Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
pont ezt mondom én is.
asszony szerint szét van kopva...
annyi, hogy az ülések a széleken bolyhosak...
meg a kormány kicsit megkopott már, de csak felül 12 óránál, meg a váltógomb.
persze ennyi km nem múlik el nyom nélkül.viszont a drágábbiknál feltűnt, hogy a kipufogó se gyári.
szóval valami tuner gyereké lehetett..
hiába 70k km, ha szétrúgta...
de azért meglesem azt is.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ennyi.
egyébként nem hibátlan, írtam mik vannak vele.
viszont a motor patika.
a kipufogóban minimális korom van csak, a műszakin, amit a tulaj csinált meg, a CO is 0,03 volt, stb.
ilyen papírokat nem tud hamisítani a nepper, meg az összes szervizszámlát se, még az utolsó akksiról is megvolt a számla, stb.
szóval ez nem akar többnek látszani, mint ami.
ami nem azt jelenti, hogy biztos meg is veszem -
bacsis
Közösségépítő
igen, tudom hogy valami kábel szakadhatott el.. de pont ezaz... azt sem tudom hogy nyúljak hozzá... fél éve még azt a qrva motorháztetőt sem tudtam hogy kell kinyitni
Tetszenek azok a qrva GTI ülések... asszonynak is.. ha találok szépen meg jót akkor megveszem, a régieket értelemszerűen nem dobom ki, max ha nem kényelmes hosszú távon, akkor megy vissza a régi -
dnelb
veterán
Már ha csak abból indulunk ki, amit a Karasu Motorsport hozott ki a stock 1.5-ből turboval ..
Yes, we tried, but only reads 200 on the speedo. When we lift the throtle it stais 3 seconds until it starts going down lol.
Last Dyno it made 212Bhp at 6000rpms and 265NM at 4000rpms on Stock internals and T25 Turbo.Viszont itt írták hogy 248 a vége.. Na ehhez képest hol van a stock SSS? Esélytelen a 236
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Szombat is?
Bar nem tudom, hogy a tobbieknek meg az jo-e?
Tobbiek?
Szombat is jo lenne?Thome: persze
Roberto: sajnos en rosszabbul jartam, mar az elso nap egy corolla verso ugy erezte hogy mindenkepp meg kell eloznie, gondolta majd elkezdek versenyezni, vagy mi? Azota is akad mindig valaki, aki ezt hiszi
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Semmi különös csak tényleg kezdem kinőni... Érzi ezt az ember ahogy egyre többet vezeti, egyre több km-t tesz bele, egyre többet használja..
Idegesít.hogy 80fölött már lassul a km/h mutató, nem tudok vele tartani komfortosan-kényelmesen-stabilan egy 150es utazót(eddig nem büntetnek elvileg) ,meg ilyenek ami jellemző rá..
Ettől függetlenül ebben az ársávban legjobb választásnak tartom, semmi baja nincs, bírja a strapát rendesen, és azért 80 ig egész dinamikus az ezres , a-ból b-be hibátlanul elvisz, nem hagy cserben de ...érted.
1.3 16v vel annyivel lennák előrébb ,hogy azzal tudom tartani 150es utazót de a jellemzők ugyanúgy meglennének.. 1.3 gti-t meg nem merek venni
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Joe.36
addikt
-
Joe.36
addikt
Lenne még egy kérdésem, mi tud úgy szétmenni a váltóban hogy fokozatokba be lehet rakni, de ha rá engedem a kuplungot, akkor iszonyatos kávédaráló hangja lesz, a fordulatszám nő, a kilométer óra is elindul csak az autó nem....
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
Bent van az új váltó az 1.3 motor és az 1.0 váltó felállásban, tényleg fel van újítva látszik rajta, + még kellet egy teljes jobb oldali féltengely kivéve a külső csuklót, szerintem ezzel a váltóval városban sokkal jobb lett a kis autó
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
Volt ma két karosszériás,most jön a harmadik..
Nem vészes annyira..
40 munkadíj+anyag.. Anyag azaz a komplett első eleje az 60-65e ft erre rájön a 40es munkadíj+egy 30as fényezés.. Tehát 140ből kifog jönni elméletileg..
Most azon gondolkozok inkább mert ha minden igaz jövőhéten elkezdem keresni az alkatrészeket,kukázzak kintről valami donort vagy itt Magyarországon vegyem meg az alkatrészeket... Ugyanannyi lenne kb...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
kolosanyi
veterán
Anyám béka Corollája még rosszabb. Az valami borzasztóan picike. Persze még az is jobb, mint az egyik Landrover nálunk, konkrétan nem tudom mozgatni a lábam a kormánytól, fizikailag képtelen vagyok vezetni azt a járművet.
Viszont meglepő módon a Saab 9-3 és a Volvo S40 is pici volt amikor próbáltam, pedig kívülről az ellenkezőjét feltételezném.
(#21207) roberto211
15 éve sportolok, elég széles vagyok. Vastag, erős lábam is van, ez megnehezíti a kormány mögé való beülést.[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
Ahhoz képest most meg elég komolyan futsz meg nyomod az edzéseket.
(#21216) kornelka
Próbáltam, de ott is a térdem között van a kormány.Eddig a Suzukik közül az SX4-et vezettem hosszabb távon is, az teljesen jó, illetve ültem új Vitarában, az is frankó. A régi Grand Vitara ha lehet még nagyobb, de olyat nem vennék.
[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
K* jó hangja van. Még a végén pont lesz*rom hogy férek el benne és megveszem csak a hangja meg a kinézete miatt.
Viccen kívül, komolyan fontolgatom. Elvégre fiatalon kell sportos kocsit venni, nem gyerekek mellett. Milyen extra költségeket vegyek számításba ha ilyet veszek? Gondolom a teljesítményre hegyezett motor extra törődést igényel.