Új hozzászólás Aktív témák
-
NNME
tag
Húha, nem is tudtam, hogy van ilyen aktív magyar fóruma a RR3-nak. Azt figyeltem meg, hogy megközelítőleg havi rendszerességgel vannak nagyobb frissítések, az öreg Ferrarik pedig lassan 1 hónapja jelentek meg, így én már a következő újabb autókat, pályát és versenyeket várom és ebből a célból nézelődtem a neten, hátha kapok valami infót a következő frissítésről.. így találtam ide.
Tavaly október óta játszom én is a játékkal, most 123-as szinten vagyok és a Supercar Elites és a Speed Demons sorozatoknál járok és a tököm kivan a nagyon drága aranyos autókkal. Eddig mindig úgy számoltam, hogy ha egy mód van rá a 20%-os kedvezménnyel vásároljam meg őket, most gondban vagyok mert a Zonda R, a 2014-es Porsche 911 RSR és az Agera R is arannyal vásárolható meg, összértékük 20%-os akcióval is több mint 1000 arany körül van, nekem meg jelen pillanatban csak 55 áll rendelkezésre.. (épp a Ferrari F50-re költöttem el rengeteget, hogy tudjam 100%-ra teljesíteni azt a sorozatot).
Nagyon csalogatóak a heti Time Trial versenyek, most a B csoportban vagyok, 21 másodpercre az A-tól és a 100 aranytól. Itt van nektek valamilyen stratégiátok? Rengeteg Drive-ot elhasználtam már gyakorlásokra, de jobb időkre nem vagyok képes. Van köztetek olyan aki A csoportos? Mi a titok? -
NNME
tag
Jajj, nem olvastam nagyon vissza, hogy mennyire vagytok ti becsületes játékosok, és nem tudom mennyire spanyolviasz, de én néha ki szoktam használni a játék egyes "hibáit" pl. a Speed Record versenyeken rögtön megfordulok és a célegyenes elejéről kezdem el a gyorsulást és legtöbbször a végéig el is érem az első helyhez elegendő sebességet, és offline az Endurance versenyek csak 10 km-esek.
-
NNME
tag
válasz Claptonic #1434 üzenetére
Nekem most a Koenigsegg Agerát 2x is 20%-os bónusszal adta. Először a Supercar Elites unlock során épp 10 ezerrel volt kevesebb pénzem mint kellett volna, vertem is a fejem a falba.. Aztán gyűjtöttem egy kicsit és megpróbáltam a Speed Demonsnál (Supercar Elites alatt levő sorozat) és ott is felajánlotta szerencsére a bónuszt így meg tudtam venni.
Javaslatom, hogy unlockolás előtt készíts egy cloud save-et, aztán ha nem adja be a bónuszt akkor töltsd le a mentést újra. Kis időveszteség, de működhet a bónusz következő alkalommal és akkor már megéri.#1435 Nálam semmi reklám, hirdetés nincs a játékban csak a kedvezményes autók tűnnek fel ritkábban
#1436 Ez milyen trükk? 2x lehet megkapni így az aranyat vagy fame pontokat?
-
NNME
tag
ha elmegy a napi bónusz akkor a rendszer dátumát vissza kell vinni egy napot (ha 1 nappal csúszik el) és újra aktiválódik.
#1445 nem, általában online játszok, voltak már próbálkozásaim adblock appal, de nem használok semmi ilyesmit. de nem tudom miért nincsenek reklámok, pl. angry birdsben is elég kevés reklámmal találkoztam a tableten, telón viszont minden pálya után voltak.. '13-as Nexus 7-el játszok
-
NNME
tag
válasz Gyurma_13 #1444 üzenetére
az 50 egymás utáni győzelmet szeritnem a legelső versenyektől kezdve éri meg csinálni, elősorban head to head versenyekkel, autocross, speedtrap versenyeken futni a kategória legjobban felfejlesztett autóival. Azért ezekkel a versenyekkel mert rövidek és általában 100%-os a nyerési arány. Én kb 2 óra játékkal értem el, második próbálkozásra mert valahol a 30 győzelem után egyik drag versenyen valamiért nem bírtam győzni.. :/
-
NNME
tag
most így csináltam én is ahogy leírtad, amikor szintet léptem és kiírta, hogy 25 arany a jutalmam, a continue-ra mentem majd kezdte lepörgetni az aranyat, azonnal kiléptem (home gomb, majd "kisepertem" a futó alkalmazások listából is), újra belépve viszont láttam, hogy nem írta jóvá az aranyakat. :/
viszont a managerek és a bónusz is megmaradt és a pénzt és a fame-et is jóváírta. -
NNME
tag
A Ferrari 599 GTO lesz-e még valamelyik kategóriában a Spirit of Ferrarin kívül? Megéri gyűjteni rá? Imádom azt az autót, de nem költenék rá 240 aranyat, ha nem muszáj. Enzoval sok aranyos upgrade nélkül végig lehet majd vinni annyira a kategóriát, hogy tovább engedjen a Zenithre?
A Speed Demonsban van a Zonda R, 911 RSR (2014) és az Agera R (mind aranyosak), viszont a Zenith végén is az Agera R van, így inkább arra gyűjteném az aranyat, praktikusabbnak tűnik úgy.Itt a Legend nehézségi szinten már jöhetnének a kategóriák %-os teljesítéséért az aranyak 100-200% növekedéssel is, mert az valahol vicc, hogy pl a Spirit of Ferrarinál 25%-nál 8 aranyat kapsz, miközben az autó ami ekkor unlockolódik az 30x többe kerül. :/
-
NNME
tag
válasz Sordoran #1469 üzenetére
Most csináltam meg a második kihívást. Rögtön az első kanyartól az Eau Rouge aljáig sikerült 285-öt elérni (284 kellett), aztán fék és a dombra indulás eléggé lelassított, hogy ne csússzak ki. De ilyen lassan még soha nem mentem körbe Spa-ban, annyira óvatos voltam, nehogy valahogy elhagyjam a pályát.
-
NNME
tag
válasz Sordoran #1486 üzenetére
Nekem most lettek elérhetőek a challenge-ek, a szélvédőtörőst én elsőre megcsináltam, de úgy, hogy az 5. körig próbálkoztam, de mind nem sikerült. Szóval megfordultam, visszamentem az első kanyarig és vártam, hogy olyan autók menjenek el mellettem amelyiknek még ép a szélvédője és ekkor elkezdtem üldözni. Nekik letelt az 5 kör, de folytatták a körözést. Addig csináltam így amíg minden autó törött volt. Aztán szépen bekullogtam a célba. Ha első kellett volna lenni a versenyen akkor tuti szenvedés lett volna..
A Le Mans-i pályán törött autóval nem lehet győzni szerintem. Az hosszú egyenesig feljöttem a 9. helyre, aztán az első sikánig a teljes mezőny elment mellettem. Ekkor léptem ki, most javítok aztán vagy még éjjel, vagy holnap új autóval megpróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
Hát ezért a 30 mp-es reklámért ami semmi konkértat nem mutat arról, hogy hogyan versenyeztem és milyen helyszíneken, nem kellett volna ekkor felhajtást csinálni. Most képzeljétek el, ha a valóságban történne, mekkora költségvetése lenne az egésznek, a stábot meg a sofőrt utaztatni a világ körül, egy rakás pályát kibérelni, a challenge-ek alatt kb 200-300 ezer R$-nyi fizetést kaptunk + arany és elég gyenge eredménye lett. Mutyi szagot érzek.
[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
Hát ha ezt meglépik akkor én valószínüleg lassan abbahagyom a játékot így 83%-on, közel 300 óra játékkal. Már a mostani rendszerrel is belátható időn belül nem vagyok képes 100%-ra teljesíteni a játékot, mivel - gyorsan összeszámolva - 6350 aranyra lenne szükség az összes hátralevő aranyos autó megvásárlásához (20%-os kedvezménnyel 5080) + az aranyos fejlesztések. És ez úgy, hogy ameddig eljutottam eddig a pontig 3429 aranyat szereztem. Az, hogy ennyire lehetetlennek tűnik a játék befejezése, nagyon demotiváló.
-
NNME
tag
A hivatalos fórumról:
"Thanks everyone for sharing your thoughts. In the meantime the team have done some further analysis on these events and have made the decision not to go ahead with these changes in the foreseeable future."
Kicsit örülök, hogy így döntöttek, bár ezzel nem lettünk semmivel előrébb, de legalább nem lett rosszabb a helyzet
-
NNME
tag
Ez a Porsche akció most engem is érdekel, számíottam rá, hogy valami olyan autó lesz akciós ami nekem még nincs meg és jelenleg 350 aranyam van, a hét folyamán összegyűjtöm 390-re. Az lenne a kérdésem, hogy mivel még nekem lockolt autó, unlockolásnál a 390-ből fogja levonni a 20%-ot vagy az eredeti árából? Vagy egyáltalán nem is lesz ilyen unlock bónusz?
-
NNME
tag
Megvettem a Porschét, de picit sajnálom rá az aranyat amit olyan sokáig gyűjtögettem.. :/
Remélem a hét lejárta után nem találják ki a fejlesztők, hogy akkor most ezentúl R$-ért is meg lehet vásárolni ezt az autót mert nagyon kiakadok.. -
NNME
tag
3 hétre töröltem a játékot mert elakadtam az aranyhiány miatt és kb. végtelennyi LeMans futamot kellett volna fussak az F50-el, hogy megint egyenesbe jöjjek.
De az éjjel ahogy láttam, hogy kijött a frissítés újra nekifogtam, nekem sem töltötte le 100%-ban, de attól még használható a játék.Az új menüben ott ez a Driving School event (amúgy az is érdekes, hogy a Basic Driving School csak az Advanced teljesítése után válik elérhetővé ) ami 45 aranyat hoz sikeres teljesítés esetén és unlockolja a Road To LeMans eventet is. Sajnos az elejétől kell kezdeni, bár remélem, hogy a Porschéra költött fejlesztések megmaradtak. Szóval ennek köszönhetően arra számítok, hogy az Audi prototípus megvásárlásával + a 2014-es 911-el és a 919-el annyira tudom teljesíteni a versenyeket, hogy eljutok a 10 körös LeMans-i futamokig aztán ott könnyebb lesz majd gyűjteni a fame pontokkal az aranyat azokra a rohadt túlárazott aranyos autókra amelyek ezzel az update-el is megérkeztek.
Androidon játszok és végre nekünk is van online multiplayer, elég bugos ez is de az 500 arany a legnagyobb ratinget elérő játékosnak nagyon kecsegtető. Nem számolok nagy esélyekkel, de mindenképp ez egy olyan kiegészítés lesz amivel többet játszok mint a napi LeMans futam.
Szóval úgy látom, hogy a frissítésnek hála kaptam még legalább 1 hónapnyi változatosabb játékidőt, de jöhetne már a Real Racing 4.
-
NNME
tag
Road To LeMans szériának ha már 1x nekifogtatok de nem sikerült teljesíteni akkor egyszerűbb a helyzet mert ahol 3 versenyes eventek vannak, azok teljesítve vannak, de egyiket úgyis újra meg kell csinálni mert csak akkor fogadja el az összeset. Most értem el a Porsche 919-ig és a korábbi fejlesztéseim megmaradtak!
Persze a potya aranynak nagyon örülök amit a stage-ek végén kapok, eddig 5-10 volt.
[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
Road To LeMans challenge végén van egy olyan event, hogy kell menni 5 kört LeMansban de úgy, hogy nem szabad elhagyni a pályát. 22 fős a mezőny és kb 1 órája próbálkozok túljutni az első 4 kanyaron. Mindig kilöknek vagy én rontom el mert valahol a szélén próbálok előzni. Hogy lehet ezt megcsinálni?! Már egy 48 aranyas meg egy ~250 ezer dolláros Engine fejlesztést is benyomtam (ami 48 óra múlva lesz meg). De kb nem ért semmit az egész. Ha elengedem a mezőnyt akkor az elsőt soha nem érem utol. Hajam tépem már.
-
NNME
tag
93 PR szintes a Porsche 919-esem, tovább már csak arannyal tudom fejleszteni, viszont az Endurance Challenge közepén járok. Még a Toyota nincs meg, megéri több millió R$-t és időt pazarolni az Audi fejlesztésére, azzal elérhetővé tudom tenni és meg tudom nyerni az utolsó két 10 körös LeMans-i futamot, vagy inkább szánjak még 50-100 aranyat a Porschéra és hagyjam az Audit a fenébe 0 fejlesztéssel?
-
NNME
tag
Húúú de kiakadtam most. Kb 1 órája játszom LeMansban a 10 körös versenyen, egyszer a 7. körben dobott ki a játék most pedig amikor beértem a célba az első screenen dobott ki és persze nem fogta el, hogy fél órát versenyeztem. Most megyek egy autocrosst és leszarom a 3 aranyat + a 100% bónszut..
-
NNME
tag
Hamarosan jön egy új autó!
https://vine.co/v/OMVVHvMEBUaRemélem lesz legalább 1000 arany az ára...
-
NNME
tag
Én is lefutottam gyorsan most a fame duplázó láttán egy 10 körös LeMans futamot. 113 ezer fame volt a reward a menedzserrel, szintet léptem ott meg a reward 0 Gold. Köszönöm, mindjárt megy a végleges uninstall...
-
NNME
tag
Jön Monza!
-
NNME
tag
Valószínüleg jön autó is még a Catalunya pályával is jöttek az Aston Martinok ha jól emlékszem (vagy Ferrarik?). Azt kétlem, hogy beszúrnak 1-2 új versenyt a monzai pályán a meglevő szériákhoz, annak úgy nem sok értelme lenne.
Facebookon láttam, hogy mivel Monza elég gyors pálya és nem sok lehetőség lesz kanyarokat levágni ezért erős ellenfelek esetén néha szükséges lehet aranyat használni a fejlesztésekre, vagy skippelni szóval megint csak a lehúzás lehet a háttérben. Majd kiderül. -
NNME
tag
Stage 7/2 verseny kiakasztott!!! Első helyről indulok, de nem szabad 50 m-nél jobban lemaradjon a második és nem is előzhet meg. Aranyat kellett költsek a gyorsulás javításához (Exhaust 2 upgrade volt a legolcsóbb, azt hiszem 26 gold), mert a rajtnál is jobban gyorsult a másik, így is zöld jelzés után azonnal be kell vágni elé, különben elmegy és 5 mp alatt mission failed.
Kb 10. próbálkozásra sikerült végre mire mindent kitapasztaltam. Jah és 2 kört kell menni a Mini Monzán így. Ezt nem figyeltem és egyszer sikerült úgy csinálni, hogy 1 m-re volt mögöttem a célnál első körben és már örültem, hogy vége, erre megy tovább minden és elkerült és kellett előlről kezdeni.A többi verseny nagyjából egyszerű, azok nem jelentettek gondot. Az utolsó két verseny van még hátra, Le Mansban lesznek úgy tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
NNME
tag
Mondjátok, hogy nem én vagyok az egyetlen aki beragadt a Mini Monza sikánok utáni gumifalba
-
NNME
tag
Woah, találtam egy jó videót a 2014-es Audi R18-ról. Hátha érdekel valakit.
-
NNME
tag
válasz DigitXT #2801 üzenetére
én is többet előztem külső íven és aztán belsőn is mint amennyit elfogadott, de mindkét versenyen a harmadik és hatodik kanyarban bárhogy előzhettem, nem ismerte fel. De végül elég volt 6 és 9 "helyes" előzés is a győzelemhez (az előírt 7 és 10 helyett) és mindkétszer 5-6 km után már kész is volt.
Ez most így tényleg nagyon bugos volt, de végre valami új, izgalmasnak tűnő kihívás volt. -
NNME
tag
Ez a mai stage is ütött.
Azért jók ezek a challenge-ek mert másképp eszembe sem jutna vezetni a Hyundai Velostert vagy 918 RSR-t, Nissan GT-R GT1-et stb. Van 90 autóm és ezekből kb ötöt használok nap mint nap ha nincs ilyen új autós challenge.Nektek melyek a kedvenc autóitok a játékban? Most így nekem az Aston Martin Vanquish, a Ferrari F12, BMW M6 és a Camaro ZL1 ugrik be, ezekkel imádtam menni.
-
NNME
tag
válasz DigitXT #3029 üzenetére
Az első challenge még még sikerült kb 10. próbálkozásra, de a második nem akar menni. Eddig legmesszebb a 6. kanyarig jutottam és ott jött belém hátulról egyik paraszt. Vagy megelőznek vagy belém jönnek hátulról. Kb lehetetlen ez most így nekem.. még próbálkozom vele de azt hiszem ez lesz az első olyan verseny amit ki kell skippeljek.. borzasztó.
-
NNME
tag
Végül most sikerült. Rengeteget próbálkoztam vele, aztán egyszer valahogy összejött. Valahol 50. próbálkozásra
A 3 körös megint meglepett, első kör végén izzadtan hajtottam át a célvonalon aztán látom, hogy nincs még vége Szerencsére a második, harmadik körre annyira lemaradtak, hogy csak arra kellett ügyeljek, hogy ne menjek le a pályáról vagy hajtsak bele az előttem levőbe..
Az első két challenege nagyon szemét volt. Ha ilyen feladatokat hagynak, mint a formation körnél, hogy nem szabad előzni akkor az AI-nak miért szabad? Az AI miért nem tud rendesen fékezni és rongyol belém többször hátulról?! [asztalborogatósfuckthisshit.jpg]
-
NNME
tag
válasz Edebácsi #3064 üzenetére
Hát nekem nem ment az utolsó 5 körös verseny teljesen leamortizált autóval, pedig van rajta már 15 upgrade. Egyszerűen az első helyezett annyira elment az egyenesekben, hogy pályaelhagyás nélkül nem bírtam soha utólérni. 3 alkalommal löktek ki a második helyről így most feladtam. Most javítom aztán később lehagyom őket 1-2 km-re.
-
NNME
tag
Safety carnak legalább az SLS-t tették volna be.. Amúgy jó volt a megvalósítás, de kár, hogy mögötte néha 270-el mentem
Az első 4 verseny letudva nekem, a safety carossal szenvedtem egy kicsit, a többi elsőre sikerült. Most javítom aztán holnap befejezem.
-
-
NNME
tag
válasz Gyurma_13 #3577 üzenetére
A 10 körös LeManson a prototípusos barátok nagyon megnehezítik. Kb 7 körig szenvedtem a múltkor úgy, hogy 100-200 m-re volt lemaradva valaki, aztán a végére ez felment 900 méterig. És ez úgy, hogy folyamatosan levágtam a sikánokat. Eléggé megízzasztott, azóta ritkábban játszom így mert kétszer annyi figyelmet ígényel mint korábban. A gépi vagy TSM ellenfeleknek eddig mindig átlagosan 3-4000 métert adtam.. A legkönnyebb az volt amikor körönöként 1000 métert nőtt az előnyöm.
-
NNME
tag
Elkezdődött a Porsche Cayman GT4 challenge!
Eszméletlen szép ez az autó! És van esti Hockenheimring is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- További aktív témák...