-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
FB on this day mit dobott ma fel?!
Amikor
jávorszavasgumicsacsi teszten voltam a tököli vezetési tréningen.
[kép]#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Lehet, de minek?
Amúgy nekem fehér kocsira fekete kiegészítők illenek, valahogy úgy adja ki. Nekem gyerek miatt kellett elsősorban a sötétítés, másodsorban volt oka csak a dizájn.
Felni: egyik jóbarátomnak találtunk most kocsit, pénteken veszi meg. Hófehér Seat Leon White edition, a tulaj a gyári alufelnit ilyen nagyon sötétszürke matt színre fújatta le, mint a fékpor nagyjából. Szépen áll neki és nem látod a fékport sem[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
dethroner
veterán
Nekünk a Foresteren ilyen van fent, és jó
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
outsiders
aktív tag
Az egész jó súly
TMPS szenzort rendeltél végül hozzá? Nem kell ezzel a fóliázással cicózni, pár óra alatt megcsinálják az egészet, mostani időjárás mellett jól is szárad. Ablakokat nem szabad húzogatni egy napig és ennyi. 15-ös átláthatóság szerintem még bőven jó akár este is, az alá már nem mennék. Nem lesz tőle hülyegyerek autó
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Menj a múlt héten linkelt Csalához ha olcsóbban akarod, ha többért ott a Zámbó amit kinéztél már, vagy ahol én voltam (Entero Tóth Kft.). Nem kell ezzel tökölni, mindenestől 50 alatt kijössz vele, nyáron fog azért hőt szépen, nekem a sötötkék kocsin érződik, nálad a fehéren lehet még inkább fog.
Amúgy meg chippet neki, szedesd ki a fojtást is és kapjon 98-as benyás programotAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Okkal tankolom azt általában ezek szerint....
Csala fólia honlapra felugrottam, nem tudom nekik van-e karosszéria védő fólia, Skyfol gyárt-e ilyet.
Petester: holnap lövök majd pár képet amíg várakozomAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
outsiders #3917 üzenetére
Lehet kipróbálom én is majd. Ha másért nem hát kíváncsiságból, hogy észreveszek-e vmi különbséget.
Amúgy a 95-ösüknek meg 4,3% vt az etanol tartalma (részeltek itt). Az sem gáz, a gépkönyv szerint még az E10-el is elmegy az enyém.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
válasz
outsiders #3917 üzenetére
Nem csak ablak fóliázással foglalkoznak. Karosszériára is tesznek fel átlátszó védőfóliát, de az azt hiszem nem Skyfol, hanem valami más neve van. De mutatta a srác, a golyóstollat nem tudtam átszúrni rajta az istenért sem. Olyat tesz fel a fényszórókra is.
Amúgy nagyon sokat számít, hogy le van sötétítve. Határozottan jobb bent a hőmérséklet. A legjobban a napfénytetőnél veszem észre, mert amióta megvan, nem kellett elhúznom a belső sötétítőt.
És nem éget a nap.
Mod.
”Nem lesz tőle hülyegyerek autó”
KösziNekem 4%-os
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
outsiders #3923 üzenetére
Passzolom eddig tök ellentmondásos infóim vannak erről. A gumis azt mondta nem mert más a falvastagsága az acélnak (vékony) meg az alunak (vastagabb). Na most a gyáriból (Denso) meg csak 1 féle van. Szóval sanszos, hogy a gumis a saját tpms-ét akarta csak rám sózni.
De egyelőre fel kéne újítani a felniket (használtan vettem), mert így nem raknám fel. Van pár parkolási horzsolás rajta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
blasko92
őstag
válasz
outsiders #3928 üzenetére
EJ20-EJ204. Nem tudom melyik. Szívó, 160 lóerő, 1994ccm. Nekem is a nyomaték kellene inkább.
Szerk. :
Egy szekszárdi cégtől kértem ajánlatot, azt írtak meg kell bontani az egységet az íráshoz. Nem tudom ez mennyire hátrány, vagy mennyire kamuztak, hogy meg kell bontani.Qru ehhez a fehér kasztnihoz jól megy a fekete vagy arany pacsker.
Szürkével túl hétköznapi.
[ Szerkesztve ]
-
-
outsiders
aktív tag
Na akkor csontra ugyanaz mint az enyém 2 paci plusz van ennyi. Seibikoban végeztem másfél óra alatt, gyorsak voltak. Kocsi eléggé megváltozott előnyére, sínautó újra plusz majd 5 centit emelkedett a fara
Petester OBK-ját is láttam, szét van kapva rendesen.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
blasko92
őstag
válasz
outsiders #3930 üzenetére
Érzésre nekem is valahol ott van. Ja, meg gepkonyv szerint is. Néztem egy szívó Blobeye-t, azt is 2.0, de csak 125 lóerő, viszont nyomatékban ugyan ennyi. Nem értem miért nem tudtak ezekbe alapból 20-30 newtonnal többet tenni. Sokkal élvezhetőbb lenne
Te hova fogod vinni chipeltetni?
Qru legyen az arany, ahogy egy imprezához illik
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz
outsiders #3932 üzenetére
Az tényleg gyors volt.
Sok örömet az újjávarázsolt verdához
Uhh, Petester autóját tényleg jól szétkapták... Igaz, ott a varázslat is nagyobb lesz - és remélhetőleg már élettartamra szól.
(#3937) Parci: Gonosz
(#3931) Qru: Nézegettem a katalógus adatokat (191 kW / 6000rpm; 335 Nm / 4400 rpm), ehhez képest itt teljesen más a mért nyomatékgörbe. A mért érték alatt egy másik srác linkelt egy gyári görbét, az a katalógus szerinti adatokat mutatja (gépen nem nyílt meg nekem a kép, csak mobilon () ). Nem tudnám teljes bizonyossággal megmondani, melyik lehet a valós, de az elsőben is lehet valami, 2000 fordulat környékén már nagyon meglódul a bódé, 4000 fölé viszont ritkán viszem, csak intenzív gyorsításal, visszakapcsolva (130 -nál 5 -ben csak 2500 -öt forog, de lakott területen pl 50 - 60 km / h az 1100 - 1400 fordulat, itt tartja az automata
).
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz
outsiders #3932 üzenetére
Köszi, végül ma én is láttam személyesen, mert aki segített volna elhozni a lökösöket, meg az aprólékokat a lámpákkal, végül nem jutott el a Seibikoig, így kénytelen voltam asszony pajti Golfjával megindulni, hogy elhozzam. Kipakoltam az üléseket, így befértek. Mondjuk fordulnom kellett kétszer.
A hengerfejek már a gépműhelyben, elmondás alapján látható volt, hogy hol égett át a tömítés, de azt végül mégse tudták megmondani, mi okozhatta. A gázt mindenesetre kizártuk...Jövő héten nyomás próba lesz a hengerfejen, majd a szokásos síkolás, szelepfészkek bemarása, szimeringek cseréje.
Vezérlés már megjött, wandlerből csere darabot kapok, így nem tudom meg, hogy mi baja volt a sajátomnak.
Jövő héttől dolgozik a fényező, meg a kárpitos a vezető üléssel.
Két hét múlva ilyenkor meg remélem már itthon fog állni az udvaron.Parci: Ez subiklubos Petko exe.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz
Petester #3940 üzenetére
Jaja, mesélték nekem is hogyan állnak vele. Amikor jöttem el, álltak be egy dízel Foresterrel, összes szerelő pfujjogott a hangján, meg hogy ezt miért kellett..... XD Nyírő Úr után hozzátette még a gázosított H6-okat mint eretnek bűnt
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
[Új Forester] Nem mondom, hogy minden szavát értem, de így videó alapján egész gusztusos. Méretei alapján meg az Outbackhez nagyon közel került, bár azért az meg egy tank, a forgalomban nem veszik el.
Outsiders: Én egyiket se vetem el, bár a gázzal meg semmi tapasztalatom nincs. Az a baj, hogy hallom mindkét oldalt, így nem tudom eldönteni, kinek van igaza. Botonddal (gyöngyösi gázos, Subaru klubos) sokat beszélgettem, szarul beállított gáz okoz gondot, a szerelők meg csak a rosszat látják... Tudja fene... De ha meg 350-400e Ft-ból megvan egy hengerfej fel újítás 200e gázos km utan, még mindig kisebb veszteség, mint egy dízel megkotlott dpf szűrője, nagynyomású befecskendezője vagy kettős tömegű lendkereke...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ichiro San tudja, hogy mi a jó!
Külön tetszik, hogy az ajtó teljesen rázár a küszöbre, hogy ne koszoljon. Bár nem az ő ötletük, de jót nem ciki lopni.
Tetszik a bőr is, gusztusos az egész belső. Eddig se volt rossz a Fori, de itt szerintem szintet léptek. Dög lett!
Már csak az a kérdés, hogy a motor mennyit bír hengerfej probléma nélkül.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
válasz
Petester #3946 üzenetére
"Eddig se volt rossz a Fori, de itt szerintem szintet léptek. Dög lett!"
Igen, ez látszik az XV-nél is. Sajnos kezd egyre nagyobb, nehezebb lenni. Kérdés, hogy a kétezres motor - ami eddig se rángatta - ezt a méretet hogy viszi?
Minőségre pedig olyan, hogy már nem szívesen mennél vele sárba.
Gyönyörű lett, de nekem valahogy mégis jobban tetszik a most kifutó Fori.
A közvetlen befecskendezéses motor meg még nem mutatta meg a problémáit.
Reméljük, nem kell hatvanezrenként kiszerelni a motortérből tisztítani a koromtól.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
válasz
Petester #3946 üzenetére
van itt fékezési energia visszanyerése is, meg minden, mi szem szájnak ingere. érzésre egyébként kb. tribeca méretűvé duzzadt a forester, ami nem baj, nincs olyan, hogy egy autó túl nagy.
és igen, végre a beltér kezd hasonlítani ahhoz, amit adni illik, ha tizenkevés milliókat kérsz egy autóért.
CB: nem figyeltem a videóra eléggé... az új már közvetlen befecsis? mert akkor én kihagyom.
a most kifutó egyébként tényleg szép darab, elöl mondjuk jobban tetszik az újabb, hátul viszont a régi, az új hátsó lámpája már kicsit túl lett tolva. amerikából kell hozatni a 2.5x-et, mert a 2.0 gyenge, a 2.0DIT meg kérészéletű.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
CB
senior tag
A 2,5-ről nem tudok nyilatkozni, de a 2.0-ás motor már mind közvetlen befecskendezéses lesz.
Kezdték az XT-vel, majd a már megjelent XV motorokkal, és most a megjelenő Forester motorjai is azt kapnak.
Gyanítom, hogy az Outback 2.5 motorja sem marad ki a sorból.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!