-
GAMEPOD.hu
Samsung Galaxy Note10 és Note10+ témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Nem ertem, miert adnad el? Minden telefonnak van hibaja, ez ilyen. En ugy erzem eddig, hogy ez egy optimalis kompromisszum. (Ertsd: ez egy kivalo keszulek.) Az meg, hogy neked a + meretbeni +a (
) mennyire gazos, azt csak Te tudhatod.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Affordable mobiles, egy angol oldal, zsenialis csomagjaik vannak.
A note 10 ugy nezett ki, hogy:
EE a szolgaltato, 24 ho rablanc (egyik legdragabb angliaban, de megeri, sokkal jobb a halozatuk mint barki masnak kb)
£49 (~19kHUF) a telefon
£43 (~16.5kHUF) a havi telszamla, amiben van 100gb net, korlatlan beszelgetes, korlatlan sms, meg egy raklap egyeb baromsag (pl 6 ho apple music ingyen meg ilyesmik), amik engem abszolut nem erdekelnek, de vegulis lehet van, akinek szamit."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Én is ha fejest használok a N10+-hoz akkor ezt a Sony fejest ( Sony wf-1000xm3) használom BT-on, kényelmes. Ehhez a telóhoz nem kell jobb (dedikált DAP-hoz nyilván igen). Tudja kezelni a Sony L-DAC szabványát,ez hangminőségben szám hallatszik is). A Spotify HQ már elég jól szól, nyílván a TIDAL master,MQA-ja egy picit jobban, de az már nincs igazán kihasználva ezzel a kombóval,elég a Spotify. Jó a telefon kezelés,hangminőség is és NC -es mondjuk ha hangos irodában dolgozol,jó lehet.
Én is akkor használom főleg ha irodában dolgozom gép előtt. Kényelmes, telefon ok, nem fáraszt ha sokáig rajtad van. egyetlen gond , ha kicsit melegebb van bele izzadhat a füled.
Jó fejes. BF-on 79 volt,döntse el mindenki, hogy az sok e?[ Szerkesztve ]