart be, bezsíroztam, stb, kb 1 hétig volt jó.De már nekem is 1-2 éve volt :
[ Szerkesztve ]
-
andew
tag
-
a_tesz
Korrektor
pedig csalnak, a tengelyre a műanyagot a zégergyűrű rögzíti. be kell nyúlni vagy egy vékony csavarhúzóval, vagy valami vékony szövetcsíkkal az ablaktekerő alá és megemelni vele a zégergyűrűt, hogy le lehessen húzni a tekerőt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Ace Ventura
addikt
Rajta volt a 12 évnyi kula, és mondta egy szaki, hogy ha tiszta a motor, akkor jobban látszik utána, ha valahol szivárog az olaj.Gondolod lehet köze a problémámhoz?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reaper
őstag
Tény lehet jó lenne rutinvizsga alatt is ráküldeni a viaszos pályára, csak hogy érezze mennyire tehetetlen is tud lenni, ha megindul az 1-1,5 tonna.
1 évet viszont azért támogatnám, mert akkora már mindenki úgy gondolja nagyon tud vezetni, és őt már semmi nem lepheti meg, mert már tudja melyik a kuplung, és el tud indulni nagyrészt lefulladás nélkül. Na ilyenkor szokott a baj történni. Én a jogsi megszerzésekor már lenyomtam pár száz kilométert, és amikor meglett a papír én is azt hittem enyém a világ, csináltam hülyeségeket, amikre nem vagyok büszke, de örülök, hogy nem lett baj, viszont ez leginkább a szerencsén múlt. Viszont ha nem adja ki, akkor ott meghalnak barátok, családtagok, stb. Na ezért még a baj előt menjen rá a rántópadra csak 30-40-el és amikor azt se tudja merre van az előre hátha kicsit visszavesz. Ha 100ból 1 már az is valami.
Akik meg bizonytalanok (igen legtöbbször nők, de nagyon sok srácot is láttam már így), azoknak meg olyan jogsit kéne adni, hogy vezetni csak felügyelet mellett mondjuk 10000km-ig. Az ilyenekkel foglalkozni kell, ahogy a hülyegyerekekkel is. Csak ugye a hivatalos oktatás (sok)pénzbe kerül, utána meg "van papírod tudsz vezetni".
Ezért olyan csodás itthon közlekedni.
Huuu, ez vastagon off lett, de kikívánkozott belőlem.#8443 - Lehet hogy valamelyik vezetéked zárlatos lett, de nem hinném, hogy ennyi ideig lappangana. Próbát megér
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
a gagyi tárcsa hatása, hogy vetemedik és eléggé ráz fékezéskor, mondjuk nekünk az 1.0 újkora (értsd 0km) óta ilyen volt...
mondjuk azért 100k-nál féktárcsa csere az elég koraiスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
szg88
őstag
Pontosan nem tom, de ott ahol látszik ilyen harmónika gumi az ajtót ha kinyitod arrafelé tört el. (szerelő cserélte ki nem láttam) De nekem ment a központi, csak az ablak nem.
A vezérműszíjat, meg mé nem nézeted meg azzal aki csinálta? Vagy nyomogasd meg, hogy mennyit enged. Van vmi értékhatár, h mennyit mozoghat asszem. -
Ace Ventura
addikt
Bal hátsó ajtó zsanér mellett kb 10-15 cm a kárpit alatt.Ezt már megszoktam, de most a jobb első szarakodik, de nem hiszem, hogy az a kábel miatt.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Giot
addikt
Az autót kb másfél óráig sasoltuk egy műhelyben megbontva, úgy tűnik a posztban említett pipa csatlakozásnál jön. Ami pedig a blokkba csatlakozik. De a pipa nem törött, nem is mozog, nincs rajta lyuk. A rá csatlakozó gumi cső is hibátlannak látszik.
A motort többször feltöltöttük.
A víz egy arra alkalmas edénybe csordogált. -
Vesztor87
senior tag
-
nagyúr
nem kell elhinni, de attól még igaz. Mondjuk, hozzá kell tenni, hogy nem magyar benzinnel volt, hanem egyszer szlovák, egyszer pedig lengyel benzinnel.
Ugyanezt figyeltem meg az osztrák benzinnel is: kb. 20%-kal kevesebbet kért belőle az autó, csak ott ugye autópályán mentünk, ezért nem volt ilyen alacsony a fogyi.
A katalógus-adat egyébként 4,8 l 90 km/h-nál.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
a forgalomtól függ, meg attól, hogy mennyire tudod tartani a tempót.
Nekem 120-nál olyan 5,5 körül eszik, ha nem kell sokat fékezgetnem, gyorsítgatnom. (pár évvel ezelőtt mentünk az Adriára, éjjel, ott ez jött ki hosszú távon)Viszont, mióta ennyi a kamion az utakon, azóta sajnos ez egyre nehezebb, mert a külsőben 90-nel mennek a kamionok, belül meg 150-nel az őrültek.... ha nagy a forgalom, és cikk-cakkozni kell, gyorsígatni-lassígatni, olyankor 6 liter fölé megyek sajnos, a negatív autópályás rekordom 7 liter.
Érdekeseségképpen, tavaly Zell am See-ből hazajövet, az osztrák autópályán (osztrák vezetési kulktúrával), osztrák benzinből ugyanilyen autópálya tempónál ~5,1-es fogyi jött ki, ~750 km-t mentem egy tankkal.
Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép