Új hozzászólás Aktív témák

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Petester #3605 üzenetére

    az egyébként tényleg "nem olyan sok". azért ezek 12-13m ft-os kocsik újonnan, mi mindannyian 3m alatt ültünk bele. inkább dühítő, hogy 180e km-nél ilyen van, nem szabadna, de ha már így alakult, csináltass meg mindent, aztán tényleg 200e km-ig semmit sem kell. a vezérléscsere is drága subaruéknál, szóval fogd fel úgy, hogy ha végül mégis bevállaltad volna, akkor ennek az összegnek minimum a harmada ott lett volna elköltve pluszban.

    hát, nem örülök, a 3.0r azért elvileg a subaru legtartósabb cucca, szóval jobb lett volna nem hallani ilyesmit. viszont megéri megcsinálni, mégiscsak ott van a többi hirdetett, ilyen-olyan gép, 280-450e km-ekkel. :K

    Jorus: rx400h a kiszemelt, de lehet, hogy egy 3,6-os tribecát is bevállalnék, bár szép lassan azért csak olyan gépet kéne lőni, ami legalább nem többet fogyaszt, mint az előző. de egyébként nincs semmi normális, nem lelakott rom, ami árában lenne, szóval lehet, hogy még tíz évig "rajtam marad" (belepusztulni azért nem fogok, pár nagyon idegesítő dolgát leszámítva irgalmatlan jó kocsi és imádom).

    bár most felkerült egy 2012-es, 2,5-ös, bi-fuel outback, az nagyon tetszik, 3-ért vinném :DDD

    [ Szerkesztve ]

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

Új hozzászólás Aktív témák