-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12500 üzenetére
Az elmúlt két télen nem volt ilyen probléma. De amúgy én is gondoltam a kenőanyagra.
-
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12506 üzenetére
Na ja, de kedd óta ott van.
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #12509 üzenetére
csupa izgalom ez az sh fori
az enyémet ma nyúztam hosszabban, egész jól váltott, a nap második felére lustult kicsit csak el, bármit is jelentsen ez, de összességében azért lehet használni az autót, ha nem is olyan, mint kéne.
úgyhogy most jobb híján megint bizakodó vagyok, hogy majd egy következő, alapos tisztításos olajcsere már megoldja.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
MasterMark
titán
Én beraktam a téli gumiszőnyegeket, meg greenstarral megtisztítottam az ajtókat, műszerfalat, középkonzolt. Még egy ikeás bőrtisztítás/ápolást megcsinálnék az ülésekre ha lesz jobb idő.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12511 üzenetére
Gumiszőnyeg nekem is bent van. A kédereket akarom átkenni én is még a fagyok beállta előtt.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12513 üzenetére
Autoglym Vinyl & Rubber Care-t kaptam ajándékba azzal.
Ez jó műanyagra és gumira is. Nagyon elégedett vagyok vele, az enyhén fakult fényezetlen műanyagokat nagyon szépen visszahozta feketére. Autógumira nem használom ahhoz kicsit drága mulatság lenne.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12515 üzenetére
Glicerni nem jól használható igen. Oldatként esetleg. Ez jó és kevés kell belőle, sokáig elég egy flakon. Pedig én használom mert fapados elég sok a fényezetlen műanyag a kocsin.
#nincsbennetarcsi
-
Lacerta
aktív tag
válasz Lacerta #12509 üzenetére
No, a rossz hír, hogy utángyártott önindító van benne, nem létezik hozzá semmilyen alkatrész.
A jó, hogy némi lakatosmunkával még fel lehetett támasztani, és így olcsó is volt.Megy, ameddig megy, ha elromlik, észre fogom venni.
Közben megjegyezte a srác, hogy kellene előre két féltengelyszimmering, meg egy gumiharang.
[ Szerkesztve ]
-
HÁZIGAZDA
válasz Lacerta #12518 üzenetére
bármikor, amikor a szervizes srác hív, hogy hozhatom... most valahol turbóextra el van havazva
viszont jövő héten lesz egy 600 km-es kör, legalább utána egyrészt tuti össze lesz dolgozva az olaj, meg én is megtapasztalom, hogy milyen most. előzni nyilván nem kezdek így...
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
czanga
őstag
Egy picit eltűntem, de rengeteget foglalkoztam az autóval, kihúztam a listáról sokmindent. Azért lassan összeszedem ide az infókat, csak egy kis covid fertőzéses lázas fekvéssel egybekötött meló elhúzódással tarkított egyéb dolgok miatt nem volt sok időm/hangulatom posztolni.
#12517 Lacerta
Őrülök, hogy "csak" ennyi volt végeredményben a dolog. Pont olvastam, és reméltem, hogy nincs túl nagy gondja.#12516Qru
Ez jó cucc lehet. Olcsó verziónak nem a gyógyszertári glicerint szokták mondani még nagy csodaszerként gumikéderekre?[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz MasterMark #12511 üzenetére
Én meg feltöltöttem az akksit, hogy szerdán el tudjam vinni kipushoz. Aztán jobb első belső gumiharang csere és műszaki vizsga, aztán jöhet a hó.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12524 üzenetére
Ritkan hasznalja, nem art neha ratolteni olyankor.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #12524 üzenetére
Kicsit röfög vhol.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Omli85
őstag
No én is beállok a sorba
Olajcsere volt mikor bontottam le az alját gyanúsan olajos volt a kartelvéddő mint kiderült az olajteknőnél szivárog az olaj... Ez ugye pasztás szóval a pasztázás pusztult meg. Csakhogy ahoz, hogy levegyem le kell bontani a kiput a kipucsonkot sőt ahogy néztem a turbónál is meg kell bontani meg kb mindent ami ezekkel összeköttetésben van.. Szóval lesz majd egy jó pár órás móka valamikor ha tudok fűthető műhelyt keríteni a szomszédban.ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Omli85
őstag
241K az autóban a motorban olyan 130K környéke mert olyan 110K környékén motorcsere volt benne fejből nem tudom most a pontos számot de valahogy így.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
nagyúr
válasz MasterMark #12532 üzenetére
Mi most léptük át a 205k-t, amikor átparkoltam a másik házhoz. Majd du levideózom a röfögést.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12532 üzenetére
Latszik, hogy hasznaljatok, az enyem meg csak garazadisz.
#nincsbennetarcsi
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12532 üzenetére
Ez a régebbi óracsoport sokkal menőbb mint az újabb
#12534Qru :
Hát nálunk ha anyósékat meglátogatjuk az egy ezres pördülő így azért gyorsan szaladnak a km-ek[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
czanga
őstag
Csatlakoznék én is, ha már erről van szó, mert a szeptemberi Nyíregyházi LEGO Gyárlátogatásra menet lépte át a bűvös 300.000-t a paripa. Párom vette észre 298-nál, hogy hoppá, minrdjárt (ciki, nekem fel se tünt), és szerencsére gyorsan előkapta a telefont, betette elém, meg csinált videót is pont mikor átléptük.
#12524MasterMark
Köszi, és mindenki másnak is. Szerencsére már túl vagyok rajta. Már csak fennmaradt némi köhögés, post dolgok, de ezek is múlnak lassacskán.Munkálatok:
Kezdve az aprósággal, gondoltam a meglévő, az autóval jött csájníz olajsapkát feldobom kicsit némi körömlakk, és ügysség keretein belül.
Közben pedig beesett a gyári elég rozsdarágta akku lefogató helyére a "nyilván" eredeti CUSCO lefogató kínából.
Remélem nem veszitek zokon a sok képet, de a többit is haonlóképpen illusztrálva tudom majd elmesélni. Azok már rendes javításos dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
czanga
őstag
Köszi Qru. Sajnos ez a második kör, az első még oltatlanul a járvány beütésének legelején ért, na akkor majdnem kórház lett. A kormány cucc Aliexpress-ről van, asszem még írtam is ide róla. Azt hiszem nem bőr, mivel volt vagy 2500 Ft, és saját magam csináltam a felvarrást, vagy mit.
Amúgy én nagyon de nagyon elégedett vagyok vele, és ha tartós is lesz, az még jobb.Valami műbőr anyag lehet ez, de piszok jó tapintása / fogása van. Nagyjából 4 óra meló volt megcsinálni, de megérte. Kapott egyet a Suzuki is, annál már gyorsabban ment jóval, de az ilyen szivacsos belsős anyag és arról tudom, hogy 1 évet bír. Ez sokkal jobbnak tűnik annál, szerintem ez nem fog felületileg leperegni meg ilyenek.
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #12540 üzenetére
Kicsi a világ, na.
-
nagyúr
Megtekintette a szakember, a középső dob előtti flexibilis illesztés előtti részen fáradt meg a tömítés, ott a képen a pirossal jelölt exhaust gasket.
Viszont mivel valszeg még gyári a cucc, eléggé össze van rohadva, nem lehet oldani a csavarokat, ezért kivágja azt a részt, és betesz ilyen rugalmas izét. Szereléssel 40k.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Lacerta
aktív tag
válasz MasterMark #12522 üzenetére
Bendix. Ennyit tudok.
Valami reszelgetésről esett még szó, de nem volt egész világos, hogy a régit reszelte jóra, vagy a megrendelt, de nem illeszkedőt reszelte bele végül? Nem is forszíroztam, nekem az a lényeg, hogy pöccre indul.