Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #6630 üzenetére
Hát nem tudom, még a PS3-as játékok sem érik el a natív 1080p-t, kivétal egy-két játék. Sőt, még az Xbox One sem tudja, csak pár játéknál. A PS4-nél már alap, na de az nem egy telefon.
Ha nincs meg a 60 FPS vagy a közeli, akkor nekem marad az android, ugyanis egy autós játéknál nagyon fontos a 60 FPS. Nekem az most megvan Nexuson. Meg ugye elég szép ez így is mobilon. Plusz a 4:3 nem játékra való, ahhoz 16:10 vagy 16:9 kell.
[ Szerkesztve ]
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Amur
addikt
válasz DigitXT #6647 üzenetére
Már toltam bele pár upgrade-ot.
Youtube-on úgy csinálta a srác a bot butítást hogy nem retryt nyomott, hanem quit után continue, átváltott egy másik alkalmazásra, kilőtte az RR3mat majd újra elindította, és máris gyengébb ellenfeleket kapott, majd megint quit, taskváltás, átrakta repülőgépes üzemmódba a telót, majd visszalépett az RR3-ba mikor az beszólt neki hogy nincs net akkor kikapcsolta a repülőgépes üzemmódot,itt már jócskán gyengébb ellenfelek voltak, és így játszotta végül le(endurance verseny volt erdeti cél 20 mérfőld volt ezután pedig már csak 5,5)Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #6643 üzenetére
Mi köze a kornak a képarány megítéléséhez? Egyébként régi konzolos vagyok, de úgy 2007-óta 16:9-es tévén játszom, és amikor először játszottam ugyanazt a játékot szélesben, mintha új játékot toltam volna, olyan élmény volt a 4:3-hoz képest, ami ugye lefarag a képből. 16:9-ben többet látsz, és ez tény.
Van egy 4:3-as tabletem is egy olcsó open dott ips kijelzővel, na azon sem túl nagy élmény az autós játék, ha meg mellé teszem a nexust, hát mit ne mondjak...Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #6654 üzenetére
De ki beszél tévé adásról? Játékokról beszélünk, azok meg már a PS2-es érában is 16:9-re voltak optimalizálva. De dvd filmből is többet látsz 16:9-ben, mint 4:3-ban. De mondok neked konkrét példát Counter Strikeból, a prok közül páran 4:3-ban játszanak valami hülyeség miatt, na velük nem egyszer fordult elő, hogy megkerülték őket és szépen hátba késelték, mert pont a képarány miatt nem látta az ellenfelet. De maradjunk az autós játékoknál, a Gran Turismo mennyire más képet mutatott 4:3 után, atyaég!
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #6654 üzenetére
"Meglepődnél, ha tudnád, hogy pl. a mozifilmek 2,35:1-es képaránya eredetileg
mire készült. Igen, 4:3-ra, a TV-nek megfelelően: ezt levágva került a moziba a
szuper szélesvásznú mód. Most akkor mi farag le miből?! Történelemóra vége."Aztán ott az IMAX. Napjainkban. Pl. az aktuális SW7 - érdemes megnézni a két képet
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #6657 üzenetére
Miért nem nézed akkor ma is 4:3-as tévén a filmeket? Azért az nonszensz, hogy mert van egy 4:3-as táblád, rögtön azt tartod mérvadó képméretnek. Nekem is van 4:3-as tabletem, mégis szar filmre és játékra a 16:9-hez képest, mert látom a különbséget. Amiben jobb, az a netetzés, bár abban sem nagyon, vagy talán még ebookra. A kép, amit beraktam éppen azt mutatja, hogy mennyivel többet látsz 16:9-ben.
[ Szerkesztve ]
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Mezcal
addikt
válasz DigitXT #6671 üzenetére
Marketing bullshit, oké Te így látod, én meg úgy, hogy a játékok 16:9-ben sokkal jobbak. Na a másik, engem nem érdekel, hogy almáson szebb a játék, mert nekem az androidos is bőven szép, amiért nem váltanék, az a 4:3. Ráadásul, mint mondtam, az fps még fontosabb is egy autós játéknál. Én végig játszottam a 4:3-as korszakot konzolon, és jóval jobban játszható 16-9-en a játékok döntő többsége.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6677 üzenetére
Engem meg az ilyen 19-20 km-es Endurance kihívások heccelnek fel a végtelenségig, amikor ilyen rövid pályákon kell ennyit menni, pl. Brands Hatch, vagy Suzuka West, stb. Van amit simán meg tudok dönteni, de néhány pályán egyszerűen nem tudok aranyat szerezni, pedig mindenhol full tuningos autóval megyek már. A barátok túl sokat mentek és egyszerűen nem értem, hogy néhány pályán hogyan tudtak 2-3 km-el többet menni, pedig már mindenhol megvárom a 80 mp-et, nem előzök előre feleslegesen, a célegyenesnél is bevárom az időt, illetve lassítok, ha túl sokat kapnék. Az Endurance pedig nem butul barátokkal, lehet, hogy ki kell majd lépnem a facebook profillal és offline kell tolnom ezeket, ha meg akarom nyerni...
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #6671 üzenetére
Nagyon nem kívánok belefolyni ebbe a képarány vitába, de annyit hozzátennék a magasröptű társalgáshoz, hogy az emberi látómező ovális, nem szögletes, ebbe az oválba pedig pont annyira illeszkedik a 4:3-as képarány, mint a 16:9-es. Mindkettő remekül imitálja a látómezőt, sőt, még a mozis nyújtott képarány is belefér ebbe az oválba.
Megjegyzem, meg lehetne úgy csinálni a látószöget 4:3-ban is, hogy többet
látsz a kormányból, meg a tetőből, de tökugyanolyan széles, mint a 16:9.
Ez fordítva is helytálló, vagyis megoldható a látószög úgy, hogy többet látsz jobbra-balra és vertikálisan tök ugyanolyan, mint a 4:3, de mivel a látószögünk ovális, így mindkét esetben a kép sarkai homályosak lennének (más különben képkivágásról lenne szó, ami nem bizonyít semmit).[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #6679 üzenetére
Viszont a hivatkozott Hunterben sajna nem barátok mennek tuningos
autóval annyit, hanem a botokIlyenkor érdemes megpróbálni online, hogy barátokat adjon, sokszor könnyebben teljesíthető távot ad be, mint botokkal.
Endurance, és mivel véletlenszerűen ad be előzendő
botokatKorábban, amíg nem voltak nálam feloldva a le mansi farm futamok, a p1-el farmoltam silverstone-i endurance-t, 44km-es táv fölött már több r$-t adott, mint az 5 körös suzuka vagy silverstone. Ami biztos, hogy a botokat minden versenyen ugyanakkor, ugyanannyit és ugyanott adta be, egyszer sem volt eltérés, ennek köszönhetően 10-ből 9-szer szinte méterre ugyanannyi km-eket futottam.
Próbáltam más endurance-eket is, ott ugyanezt tapasztaltam. Ettől még lehet random, de valószínűbb, hogy az eltérő gyorsaság miatt lesz mindenkinél más a botok feltűnése és sűrűsége.A másik, amit megfigyeltem, hogy ha ellenkező irányba indulsz a pályán el vagy nagyon lemaradsz, akkor despawnolnak a botok. Brands hatch-en néztem meg, elég rövidke pálya ugye, de hiába száguldoztam visszafelé vagy álltam a rajtrácson egy percig, semmilyen bottal nem találkoztam.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #6692 üzenetére
"
Még több panasz lenne, hogy "lőrésen" kell kinézni az autóból."Magamra ismertem de már rávettem magam a belső nézetre teljesen, megszoktam. Csinálom újra a 2014-es LeMans challenge-et és már nem zavar a lőrés. Megjegyzem egész jó kis goldokat osztogattak akkor arra a kihívásra - amiket most újra megkapok, nem rossz
Feel Good Inc.
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #6692 üzenetére
Ha mondjuk az RR3-ban "elmosnák" a kép szélét
Nem a kép szélét írtam és pláne nem egy telefon kijelzőjén megjelenített képre vonatkoztatva.Mutatok egy képet, ahol nem az egyikből való kivágással készül a másik képarány, így össze lehet érdemben is vetni azokat.
Attól, hogy a filmiparban "A" féle szabványt használnak, még a "B" szabvány lehet ugyanolyan optimális képarány. Egyéni preferencia kérdése..
Játék szempontjából mutathatnál egy új címet, ahol a 4:3 többet mutat, mint a 16:9. Ne ragadj le az ezredforduló táján, és pláne ne érvelj azzal, hogy 10+ éve mi volt. Még full hd se volt akkoriban, nem hogy szélesvásznú játék.. De elég, ha a saját linkedet megnézed, az elmúlt 10 évben 100-ból kb. 1-2 játék van, ahol nyújtással vagy képkivágással érik el a szélesvásznat. Szóval Sztregonak igaza volt, a mai játékokban tényleg több látszik 16:9-ben.
De ha már autó játék, az optimális képarány így néz ki:
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6700 üzenetére
Na, most hogy bebizonyítottad, hogy a HD-FULLHD-UHD felbontás a legjobb, visszatérhetünk a játékhoz?
Neked miért kényelmetlen az Air 2? Túl nagy, nem éred el a kijelzőt az ujjaiddal, túl nehéz? Azt értem, hogy nincs 60 fps, de ettől még lehet kényelmes az a cucc. Én két évig csak tableten játszottam, igaz ami igaz, ez nem 4:3-as, hanem 16:10-es képarányú, de én nem éreztem hátrányát, max azt, hogy időnként laggol, de ezt a megfelelő grafikai butítással lehet orvosolni. Az is világos, hogy a szépség oltárán fel kell áldozni a sebességet, valamit valamiért. De nekem meg pont a 16:9-es 5"-os telefon a túl kicsi, nem áll még rá a kezem, megszoktam a nagy, széles tabletet és ezen jobb időket tudok menni. Ez is csak megszokás kérdése, Te a HTC-t szoktad meg, még nem éreztél rá a nagy tabletre, de a képarányt hibáztatni emiatt nem túl logikus - szerintem...[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6702 üzenetére
Tudom, hogy mekkora az Air 2, az én Sony tabom is 10.1"-os, valóban nem kicsi, és ez is kb fél kilo (495 gr). Viszont lassú, iszonyat lassan tölt be. Már az indulása is lassú, de egy LeMans pálya betöltése 1-2 perc, sose mértem még stopperrel, de amikor multiban játszottunk, volt olyan, hogy a többiek már rég elindultak, mire nekem betöltött és hiába voltam utolsó a pályán, mégis első lettem, mert a server az időt nézte csak, nem számított neki, hogy én később indultam...
Én megszoktam a súlyát és a fogását, általában csak ágyban, vagy kényelmes fotelben ülve használom, amúgy meg telefonon, de az csak 1 hónapja. 2 év tablet versus 1 hónap telefon, nehéz hozzászoknom a kisebb kijelzőhöz, hogy kisebb mozdulatra fordul, teljesen máshogy kell fogni.
Régen, amikor sokat farmoltam LeMansban, akkor volt olyan, hogy pár óra után már fájt a kezem a tablet súlyától, majdnem vízhólyagos lett a kezem a fogástól.
Azért kipróbálnám a középkategóriát egyszer, egy 7-8" méretű tabot: egy Nexus 7-et vagy egy iPad minit.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz DigitXT #6696 üzenetére
Kisregény írás helyett inkább vedd észre, hogy én egyik képarányra sem írtam, hogy az a legjobb. Az ellenkezőjét írtam, még illusztrációt is hoztam (ami mellesleg relevánsabb, mint a te rr3-as összeollózott képed).
Mert ugye így sérülne a Sztrego-Lirion-tétel azon állítása, hogy ha ezt használod, akkor garantáltan többet látsz...
Ilyet sem állítottam, ne akard nekem tulajdonítani. -
Amur
addikt
válasz DigitXT #6709 üzenetére
Valóban, ami szintén egy off-sorozatra való reagálás volt.
Bennem nincs harag, nem vagyok egy idegeskedő típus, mikor beírtam komolyan az volt a következő gondolatom hogy le fogod te vagy más csapni a magas labdát a keresővel, de nincs teljesen igazad, mert aki folyamatosan követi a témát(de nem feltétlen szól rendszeresen hozzá), az naponta megnézi a friss hozzászólásokat, és "keresi" a számára érdekeseket.
Engem csak az zavar hogy ez a napi rutin sérül a sok off miatt, amit akarva-akaratlan félig-harmadig elolvasok, hátha van benne valami a játék szempontjából is hasznos infó.
Én is szeretek cikk hosszúságú hozzászólásokat írni, azzal semmi bajom, csak legyen benne témába illő, érdekes szösszenet! Továbbra is béke![ Szerkesztve ]
Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6704 üzenetére
Ja, 16:10-es, mert ugye 1920x1200-as felbontása van ennek a kütyünek. Nem nagy a kezem, megszoktam a fogását, ráadásul még hanggal is jól szól, mert a Sonynak vízszintesen alul vannak a hangszórói, így nem takarom le játék közben sem.
Viszont most már kíváncsi lettem. Megnéztem belső nézetből néhány autót és a 16:10 és 16:9 között nem látok sok különbséget, van ahol alig látszik a külső tükör, vagy a fele le van vágva. Készítenél 1-2 screenshotot egy LMP1-es autóból 16:9 és 4:3 felbontással, hogy nálad ez hogy néz ki? Ez lesz az utolsó ebben a témában és lezárhatjuk...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6725 üzenetére
LMP-ről nincs belső nézetes kép Pompi galériájában.
Na, én meg épp most tolom a Road to LeMans szériát újra, és a tableten is meg a telefonon is látszik valamennyi a tükörből, csak nagyon kevés, mintha a telefonon szélesebb lenne a látómező. Ezek szerint a 4:3-as kép mégis csak a croppolt 16:9-ből jönne? Ez nem túl jó promo az Apple-nek...
Ja, nem is próbálom átérni a tabot, úgy tartom, hogy kétoldalt megfogom és alul ujjal megtámasztom. Ha nincs letámasztva kényelmesen a könyököm, akkor pár perc után azért elég nehéz tartani, meg egyenesben tartani az autót. Kocsiban, vonaton meg pont emiatt nem jó, mert ahogy ráz a jármű, a letámasztott kezem rázza a tabletet is, de a telefon még rosszabb, mert ott kisebb mozgásra is lerepülök az útról (ma reggel nem tudtam abszolválni a LeMans első néhány kanyart autóban utazva, mert a botok lelöktek az útról). -
Petya25
addikt
válasz DigitXT #6767 üzenetére
A múltkor amúgy totál elbeszéltünk egymás mellett.
A négy rendes szériában se akkor se azóta sincs fullra húzva egyik gépem se, és minden egyéb futam kész a Nascarban. Nem vitatom, hogy jobban nyomod, csak az a gáz hogy:
"A 2 körben 2. vagyok és az első meglépett 500-700 méterrel".Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #6847 üzenetére
Köszönöm, ez (moderátorok kiléte és mibenléte) valóban új infó volt számomra és hasznos is!
A "nem-egy-liga"-nál értettem, hogy mire gondol Pompi! De ez egyértelmű is volt, miután jeleztem, hogy én se LeMans-i, se Indy ovál Boss futamon nem jártam (hála Istennek!!!), tehát fix-en összevissza jönnek a futamok egy random-generátornak köszönhetően. Mindenkinek más-más sorrendben.
Tippeket elsősorban két embernek adtam, akik leírták, hogy melyik pályán mivel szenvednek.
A többieknek meg leírtam az én tapasztalataimat extra! De ez félreérthető volt, mert azt hiszem, hogy "válasz"-ként írtam Pompinak, aki azt hitte, neki okoskodok, pedig nem ez volt a szándék.
Láttam már egy-két olyan új bejegyzést, ahol valaki arról ír, hogy most kezdte el a játékot, vagy legalábbis az elején jár. Nekik akár még hasznos is lehet egy-két ilyen bejegyzés! Nyilván nem azoknak szántam, akik évek óta tolják az RR3-at!
Megjegyzem, én is sokat tanultam a fórumból, de hát nem mindenki olvassa vissza a legelejéig a bejegyzéseket (majd' hétezer darabnál talán ez érthető is). -
kgymac
őstag
válasz DigitXT #6862 üzenetére
Néhanapján ki szoktam próbálni: az eventek alatt olyan feladatokat is teljesítek, aminél ki van kapcsolva minden rásegítés. Be se tudnám kapcsolni. De számomra elég fárasztó napi 6-7 le mans-t futni assistok nélkül, főleg BuKaVun (ált napi 4 futam). Az agent miatt akkor is nyernem kell, ha bealszok, javításra váró kocsival is.
De mint már említettem, én a D ligába igyekszem (100% teljesítés, csak offline, kivéve a szériák tt-je), az A-t meghagyom Nektek.
Legyőzni eddig is sikerült Nagyot, legfeljebb nem szivattam magam, nekem elég volt a 20. futamig eljutni. Mégis összejött 270e pontocska.
Kicsit bánom már, hogy megkezdtem a gauntlet3-at, mert már megvan a kocsi, az eventből eddig csak a szivatás jött át. Sebaj, majd 3-4-5 nappal később lesz csak majdnem fullos az f1gtr.szerk: nem tudom mit akart letölteni, play update után le szedett már mindent. De nem ez az első, hogy play-en kívül akart frissíteni, szerencsére droid alatt cache törléssel le lehet beszélni a frissítésről az rr3-at. Csak nem tetszik, hogy play-en kívül frissít. Elvégre bevizsgált sw, elvileg.
[ Szerkesztve ]
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #6886 üzenetére
A "flood"-ot megértettem, köszi. Elnézést, ha sok voltam, pláne, ha fárasztó! A jövőben pedig vigyázok, hogy "drop" se legyen!
Egyébként pedig köszi, tényleg mindig tanul az ember, fórumozásban kezdő vagyok!
Vissza is térek inkább fórumolvasó státuszba.
Talán annyit érdemes megszívlelni a lényegesen több tapasztalattal rendelkező tagoknak (akinek nem inge, ne vegye...), hogy mielőtt kioktatják a másikat vagy minősítik a hozzászólását (még ha olykor kevésbé értékes is), talán érdemes nem rögtön ostobaságot vagy valótlanságot feltételezni. -
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #6888 üzenetére
A valótlanságot illetően valóban Rád gondoltam (túl friss volt még a seb ), viszont az elmúlt ezer bejegyzésben más tollából is találunk rá példát. Tény, hogy olykor félreérthető, mire is gondol a hozzászóló!
Ezért is írtam finom éllel, hogy köszi! Amit értettél is!A 100% elérése nem vonz (mert irreálisan magas befektetést igényel --> vagy pénz vagy idő), de az igen, hogy az autókat mindet hagyományos(an akciós) úton megszerezzem!!! És már csak 4 hiányzik! (LaFerrari, Veyron Sport, legújabb "öreg" McLaren és a 150 aranyos Corvette)
Amikre mostanra meg is lett az aranyam, DE!!! Én ilyen kis spúrnak születtem, és megvárom az akciókat/challenge-eket! Legtöbbjüket "ingyen" vagy 30-50 százalékos áron szereztem. És bőven jöhet még olyan, amikor nem mindegy, hogy a hiányzókat 750 vagy 450 aranyért vesszük meg!
És ez most a 2015-ös RSR-nél ki is fizetődött!!! Ezért is tetszett a Gauntlet! A formátum is jobb, mert nem követel napi belépést, hanem nyomod, amikor időd van! (De akkor jó sokat!!!)
És igen! Amikor behozták a fejlesztők a PR-szintezést, akkor nagyon lehúzós irányba ment el a játék! Mert a szériákat kizárólag aranyégetéssel lehetett már csak végig vinni (így egy ideje nem túl sok 100%-osom van sajna!)
Viszont mostanában nem lehet egy rossz szavunk sem a fejlesztőkre, mert az utóbbi időben meglehetősen kegyesek az aranyak "osztásával"!
Vagy jön az RR4 és ez már a kivezetés, vagy a "tűzmakik" túl sok füvet szívtak és átmentek "jótékonyba"![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6938 üzenetére
Visszanéztem a képet, és konkrétan Apple TV támogatásról regéltek újításként:
ha jól értem, ez egy olyan eszköz, ami HDMI-n csatlakozik egy Full HD TV-hez,
és telepíthetők rá alkalmazások, jelen esetben az RR3 is, s egy viszonylag erős
CPU+GPU páros elviszi a hátán a játékot. Szóval nem olyan béna dolog, mint a
képernyőtükrözés, hogy a tableten fut, és (rendes késleltetéssel) látod a TV-n is,
hanem ez a dedikált kütyü futtatja, a tablet csak távirányító: megjelent ugyanis a
menüben, hogy most kapcsold be a Bluetooth-t, ha csatlakozni akarsz az Apple
TV-dhez irányító módban, ez keltette fel az érdeklődésem. Vki bármi tapasztalat?Egyébként nem tudom, mit tudnak az almánál, hogy a SonyEricsson MW600-as
(Bluetooth-os) fülhallgatómmal tökéletesen játszható a játék, de le a kalappal! Én
ilyet még nem láttam, hogy ennyire nincs késleltetése a cuccnak, pedig ugyanez
a hardver csatlakozott a droidos telefonhoz, de azon kizárólag zenehallgatásra jó,
bármi interakcióhoz túl sokat késik a hang. Ezen még zongorázni is lehet. Durva! -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #6954 üzenetére
Nekem már régóta 100% a felhő mentés, igaz én csak droidon játszom. De azért írja mindig, hogy mikor mentettem utoljára, így szerencsére még szinkronban tudom tartani a két kütyüt. Nekem "csak" kb 200 MB-ot akar lehúzni az indításkor, persze lehet, hogy az assetekkel otthon majd felmegy 800-ra, meglátjuk.
Kíváncsi vagyok most már erre a Nascaros update-re, remélem ezzel együtt könnyebb lett a "régi" Nascar is, mert még 50%-on se állok azokban a szériákban, túl lassú a szervíz, 15-20 perc játék után 4 óra várakozás...
-
#40359168
törölt tag
válasz DigitXT #6938 üzenetére
A hangok tényleg sokat változtak, minden rajtnál csikordulnak a gumik, a megcsúszás meg a pályaelhagyás is másképp szól, váltásnál nem olyan a hang, mintha a padlóra esne egy összegyűrt sörösdoboz, és a 911-esek se repedt fazekak, kb. mintha alájuk raktak volna plusz egy mélyebb sávot. Bejövős az összhatás.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7013 üzenetére
Ez így van, teljesen felesleges a millió arany. Eddig 168500 Goldot szereztem hekkeléssel (2.1) meg a játékban összesen és még mindig van 33300, pedig majdnem minden autóra megvettem minden festést meg felnit. Kellett is költeni belőle, mert 40000 felett már bannolnak, tehát alatta kell tartani a szintet.
Pénzből kb 200 milliót tudtam költeni eddig, de megy ez még feljebb is, mert egyre több az autó és nem olcsók a tuningok. De már nem nagyon farmolok, szinte csak a fame duplázó napokon megyek 1-1 LeMans-t. -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7037 üzenetére
Jó, lehet, hogy igazad van, még mindig nem szoktam hozzá a telefonhoz, nekem nehezebb a kis kijelzőt olyan precízen forgatni, mint a nagy tabletet...
Volt ez a feladat, hogy draftolj egy autó mögött 2750 métert, hát ezt is kb 10x próbáltam, mert mindig lecsúsztam az ívről kanyarokban. Pedig le van véve az érzékenység is. Lassan szokom az 5"-os életet...Amúgy meg közben pengeéles logikával rájöttem, hogy mi az a pár millió különbség a keresett és elköltött pénzmennyiség között: azok az upgrade-ek, amit arannyal fizetsz pénz helyett, na azok növelik meg a kiadási mérleget...
[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
válasz DigitXT #7037 üzenetére
Daytonában a második körben az első íves kanyarban amikor még 2 sávban mennek az autók akkor ott az alsó sor hirtelen nálam lekanyarodik teljesen az útról, a második sor pedig az első sor helyébe és úgy mennek a kanyar csúcspontja felé. Itt többször kilöktek engem ami rohadt idegesítő mert amúgy az alsó sávban van hely elmenni mellettük de ha nem sikerül egy kör alatt tisztázni az összeset akkor a második kör elején ahogy lehet felül kell menni mert megszívatnak. Többször jártam már meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7062 üzenetére
Jaja, az Overall Completition egy bullshit, kb semmit nem mondd, mivel nem tudjuk, hogy valójában hogyan is számolják, az csak egy adhoc adat, semmire nem jó.
Én spec azért (is) toltam fel a garázs értékét, mert el kellett költenem a sok aranyat, mert a majmok bannoltak. Meg aztán, ha a lányom festegetni akar autókat, akkor ne kelljen már napokat farmolnom, mert drága a festék, vagy a matrica. Ennyi pénzből a real life autónkat is lefóliázhattuk volna (ha átszámítjuk az aranyat forintra).
Meg aztán néha kipróbáltam az Online Multiplayert is. Ha minden autóm fullos, akkor könnyebb kiválasztani a legjobbat és így röhögve otthagyom őket egyenesben, nem egyszer volt olyan, hogy a hosszú pályákon a közelembe se értek - még ugyanolyan kocsival sem.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7065 üzenetére
Én amúgy ha TT-zek, akkor úgy csinálom, hogy először felhő mentés, lenyomom az 5 versenyt, majd felhő visszatöltés és lehet újrakezdeni nyomni a köröket. Tudom, hogy így több idő, meg vehetnék aranyért drive-ot, de eddig sose költöttem erre, ezután sem fogok!
Az egyik legdurvább a Regera customization-ja volt, konkrétan megszámoltam mennyit költöttem el rá: minden festés, matrica és felni ára összesen 2042 arany! Hasonló volt a Veneno is meg a drágább aranyos autók...
Szerk: ha kíváncsi vagy, hogy mennyi arany+pénz kellene a max-hoz, akkor egy ideig vezettem ezeket excel file-ban, csak az újabb autókat kell hozzáadni, szóval elég rendes statisztikám van erről (is)...
[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
válasz DigitXT #7067 üzenetére
Én külsőre nem költök vagy nagyon ritkán. Csak a Ferrarikat festettem át pirosra és néhány Bugattit mert elég szép festéseik vannak, de hogy írjak az autóra meg számokat tegyek az úgy nem köt le. A Ride height-nak van-e valami értelme? Több autónál lehúztam minimumra mert alacsonyabban van a súlypont s jobban tapad elméletileg de ilyesmit nem vettem észre, persze jobban néznek ki ültetve is
"Csak" 30 ezer reklámot néztem meg, így minden autót megvettem amit tudtam és feltuningoltam őket annyira, hogy az utolsó versenyeket tudjam velük megcsinálni, vagyis érjék el a minimum PR-t.. néhánynál elszaladt a ló és pl az Aston Martin GTE, Veyron Grand Vitesse és néhány más értelmetlen autó full upgraded lett. El is ment a 30 ezer arany és kb ~60 millió R$, jelenleg 363 aranyam és 6 millióm van és van még 1 NASCAR autó + a Gauntletes amiket tuningolni kell, majd jön a Sesto Elemento. Remélem elég lesz még ezekre. A reklámok előtt eddig összesen valami 7000 aranyat gyűjöttem, kb soha nem tudtam volna ennyit haladni nélkülük..[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7073 üzenetére
Vért izzadva, oda-vissza előzős 8.hely elég lett. Persze nyerni nem nyertem,
az autó elromlott... De a következőt még így is be tudtam húzni, uis felkerült
az első körös pénzes tuning, és csak 47-es köröket mentek: helyezkedéssel
én 45, magamban 46. Ha nem volt nagy balhé az elején "sima" volt: na nem
első nekifutásra lett meg, lényeg, hogy a manager tartja a kishibás állapotot:
mit nem lehet ezután megnyerni? A következő kihívást. (Már a zöld lámpa
pillanatában FAIL, mivel a melletted haladó rögtön megelőzi a sérült autót...)A lényeg: sose volt értelme kijelenteni, hogy mit szenvedtek vele, ez könnyű!
Könnyű lehet vkinek, mert változik az ellenfél... Csodák nincsenek. Ha egy
adott tuningszintű autó vmire nem képes, akkor arra nem képes... Ha csak a
pilótán múlna, lehetne vitatkozni, hogy könnyű-e megcsinálni. Mondjuk fullos
autóval TT-n "X idő" elérése. Aki nem tudja, hiheti, hogy az autó miatt. Pedig
ezer tényező lehet még (többekközt ő maga), de az autó pont nem, ha fullos.
Aki meg tudja futni, annak meg lehet könnyű, vagy nehéz. Leül a játékhoz és
elsőre megfutja? Könnyű? Más meg csak 88. nekifutásra: neki akkor nehéz?
De hogy a kihívásban lassú vagy gyors botokat kap? Összehasonlíthatatlan!
(Vagy Endurance-ban: menjél 11 km-t! Vagy csak 9,9-et! Vagy csak 1.2-t?) -
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #7074 üzenetére
Én is kipróbáltam tuning nélkül. Atomra butítottam a ausztrál endurance futamon a 3. nap végén (3km körüli táv). Így nem volt gond az indy, egészen addig, míg az első helyet kell megtartani, mert ott az első pillanatban előznek meg ahogy zöldre vált a lámpa, esély sincs semmire. Így rádobáltam a pénzeseket (nem olcsók a fene vigye, szépen elolvadt a dollár állományom, lassan pénzt kell farmoljak), így még nem próbáltam, majd ma meglátom mit ad ki.
Feel Good Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest