-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12135 üzenetére
Lementem a garazsba, radi szinultig folyadekkal. Tagulasi max alatt van egy kisujnnyival. A szine elsore lilas-rozsaszinunek tunt de belevilagitva inkabb narancs. Rendelek egy liter Motult aztan felontom maxig a tartalyt.
Olajszint maxon szepen, azt is csekkoltam (meg tobbi folyadekot is motorterben).
#nincsbennetarcsi
-
sattak
csendes tag
válasz Lacerta #12155 üzenetére
Ja, olajról írtál. A viszkozitás alapigazsága nálam az, hogy fogalmam sincs. Régi gt turbó motor, de csak valamennyire az. Egy mix az egész. Ha az olajválasztókat nézem, sokszor 10w40, néha 5w30. Ebből azt gondolnám, hogy az 5w40 is jó, de ebből csak a liqui mollynál van ajánlás. Most motul 5w40 x cess van. Ez van, szeresse. És kész 😁
-
sattak
csendes tag
Persze a 300V a király, de ha belegondolok, 2-3 éve kb 8200 volt a 2 literes. Most literje annyi . Persze találsz olcsóbban kint, 6 liter 5w40 2 db oem-s szűrővel 110 euro ( plusz futár). Nagyon drága így is.
-
sattak
csendes tag
Semmi extra. Régi, 28 éves nyugodt, családi kombi lega. 1994 cm3, 115 ló, összkerék. de a hangja jó
-
sattak
csendes tag
Berakok ide egy linket. Állandóan elhagyom, elveszítem. A 2000-es évek előtti, még nem OBD2-es subaruk hibakódjainak kivillogtatása. Működik, jó a leírás. Valaki rakja már el, majd visszakérem
Classic Subaru Impreza Engine Diagnostics and ECU Error Codes - CarsAddiction.com
Vettem fordítókábelt, van elm327, de nem működik az öreg kocsimon. . Se car scanner, se torque. Protokoll hibát ír. A 2002-es wrx-en megy, az enyémen nem. -
sattak
csendes tag
Meg aztán értelmezni is kell a kódokat. Kiolvastam haverom scenicjének a kódjait. Előttem is , a nagy szerelők, azt mondták monitor szonda csere. x tízerer. Jó, olvassuk ki. Tényleg benne van az is. Szerencsére bedobott gyújtáskimaradás hibát is. A gyertyák? Fogalma sincs. Kiszedték, négy gyertya 3 típus Mondom, cseréld már ki , 3200 a négy egyforma új. És mi lett? Jó lett. A gyújtáskimaradás miatt szar volt a co. A monitor szar, de valós értéket jelzett. Akkor cserélj szondát, biztos elromlott. Nem romlott el, az érték volt a szar, amit olvasott. A dolog a 4 gyertya cseréjével megoldódott
[ Szerkesztve ]
-
sattak
csendes tag
Hát egy subarunál, a gyertyacsere. Egy rémálom
-
Qru
MODERÁTOR
-
HÁZIGAZDA
na, update:
- vettem ioncserélt vizet, kb. 2 deci mehetett bele és már maxon volt
- a venti hibátlanul jár
ezek fényében viszont nem örülök a piros figyelmeztető jelzésnekdicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12188 üzenetére
lehet, tényleg g.ci meleg volt. de valahogy abban a hitben éltem, hogy a mai japánoknál nincs már ilyen.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12190 üzenetére
igen, hogy 38 fokban túlmelegszik a motor
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #12192 üzenetére
igen, így a pontos. hát, passz, lehet, hogy más kocsi egyszerűen csak nem jelzi, hogy "már melege van", de elszoktam ettől, sosem láttam ilyen jelzést az elmúlt 10+ évben.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Omli85
őstag
válasz MasterMark #12079 üzenetére
"Azért kell ott, mert a turbósban az nem csak tágulási tartály, hanem kiegyenlítő tartály is. Azaz a turbósban a hűtőkör része a tartály, belefolyik üzem közben a víz, és onnan folyik tovább. (Mint egy volkswagen-nél pl.)
Nem turbósnál csak 1 cső van és csak a felesleg jön ki a szelepen keresztül, majd szívja vissza."
Na az enyémen pl nem így van pedig turbós benzines egy sima "zsákutcás" kiegyenlítő van a hűtőn amibe egy kis csövön tud bedolgozni vagy vissza szívni és ennyi.Többieknek :
Fagyállóhoz Aisin Ultra Long Life isj ó alternatíva mivel ez is P-OAT foszfá alapú cucc.
10 évet egyik fagyálló sem megy el max 5 évente csere mert minden jellegű tulajdonsága romlik és a nullához konvergál és több lesz a leves mint a hús mikor elkezd szanaszét korrodálódni minden.
A fékfolyadékot is nagyon ajánlott 2 évente ellenőrizni és cserélni mert higroszkópikus folyadék ezért szépen megköti a levegő páratartalmát ezáltal változik a forráspontja plusz korrodálódik idővel a rendszer is.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacerta #12198 üzenetére
Azt nem irja a manual sem hanyfoknal jelez be, olyan 110 felett mert nekem a 105 fokos vizre boven nem jelzett be (obd-n neztem az eloadatot). Illetve azt irja a kezikonyv, hogy csak akkor kell leallitani a motort, ha 2 masodpercnel tovabb vilagit.
Jah es berendeltem kis hutovizet en is most tarcsiba, ha esetleg kellene.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...