- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Petester #3049 üzenetére
Az ilyet nem ültetni kell, csak egy kicsit feszesebb gátlók meg szilentek kellene bele.😀
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #3049 üzenetére
Ültetni nem is annyira de egy picit keményebb rugózásnak jobban örülnék.
Megnéztem 200k lenne az enyémhez a komplett kit: H&R rugók (-35 mm elöl-hátul) + állítható Koni csillapítók. Német nyelvű TÜV papír van hozzá, szóval még hiteles fordítás is kell és aztán lehet nekifutni a bejegyeztetésnek itthon...
Elengedtem egyelőre.
Keményebb szilentek + vmi keményebb gátló elég lesz majd és ahhoz nem is kell papírozás.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Az nem is olyan gáz, az enyémhez csak a kettő szintszabályozós hátsó lengéscsillapító 250k......... Amúgy lassan sajnos időszerű is lesz a cseréje, lehet akkor már mind a négyet cserélem rugóstól mindenestől, de nem gyárira, inkább akkor már más megoldást keresek ilyen árban, ami kicsit feszesebb, ültetés max 1-2 centi elmegy még, akkor is 20 centi körül van a hasmagasságom.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
hát, gyerekek, picit rákattantam a 2015-ös foresterre. x-mode, 2,5+cvt, szép nagy és kényelmes belül végre, jól is néz ki. szerencse, hogy nincs rá pénzem. vajon mikor lesznek ezek 3m ft környékén
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Acheron
őstag
-
balage.
tag
Mi a véleményetek erről a cuccról?
Nem találtam még európában. -
HÁZIGAZDA
válasz balage. #3063 üzenetére
szuper videó, és szerencsére olyan is van, hogy motorolajat sem kell cserélni, sőt, ablaktörlőt sem. ha találunk még pár ilyet, ingyen lehet majd fenntartani a gépet!
(megnézném azért a tíz éves ilyennel kezelt téligumit a tanpályán.............)
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
válasz balage. #3063 üzenetére
Persze, hogy nem találtál ilyet európában, mert itt mindenkinek több esze van mint az amcsiknak.
Amúgy meg ha gumi ápoló kell, akkor a Lidl-st ajánlanám. Egy hab, ami tényleg jó. Próbáltam. Csak az oldal falat kell befújni. Nálam bizonyított. A télieket már el is raktam ezzel a cuccal.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3062 üzenetére
Akkor azok vmi túltárolt darabok lehettek. Jól tette, hogy visszaküldte. Nekem sem kéne éven túli gumi, noha szakszerűen tárolva (hűvös, száraz fénytől védett helyen) akár 3-4 évig sem romlik az állaguk. De érted, nem két fillér... Akkor már legyen friss.
mod:
balage.: Gumiápolásra jó a gyógyszertárban vagy drogériában is kapható glicerin. 1:3 arányban felütöd vízzel és azzal áttörlöd a gumik oldalfalát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
nagyúr
Klubon is hirdetik. 2006-os Lega 2.0 1.9 misiért.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Acheron
őstag
Hétfőre elvileg itt lesznek, azok sem zsír újak, de legalább tavalyiak. (a meglévő 18 februári) Már alig várom, hogy a nyárik legyenek fent, tegnap már szinte nyári meleg volt itt nálunk.
Csak érdekesség, megvolt az első teli tankos mérés. 100km hátralevő útnál kezdett sopánkodni őkelme, hogy szomjas, de a tankolásnál maradt még benne kb 9 liter (ekkor még kb 60 km -t saccolt). Végül 9,67 lett az átlag, szerintem ez nem rossz, ha beleveszem, hogy benne volt a hazaút pályán, naponta ~20 - 30 perc dugó, + ismét pálya és forgalmas főút.
Jobb lehetne, de üzemszerű használatban inkább 11 lesz a vége, szerintem (ami még mindig jó egy ekkora motortól, szintén szerintem )
Amit hiányolom a fedcomp -ból, hogy a használat idejét nem méri, így átlagsebességet sem tudok számolni (régebben vezettem ezt is)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3072 üzenetére
Az kb parádés fogyi. Nekem most 8.46 a nagy átlagom, ahhoz képest a 9.67 nagyon-nagyon jó attól nagy vastól!
mod:
Igen, itt már napközben vt hogy 28 fokot mutatott kinit hőmérsékletnek a BC. Jövő héten én is szerzek időpontot a gumishoz a másik autón még téli van...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ezt írta róla. Szerintem vmit félreértett.
"Jorus írta:
A sperrdiffiről mit lehet tudni?Csizi » 2018.04.14. 09:57
Sok infót nem tudok róla mondani. Miután megvettem a gépet beugrottam szűrőkért és olajért Seibikoékhoz, ott mondták hogy a hátsó difibe a sperr miatt más olaj kell mint a váltóba. Meg is lepődtem hogy ez az autó még ezt is tudja, nem tudtam hogy sperres a difije. Mindenesetre úgy lett lecserélve az olaj hogy a difibe külön olajat adtak. A működését tekintve nem tudok mit mondani, most a télen amíg szinte mindenki egy helyben kapirgált a hóban az utakon, én nagy nyugalommal mentem felfelé a Mátra emelkedőin, száraz úton pedig csak azt veszem észre kanyarban mintha sínautóval mennék. "''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Sziasztok,
ezek mennyire normális árak bruttóban munkadíjjal és anyagdíjjal együtt?
Revízió (motorolaj és összes szűrő csere) 39000
Hajtómű olajak cseréje (váltó+diffik) 40500
Fékolaj csere 15000Hace Cartól kértem egy árajánlatot, műszaki előtt ezek esedékesek most éppen (plusz ugye a hátsó gátlók, ugyanazt a készletet javasolták, amit én is kinéztem ebayen, onnan 140k szállítva UK-ból, ők 170et írtak rá munkadíjjal).
Összevetem, hogy Szépvölgyi, Hace vagy Seibiko legyen-e most, Hace-nél nem voltam még.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Én is ezt látom, kb 5 lityi olaj a váltó (4 liter) és a diffi (8 deci), ugyanaz megy bele: GL-5 (75W-90). Motul olajnak is 5k literje, az 15k munkadíj egy kis olajleeresztésre, pedig gyanítom nem Motul lesz az (nem mintha mindehova az kéne, motorolajnál ragaszkodom csak hozzá).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3078 üzenetére
Hace csak Motullal dolgozik (kivéve ha viszel mást). Most jött meg nekem is a rendelés, szóval up to date vagyok az árakat tekintve. Nem a legolcsóbb helyről rendeltem, hanem onnan ahonnan tuti nem hamisat küldenek. Na most ettől ők biztos, hogy olcsóbban veszik a kedvezményük miatt.
mod:
Mondjuk szűrűből nem tudom mit használnak, általában viszem a cuccokat magam. Egyedül a vezérlést bíztam teljesen rájuk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Ha ilyet raknak bele akkor megértem [link], erre még annyi munkadíj oké is. Ehhez képest egy Mannol olaj meg kerül 6 rugóba 4 liter.... Nem értem én ezt Eddig soha nem csináltam az én viszem az anyagot módszert, lehet az lesz most.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
outsiders
aktív tag
Ha ilyet raknak bele akkor már nem is gáz az az ár szerintem... Ha jók az emlékeim 50k az intervallum a váltó és diffiolajra, az nálam majdnem 5 év lesz, akkor már legyen jó minőségű cucc benne. Kicsit olvasgattam, Mannolt olajban nagyon nem ajánlják Szedtem le ilyen böngészőben nyitható manualt a kocsihoz, elég informatív, szerelési instrukciók, minden kutyafüle van benne.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Tyű, valami foresteres fórumban voltak fent a manualok, ráadásul a Global verzió is fent volt évjárat szerint... Kovács Autó is hamisítja a motult? Ott találtam egész jó áron Motul váltóolajat.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
Sajnos az FB25B-k jellemzően ugyanúgy hengerfejesek lesznek nagyon hamar, mint az Impi 2.5-ösök. Egy ismerős, meg egy klubos srác pont ilyennel szív. FA motorkódú 2 lityis XT-t keress belőle, ha tudsz, abban legalább erő is van, nem ilyen 170 lovas csettegő.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Havernek 2014-ese van, 110k-nál jöttek az első problémák (olajevés, füstölés), néztek rajta 3 körben ezt-azt Dunánál, aztán tömítést cseréltek, de most megint elkezdte, valszeg hengerfejes lesz, bár egyelőre még garis (5 évet adtak rá), szal meglátja mi lesz. Klubon is nemrég írt egy srác ugyanilyen mocis Foriról, ugyanezekkel a tünetekkel, ott rávágták hogy HF. Azt nem mondom, hogy típushiba, de nem hangzik jól.
Qru: arról nincs infóm "testközelből", de az így megint nem túl jó hír...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
Acheron
őstag
Kicsit megdöbbenve olvasom ezt a szívó motorokról, nekem annyi volt meg, hogy a turbós 2.5 és a dízel lehet problémás. (a hengerfejesedéssel ki lehet kergetni a világból, nálam az előzőt ez tette gtk -ra). Az EZ30 - 36 motorokkal kapcsolatban még nem olvastam ilyesmit, remélem, nem azért, mert még nem lapoztam odáig a könyvben.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Spórolós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs