-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Felpuhul(t) a márka, plázacicáknak tervezikaz autóikat. Meglepődve olvastam, hogy az újabb Subik már 60/40-ben hajtanak alapból és azt 50/50-re tudja módosítani és ennyi. A tied meg az enyém is még 50/50-ben hajt alapból és azt tudja 80/20 vagy 20/80-ra módosítani.
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
válasz MasterMark #13749 üzenetére
Ahonnan hozzájutottam (egy kedves barát segítségével akinek igencsak jelentős kedvezménye van egy bizonyos helyen), ott nem volt és pl Race-Shop-nál sincs,
de nem is fázom nagyon ettől a "hozzávaló" kérdéstől.Akit ismerek amúgy és ilyen van neki, azok közül egyet sem tudok aki Rotinger betétekkel menne.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13757 üzenetére
GT86/BRZ-nél legalább a futómű hangolása más. Itt még ennyi difi sincs.
#nincsbennetarcsi
-
czanga
őstag
Nem tűntem ám el, csak épp az autó felbakolva állt a kertünkben egy keveset, két szereldmagados session után kellett egy kis segítség atéren, hogy a bal első csonkállványból kinyomják a csapágyat nekem, mert a szereldmagadban lévő prés 10 tonnánál megakadt, többet nem tudott... Szóval ott hagytam bérlésre (1x fék szerelés 1x csapágy session) 48.000-t, majd még gyerekkori jóbarát szerelőnek is csurrant egy kevés. Viszont ott voltunk már gömbcsuklót is újra cseréltük és végül úgy 5 óra további munkával és Kontra Zoli barátom erős segítségével összeraktuk a kertben a kocsit, lehúztunk mindent megfelelő nyomatékra, és szerda este 22:10-óta újra saját lábon áll a verda.
Egész jó ötlet volt, hogy nem vettem meg a hatvani STi 17"-os felniket (amikről mint kiderült hát nem voltak repedtek), mert így elkölthettem másra.
Szereldmagaddal még lehet lesz egy köröm azt illetően, hogy ha kifizetek bérlésre 20k-t a második alkalommal akkor lehet elvárható, hogy a hidraulikus prés működjön is, és ne menjen a levesbe ez a pénz...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz czanga #13762 üzenetére
Simán kérd vissza a lóvét, vagy legalább egy részét adják vissza.
Közben én is beszéltem a szerelővel a hétvégén összefutottunk a balcsin, hogy úgy készüljön, hogy váltó és diffi olajcsere is jön hamarosan. Bár ez még semmi mert a drágább tételek már a kanyarban vannak (lengéscsillapítók, fék, stb).
Tényleg fékből mi az ajánlott? A gyári gyenge fosch. Attól mindenféleképpen erősebbet akarok. EBC? Mtec?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
én meg felhívtam nyírőt, 80e ft + vám + áfa az utángyártott szekunder levegő szivattyú, megrendeltük, end of story (rohadtul remélem).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
-
czanga
őstag
válasz czanga #13762 üzenetére
Írtam Szereldmagadnak, és nagyon korrektek voltak. Sajnos tudják, hogy szivárog a prés hidraulika olaja, és elég utántölteni ha gond van vele, de ezt a kisegítő beugrós kolléga nem tudta, így aztán mi sem.
Elnézést kértek, leírták, hogy jövő héten haladéktalanul javítják, és kárpótlásul felajánlottak egy 7 órás ingyenes szerelési bérletet.Közben meg ma a nyergeken megcsináltam csiszolással, zsírtalanítással és kézi ecsetes festéssel (kifújtam az ezüst hőálló festékből egy kupakba, és pici ecsettel festettem le) a csúnya subaru feliratokat. Ha már fel lett újítva a féknyereg, új tárcsák, új csapágy, új betét, új minden, akkor ne így nézzen már ki.
Plusz dolog, hogy utáltam, hogy fehér a felirat. így most sokkal jobban tetszik, harmonikusabb.
[ Szerkesztve ]
-
Downsampling
senior tag
Sziasztok!
2.0 szívó 2006-os, 125 lovas Impreza Outback. A napokban párszor azt csinálta, hogy nem padlógázas gyorsításánál picit berángat, megtorpan. Aztán megy rendesen.Vagy itt, vagy facebookon többen azt írták hasonló problémára, hogy gyertyacserét megérne a dolog. Mondjuk szerintem is, mivel fogalmam sincs, mikor volt ilyen utoljára. Szerintetek? Ez mekkora meló? Illetve mit illene belerakni?
Amúgy a check engine lámpa vagy két hónapja világít, amit a Dynoban anno kétszer kiolvastak, elvileg lambdaszonda, az első. De mivel Balázs azt mondta, szerinte csere után is simán kidobhatja a hibát, így hagytam. Sem erőben, sem fogyasztásban nem érzek azóta sem változást, csak mostanában néha ezt a kb 1 másodperces torpanást. Szóval kezdem megszokni. -
MasterMark
titán
válasz Downsampling #13770 üzenetére
A rángatás is utalhat lambdaszondára. Nézni kéne élő adattal hogy mit mér.
Amúgy ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve akkor azt is érdemes. De ez ugye bármi lehet...
Szívhat falsot, lehet kevés az üzemanyag.Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #13770 üzenetére
Mark írja a tuti, sanszosan a lambda miatt van ha már dobott rá hibakódot. Élőadatot kell nézni akkor kiderül.
#nincsbennetarcsi
-
Downsampling
senior tag
Igen, nyilván ez jogos lehet...
Ami zavar, hogy az egyik szondát már cserélték a Dynóban, aztán újra check engine (mindig hosszabb úton dobja ki, a városban ide-oda 5-10-20 kilométert autózva sosem, pedig szerintem városban jobban kergetem az autót - pályán is max 120-130, de inkább pályára sem megyek, szóval 100-110 - és mindezt egyenletesen). Akkor jött, hogy cseréljük a másikat is. Már vittem is volna, amikor Balázs kitalálta, hogy az nem jó ötlet (ő mondta korábban), hanem, hogy emeljük ki, mert megint be fogja dobni a hibát. Nem fiatal autó, nem is izgat a lámpa, az inkább, hogy néha torpan egy picit. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #13773 üzenetére
Igen a kiírás / kiemelés a másik megoldás. Vmit kell kezdeni vele, mert műszakin nem megy át ha ég a chcengine. Igaz elég ha a vizsga közben nem világít...
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz Downsampling #13773 üzenetére
Ha az elsővel van gond azt szerintem nem lehet kiemelni, az csak a hátsónál "megoldás".
Amúgy legegyszerűbb az ha fogod lehúzod, ha nem csinálja akkor nagy valószínűséggel az a baj. Ha úgy is dadog vagy bármi van, akkor lehet keresni a gyertyát / levegőt / akármit.
szerk.: A lehúzás félrevezethet olyan szempontból, hogy ilyenkor fix táblából megy a motor, szóval valójában bármelyik szenzor lehet hibás ami alapján a keveréket képzi: MAF / MAP / beszívott hőmérséklet meg akármi ami még van.
De nem csak ilyen gond lehet, ha falsot szív azt nagyon nehéz megtalálni, vagy ha az üzemanyaggal van probléma. (Ezeket akár elfedheti hogy fix értékekről megy ami mindenből sok.)[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13775 üzenetére
Igen, asszem ő is azt mondta, hogy a hátsót (ami cserélve lett) emeljük ki.
Az üzemanyagot hogyan érted, mint problémát? Minőségre? Mindig Shellt tankolok, és ha csak külföldre nem megyek, akkor mindig ugyanannál a Shell kútnál.
Kicsit azért tartok attól, hogy egy 17-18 éves, több százezer kilométert futott autóba öntöm a lóvét, a tökéletességre törekedve. Szóval, hacsak nem valami viszonylag egyszerű/olcsó a probléma, akkor oldjuk meg Ha nem, akkor együtt élek vele, hacsak nem romlik az állapota... -
Qru
MODERÁTOR
válasz Downsampling #13776 üzenetére
Akkor ráérsz hibát keresgélni. Élőadatot nézzetek, haveréban pl a légtömegmérő vt szar azért dadogott a motor de ez is csak az élőadatból derült ki.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz Downsampling #13777 üzenetére
Üzemanyagnál az üzemanyag rendszert értem. Nem jó a szállítás, nincs elég üzemanyag, levegős az üzemanyag, eltömődött szűrő, eltömődött injektorok, stb, stb.
Innen távgyógyítani ilyesmit nem lehet, még ha ott vagy és nézed akkor se mindig egyértelmű mi baja van épp...
Kezdésnek nézni kell adatot, ha nem tudod akkor húzz le valamit a keverékképző szenzorokból, mondjuk a légtömegmérő általában ott van valahol a motor tetején.
Illetve esetleg még kérdés hogy hidegen is csinálja-e, vagy csak ha már melegedett kicsit? (Ugye amíg hideg a lambda szenzor addig nem az alapján szabályoz, hanem ugyanúgy fix értéken megy.)
szerk.: A keverékképzést szinte biztosan csak az első alapján szabályozza, a hátsó csak ellenőriz. Szóval ha dadog akkor az nem a hátsó miatt van hanem az első miatt amennyiben ezzel van tényleg probléma.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13779 üzenetére
Köszönöm szépen.
Amúgy ez a dadogás... úgy kb. hetente 2-3 alkalommal fordul elő, nem vészes, még akár előzés közben sem lenne az, mert nagyon rövid ideig tart (egyelőre), de alapból nem padlógázon, hanem inkább csak finom gyorsításnál.
Akkor amit én most gondolok, hogy ráférne kicserélni azt az első szondát is, a hátsót meg kiemelni. (csak ebben egyszer ezt mondta a Balázs, egyszer meg mást). Talán gyertya csere sem árt, mert tényleg a bánat tudja, mikor volt. Aztán meglátjuk. Erre talán még nem megy rá a gatyám...
Tényleg köszi!
Ja igen, ha ezzel a dííínós Balázzsal mégsem tudunk megint zöld ágra vergődni, netán megint elérhetetlen hetekig, akkor majd kérnék tőletek alternatívát...[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz Downsampling #13780 üzenetére
Kiemelés akkor kell ha már rossz a katalizátor és érzi a hátsó szonda hogy nem dolgozik jól. Ez kidobja a check engine-t, de dadogni ettől nem fog és nem is tud.
Switch Tax
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13781 üzenetére
Márk, szerinted kihez vigyem, aki korrektül megnézné?
A katalizátor valszeg eléggé trutyis lehet, ezzel egyetértettem a Balázzsal (picit csipkedi az olajat, nem vészes - most kb. 6000 km után öntöttem utána kb 2-3 decit), de azért simán össze tudott ott már gyűlni sok sár). Szeptemberben újra mennénk vele külföldre, biztos, ami biztos (és nem a sárga lámpa a műszerfalon zavar - de jó lenne, ha nem érne meglepetés). -
MasterMark
titán
válasz Downsampling #13782 üzenetére
Nem tudom, nem szoktam szervizbe járni, magamnak csinálom, bocsi.
Switch Tax
-
Downsampling
senior tag
válasz MasterMark #13783 üzenetére
Vihetem hozzád?
-
MasterMark
titán
-
Acheron
őstag
Szembe jött a cikk az első elektromos Subaruról, gondoltam megosztom: Subaru Solterra
Az első benyomásokra erősen rányomja a bélyegét az árazás, nehezen szokja a szemem ezeket a mostani új autó árakat
#13787MasterMark: Akkor én kérek elnézést, valahogy elkerülte a figyelmem.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Köszönettel, jól érzi magát.Mostanában (majd 3 éve), mióta HO -ból dolgozom, nagyon keveset jár, a három év alatt ment bele talán 12.000 km, bőven kevesebb, mint korábban évente.
Most épp egy alkalmas hétvégére várok, amikor az én időm, és az időjárás is engedi, hogy a szokásos nagytakarítást, bőrápolást megejthessem rajta, jó lesz utána beülni.
Most várom az ajánlatot a reflektorklinikától is. Teljes búra javítás, felújítás, és foncsorozás lesz, ha elvállalják. Ezt még az ősz előtt mindenképp meg akarom csinálni - régóta húzódik már, de most úgy néz ki, télen is töbet fog mozogni.
Két hete, amíg hogy oda voltunk nyaralni, történt egy baleset, ami miatt a jobb hátsó kerékívet fényeztetnem kell. Viszont ha már ott van, egy teljes polírra is kérek ajánlatot, meglátjuk mit mondanak. Nem nagyon vagyok képben a mostani árakkal.
Az is felmerült, hogy esetleg eladósorba kerül, bár sajnálnám.
Dióhéjban ennyi - csendes életet élünk -
Acheron
őstag
válasz MasterMark #13791 üzenetére
No igen, arra én is kíváncsi vagyok. Most szabadságon van a csapat, augusztus 7 utánra ígértek választ. Az, hogy mit csinálnak, az elég jól le van írva, a mennyiért -et pedig meglátjuk. Elvileg leteszem az autót, kiszerelik a lámpatesteket, majd szétszerelik a ragasztott lámpatesteket (melegítve lehet csak szétszedni a ragasztás miatt)
A búrát ahol kell ragasztják, emellett polírozzák, védőréteget kap. A foncsorokat (főleg a projektorban) vákuumgőzöléssel újra felviszik. Majd összerakják és beszerelik.
Nagyon olcsóra nyilván nem számítok, de vagy ez, vagy új reflektorok kellenek, így már nem maradhat télre. -
MasterMark
titán
válasz Acheron #13792 üzenetére
Én év elején szereltem ki és vittem el polírra meg fóliára, de kiderült hogy belül is van valami baja a búrának. Végül úgy felbosszantott, hogy itthon magamnak hajszárítóval minden mindegy alapon szétszedtem, belül felpolíroztam kézzel. Plusz kiderült hogy a foncsor is meg van égve mintha belerobbant volna egy égő, vagy nagyobb teljesítményű égővel használták volna mint ami belevaló. El volt deformálódva az égő foglalata is, és nem ült a helyére ahogy kéne. Azt is órákig dremeleztem hogy a helyére menjen jól.
Az egész lényege, hogy az enyémnek is kéne egy foncsorozás a projektor foncsorának.
Amin még gondolkodtam hogy magát a projektor kidobom belőle és teszek bele ilyen retrofit xenon-t. Nem kell megijedni nem olyan nagy fényerős mint a gyári, hanem még azalatt van hogy kéne a mosó meg az állító.
A lámpatest alján van kiképezve hely is az elektronikának, pedig ehhez nem volt xenon soha tudomásom szerint.Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13793 üzenetére
JDM-ben sem volt? A jo dolgokat sokszor megtartjak maguknak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #13796 üzenetére
Jól emlékszem, hogy Denso lapátot vettél a Legára? Azt hol vetted?
A Hondán lévő Bosoko most adta fel, egyszerre került fel Bubira is szóval lassan cserés lesz nálam is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- World of Tanks - MMO
- Honor Magic V2 - origami
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Társasjáték topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest