Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8594 üzenetére
Tegnap estig lehetett elkezdeni. Amúgy lehet, hogy bug, lehet, hogy nem, nemtom, de a tableten az istennek se sikerült úgy indulnom, hogy mínuszos idővel kezdjem, a telefonon meg tízből legalább kétszer. Ennek ellenére rengetegszer adott hozzá tizedmásodperceket az eredményhez. Van amikor nem, ebből lett a rekord. De nem csak nekem, hanem másnak is. Ennek ellenére 4-en maradtak 45 sec alatt, őket nem bántották, csak a többieket bannolták. Aki tisztán játszott, azt is. Bullshit az egész.
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #8568 üzenetére
Komoly volt a challenge, de biztos tudsz még annál jobbat is!
Elsőre 24.8 lett az Endurance, sok hibával, és minimális vágással! Aztán vágtam mindenütt szinte, ettől nagy eredményt vártam: lett is egy vaskos 25.2 ...
Kicsit magamba szálltam, és megpróbáltam pontosabban menni, ahogy írtad! Ekkor 51 km/h-val gurultam át a 4. kör után a célvonalon a bónusz sec-ekért, de hibáztam egy picit, lecsúsztam a pályáról, és így 27.32 lett... Belül zokogtam, mikor megláttam, hogy kevesebb mint (10!!!) méterrel versz...!
Na mondom, még egyszer: ez alkalommal 91 km/h-val "szakítottam át" a célszalagot, és hiba nélkül 27.64-ig jutottam! Várom a revanst, bár félek, hogy 28 fölé tolod... -
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #8609 üzenetére
nem olyan régi az!!! az általad is említett Exclusive széria!
@cuebler: jogos! valóban upgrade-discount-ra gondoltam!
@l4ci: a javítás valóban "csak" ennyi volt! Viszont voltak, akik a Challenge stratégiájukat (mennyit áldozzanak aranyból erre az újabb indiai-brit gyönyörre) annak mentén állították fel, hogy mennyiből lehet kijátszani a saját szériáját! No és itt már nem mindegy, hogy elegendő 174 goldot belefeccölni egy szériába, vagy több mint 600-at kell "elfecsérelni" csak azért, hogy 100%-ra kividd...
persze a makik joggal módosítanak egy olyan széria feltételein, amelyek hivatalosan még nem voltak publikálva! hiszen az 56.0 érték onnan származott, hogy pár leleményes RR3-competitor elmélyült a bitekben és kihalászta a rendszerből, hiszen normál ember számára nem volt megnyitható a Coupe de Grace ugyebár, amíg a Challenge nem fejeződött be! erre mondják, hogy "kellemetlen"... (mindkét félnek)
-
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #8625 üzenetére
Annyira éreztem, hogy ez lesz... (Itt most a falba vert fejű emoticon van)
De sebaj, érzem magamban a tüzet, és fejben már összeraktam egy 29-es kört! "Nopágágyi"
(K*##* nehéz lesz sajna...)Mellesleg ez biztos az a pálya? Mert a képből nem derül ki...
Nem ér ám szívatni a kisebbet![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8628 üzenetére
Az megvan, hogy a McLaren szériában van egy Indianapolis Speedway, ahol a P1 GTR-rel lehet 250 km-eket is menni, ha jól csinálod és nem ütközöl, nem lassulsz le valahol?
Persze ez még mindig nem az a 2-3000 km, amit a régi bugos Speedway-en lehetett menni, ahol nem fogytak el az autók, de azért szép teljesítmény. Bár itt nekem nem nagyon jött össze 30-40-nél több, de láttam már screenshotokat 250 fölötti értékről is. -
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #8634 üzenetére
Egyetértek!
Viszont "I need help" van! Egyszerűen képtelen vagyok megtalálni a kiskaput, vagy 10x mentem 27.2-27.8 közötti távot, és nem tudom, hol lehet az a trükk...
Azt érzem, ha egyszer eljutnék a 6. körben a célegyenesnél is hosszabb egyenesig, akkor meglehetne, de egyszerűen 2 kanyarral előtte "kifingok", már elnézést!
Kegyelem, DigitXT, és áruld el a titkot! (Biztos nem nagy kérés) -
Zedco
csendes tag
válasz DigitXT #8638 üzenetére
Nos, 28.91...
Kapaszkodj: az utolsó kört 10-11mp-nél kezdhettem így el, erre jött a bónusz 26mp!!! Sajnos előzni már nem tudtam (azt hiszem) és épp a hosszú hátsó egyenesben fogyott el az idő, így a végén a jobbos hajtűt már nem tudtam bevenni (lejárt időnél nem enged fékezni), és kb 200-zal mentem a kavicságyba és a falba... De új csúcs!
Na jöhet a 29km![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8653 üzenetére
Szerintem ráadásul kicsit bugos is. Nekem volt olyan feladat, hogy ne hagyd el a pályát és/vagy ne ütközz. Erre koccantam is, le is mentem a pályáról, és mégsem dobott ki. Akkor vettem észre, hogy alul ment a kis számláló az 1 mp-el, ugyanis addig el lehetett hagyni a pályát. Ez bőven elég 2-3 kisebb levágásra, előzésre. Szerintem is pite ez a Gauntlet. Mondjuk az autó se nagy szám, de sajnos kell, mert az új Porsche szériában az utolsó tier-ben nem nyerhető két verseny a fullos GT4-el. Drag race-en már az elsőt se tudom megnyerni, pedig jól indulok, jól váltok, mégis elhúz a 911. A Speed record-on meg visszafurdulva és nekifutva 313-al csapódok a falba Daytonában és 321 kéne a második helyhez. Persze most mondhatjátok, hogy butítani kellene...
-
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #8653 üzenetére
ebben igazad van, a feltételek nem olyan elcseszettek és végre van vmi újdonság is. első menetben a 26 feladatnál a 3 kör Catalunya Club Circiut-en legyél első, na ott akadtam el. hozzáteszem, nem is full tuningosak a verdáim a sima versenyeken, hanem pl. az 1993-as Porsche csak 18/31.
de az is biztos, hogy az itteni hozzászólokat tekintve átlag alatti RRacer vagyok -
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #8658 üzenetére
tudom, hogy "carefully selects", ahogy írja, de azért lehet h valaki egy kanyart jobban bevesz, kigyorsít, leelőzi az ellent, én meg beragadok mögötte
korábbi gauntlet-eknél második, harmadik újrakezdésnél hamarabb jöttek nehezebb feladatok, és előbb lett a boss futam hard-extreme. nem tudom, most hogy van, még csak 1x kezdtem újra és nem érzem nehezebbnek.
akárhogy is, ez a 8 nap és 360e pont túl sok sztem. -
Zedco
csendes tag
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8676 üzenetére
A garage value akkor is változik (nő), ha a free custom cuccokat rápakolod, kipróbáltam az új autóknál. Hiába van odaírva, hogy free, attól még megnő a garázs összértéke. De attól még mindig nem értem, hogy Neked miért nagyobb 8 misivel a garázsod, amikor nekem is minden fullos már! Ennyi számított a kihagyott fél év, amikor farmoltam az aranyat? Esetleg az a néhány ingyenes matrica számít ennyit, amit én utólag nem kaptam meg, mert korábban szezonális ajándék volt?
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8683 üzenetére
Akkor én még jól jártam a kb 200 MB-tal, amit eddig leszedett mobilnetről, a többi assetet majd otthon szedem le wifivel...
Ez megint az a "nesze semmi fogd meg jól" update lett, kaptunk csúszkálos Ferkát, 2 dobozautót (Nascar?!), meg vmi Nissant Gauntletbe, na meg R$-t reklámokért! Hova lehet még süllyedni?!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8695 üzenetére
Nem, nem attól függ. Már egy hete a 60RR-be voltam, amikor még bőven futottam TT-ket Elite és Legendben, meg WTTT-n is és mégis a régi csapatneveket dobálta be (HUNP, GECI). De majd most kipróbálom majd Amatőrtől kezdve, hogy milyen tagekkel rak be a listákba, mert csinálhatom újra az összeset Elite előtt, mert a ban miatt törölték az időimet. Nem baj, csak még több arany jön belőle, eddig úgy is több, mint 500 jött csak ebből 1 hét alatt.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8707 üzenetére
Nem TSM bot ellenfelet adott be, még csak nem is ismeretlen TSM-et, konkrétan itt a fórumon is szereplő kollégát, aki még facebookon is ismerősöm.. Már miért reklamálnék, meg tudom amúgy is csinálni, csak egy kicsit több időbe telik. Ha meg úgy sem megy, akkor logoff fb és offline.
Ahogy korábban írtam, az Endurance-okkal és a Speed Recordokkal nincs problémám, ott én is annyit megyek, amit a kocsi bír. Persze az új exclusive-okban nekem már az első Endurance-oknál is dobálta a 16-20 km-es távokat, tök ismeretlen TSM ellenfelektől. Ezzel nincs is semmi baj, mert fullos kocsikkal simán letolható, sőt meg is dönthető, még akkor is, ha 4-5 másodpercre befagy a rohadt laggos játék.
A konkrét Hunter meg kb azért volt dönthetetlen, mert rohadtul laggolt a játék, és úgy, hogy kiforgattam a pirosat, nekem is csak +742m jött ki a +1012m-rel szemben. Fullos kocsival, ennyire azért nem vagyok béna, csak az eszköz + a szerencsés karambol következménye lehet a hiányzó ~300 méter. Volt már hasonló vicces kilökős Daytona Speedway-en, ott is csak pár méter hiányzott, azt is csak kilökéssel lehetett megnyerni.
A TT meg egy teljesen más kategória, ott lehet igazán megmutatni, hogy ki mit tud. Már amennyiben az adott pálya nem eszközfüggő. Mert amúgy én csak "B" kategóriás TT-s vagyok, de a Daytona Speedway-en valahogy úgy adja az olcsó laggolós Lenovo telefonom, hogy simán tudok verni bárkit. A 6 db karrier TT-t mindenhol én vezetem ezen a pályán, a wttt-ben csak azért nem merek rekordot dönteni, mert tartok tőle, hogy megint bannolnak. Aki eddig meglőzte Norbit, azt mind bannolták és mivel már volt egy két hete, nem szeretnék 10086-ot kapni.
Ha pedig már a TT-nél tartunk, amit korábban írtál, miszerint minden assist lassít, nem teljesen igaz. A kormány assist pl. nem lassít, sőt van ahol egyenesen kell is, mert anélkül nagyon nehéz bevenni a trükkös kanyarokat. És ezt nem csak én, hanem A csoportos TT-sek is írják, sőt ajánlják is a használatát. Ahogy az automata gázt is, bár néhány pályán nekem mégis a manuál gáz-fék jött be, később megdöntöttem auto gázzal...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8714 üzenetére
Ha így nézzük, akkor végül is igaz: ha a befejezés azt jelenti, hogy kilépsz a vége előtt. Minden esetre és meg akartam nyerni, hogy növeljem az arany kupák számát, kicsit le vagyok maradva, így is bebuktam egy ezüstöt és bronzot egy korábbi küldetéskor. Az elsőt meg nem kaphattam el, ha a második kört 7-ként kezdem. De mindegy is, elég egyszerű volt így is, így fullos kocsival nem nagy kihívás.
Ellenben a Regerás exlcusive elég durva. Főleg a 3 körös Indy ovál, azzal megszenvedtem mire meglett. Online elég durva TSM-eket ad be, ráadásul 400 fölött csúszik is a kanyarban az a vadállat.
A heti TT-t nekem megadta gond nélkül, szerencsére megint duplán, tehát ezt a feature-t sem javították még.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8731 üzenetére
Na ezaz, hogy nekem meg rögtön Petya25-öt dobta be, amikoris nem tudtam úgy kilökni ezt a kis pirosat, hogy 1 km előnnyel nyerjek, ezért is léptem ki. Nekem mostanában elég durva ellenfeleket sorsol a TSM, egy csomót nem is ismerek, mert ismeretlen nevek, biztos, hogy nem barátok, de a Regerás exclusive-ban található 3 körös Indy sem volt nyerhető online. Ezzel nem lehet mit kezdeni, ezzel a vadállattal nem lehet úgy körbemenni még manuáls gázzal se, hogy ne csússzon meg 400-nál a kanyarban, vagy pedig nem éred utol az elsőket.
Pont a fentiek miatt kértem a kedves játékostársakat, hogy legalább a Hunteren ne szúrjunk ki egymással a kilökdöséssel, mert a többi az még valahogy nyerhető, de ez csak max offline. Jó, max egy restart és megvan, de azért "kissé" bosszantó, ha nem jön össze a MF és lemaradok "pár" méterrel.
Persze kaptam már Spa-ban is ilyen Hunter-t, ahol egy tök ismeretlen TSM lökte ki a kis piros Nissant, az is simán megvolt offline. Na kb ezért nem lesz soha 100% az Overal completion, mert ahhoz minden barátot minden pályán meg kellene verni, az meg lehetetlen, mert valaki valahol tuti visszavág.
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #8735 üzenetére
Én általában nem maxomol ki a futamokat, Endurance-t meg végképp nem, az első hely után megállok, a többiben sem akarok km-ekkel győzni. A TT-ket szoktam jobban megtolni és ott legalább B-ig felérni.
Én sem megyek csak azért újrafutni futamot hogy az arcképeket ikszelhessem, annyit nem ér.Az új ex széria tényleg jó (600%-on áll), de szerintem feleslegesen sokat kér. A Regera fele upgraden van, most még meggondolom toljak-e bele vagy 700 aranyat a szünetben. Miért nem valami gyíkabb gépet dobnak bele mint az elején a Skyline vagy az amúgy is PR fullos Enzo-t? Tudom csóró vagyok, csak 41 db fullos gépem van mert feleslegesen nem tuningolok mégis minden 100%-on áll.
Heti TT-t miért nem tolod? Az csak pár perc és lenne egy referencia időm.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8746 üzenetére
Köridőket meg összidőt nem néztem, nem is emlékszem rá, csak arra, hogy amikor online próbáltam, akkor talán 8. helyig feljöttem simán, onnan meg elhúztak, de nagyon, kanyarokban sem értem utol őket, mert kicsúsztam, falnak mentem, amikor próbáltam előzni. Csak kormány assist volt bekapcsolva, de az ott az oválon nem számít (szerintem máshol sem). Igaz, hogy én visszafele csináltam meg a versenyeket, Tier 18-tól kezdtem és visszafele haladtam, ez az Indy Speedway már a vége fele volt, lehet, hogy addigra annyi erős versenyző jött össze, hogy nekem csak azokat dobálta be. Amúgy mostanában az első Endurance-okon (ahol nincs még barát idő, vagy nem dob be ilyet) mindig 5.8 km-t dob be. Tehát nem olyan erősek a botok, de a Speedway nekem mégse ment a Regerával, nagyon nem érzem azt a kocsit, a heti TT-ben is meg fogok szenvedni a Porsche Dynamic pályával... Meg is kaptam a piros pöttyöt tőled, majd megpróbálom visszaadni!
Viszont amikor a Daytona Road-on a Regera meg a Venom volt együtt, akkor a Regerával simán jobb időt mentem, igaz hogy manuál gázzal. Meg kell tanulnom újra vezetni ezt a vadállatot, bár az Exclusive már fullos, de a TT-ben még 4 hétig ott lesz az a Porsche Dynamic, lehet javítani majd az időkön.Screenshotot ugyan nem csináltam és most egy ideig nem is tudok, de nekem a Free customokkal tényleg nőtt a garázs értéke, érdekesen számol ezek szerint a játék. Ja és megkaptam az összes autóra, amire eddig nem volt meg a Halloween matricákat is, mégse nőtt a garázs értéke! Pedig csak ez lehet a különbség, ez eddig nem volt bent mindenhol!
Próbáltad már az új Ferrarival a Richmond 5 köröset? Na nekem ez se volt sétagalopp ezzel a csúszkálós verdával. Persze a Ricsit se szeretem, nem is megy. De érdekes volt, hogy online rögtön ráhúzták az első kanyarban a belső ívre, így ott nem tudtam előzni, offline viszont simán elmentem mellettük, mert fent mentek. Agresszívabbak, sokkal jobban helyezkednek, ha online TSM-eket sorsol...
ntglaci: lehet, hogy néhány helyen még a HUNP-s időm van bent, de már 3. hete nem vagyok a csapatban. Ettől függetlenül lehet, hogy ilyen taggel kerültek be eredményeim, mert van amit offline csináltam meg és láttam 3 különböző csapattaggel is eredményeimet TT-n is és máshol is. A jövőben nem hiszem, hogy találkozunk!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8788 üzenetére
Igen, ezen pörgök én is, hogy a telefonon 2-3 perc, mire elindul. Igaz, hogy nem belső tárhelyen van, hanem minden az SD kártyáról fut, valszeg ezért (is) ilyen lassú. De droidon amúgy is lassabban indul. Láttam videókat iOS betöltésről, hát kegyetlen gyors! Asszony iPhone-ján is fent volt egy darabig, de le kellett törölnöm, mert kellett neki a tárhely!
De ha már iPad, akkor a 10"-os iPad Pró-t venném, az meg egy kicsit még drágább, de legalább nincs belőle 16GB-s verzió, mert ott már a 32-es az alap!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8797 üzenetére
Biztos van olyan Snapdragon 820-as SoC-al szerelt vas, amin nem akad, más kérdés, hogy élsimítás van-e? Meg aztán mivel én már nem tudom állítani a grafikát, valszeg azon sem lehetne, ki tudja mire lövi be alapból. Új telepítésnél nem vagyok benne biztos, hogy engedi módosítani a beállításokat. Én ha veszek, akkor biztos, hogy iPad-et veszek, a gyereknek kell majd az iPhone...
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8806 üzenetére
Ha akarsz kihívásokat, akkor tudnék ajánlani ismerősöket a Real Racing 3 Hungary csoportból!
Apropó a Ferrarival az Exclusive-ban mennyit mentél Mount Panoraman? Nekem állítólag 30.7 volt a max, legalábbis ennyit dobott be a barátaimnak, de azóta se tudtam 30-akat menni! (Ez még a "mini-frissítés" előtt volt!) -
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #8850 üzenetére
Igen, mostani eventnél az első speed recordot így teljesítettem, hogy a falnak nyomtam az autót, hogy időben lefékezzek és ne hagyjam el a pályát. Ezután jött ez a ne is ütközz/sérülj, de itt már volt annyi tuning autóban, hogy anélkül is meglett. (tier2, goldba kerülő tuningot is felraktam, így összességében mínuszban zárom goldot tekintve eventet, de legalább skipre nem volt szükség)
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8895 üzenetére
A bant nem csak saját tapasztalatból mondom. Helyesbítem amit írtam: ha sok aranyat hekkeltél és bekerülsz wttt top10-be, akkor 99%, hogy bannolnak. Az, hogy több embert kiszedtek a Daytona Speedway "random" eredményei miatt, az a majmok hülyesége, ezen már nem is háborodok fel, tudtam, hogy ki fognak vágni. Második héten már nem szedtek ki, talán rájöttek, hogy tényleg nem csaltunk.
Amúgy nem csak laggolós telefonnal lehet Daytona időt dönteni, ismerősöm most döntött meg az egyik Speedway-en a Camry-val a nemlaggolós telefonjával. Ebből is látszik, hogy full random a célvonalnál megadott eredmény, mert ha a ghost előtt érek be, akkor hogy lehet plusz az eredmény mínusz helyett?! És nem csak Speedway-en, hanem mindenhol igaz ez, 99%-ban hozzáad egy random értéket, csak hosszabb pályákon nem tűnik fel annyira. Csak ugye teljesen más egy Nascar autóval, ahol fékezés nélkül kell körbemenni, meg egy csúszós FF-el, ahol nem mindegy, hogy hol fékezel.
Ennek ellenére, ha esetleg bekerülnék wttt A ligába, akkor tuti, hogy jönne egy 10055 vagy 10086, mert ott már megnézik a statisztikát, és ha valaki kirívó, azt nem tolerálják.
Szerintem rosszul látod a helyzetemet, rég túltettem magam a bannoláson, egyhamar úgy sem kerülök A ligába, elvagyok a B eredményekkel, nem ezért vagyok "SZAR" csapatokban. Ha zavar, akkor törölj az ismerősök közül...
Peace!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8897 üzenetére
Hát ez az, rendes TT pályákon "csak" B időket tudok menni, ahol meg a random idő kell, ott meg elverek mindenkit. Most pl. 15-20 perc alatt adtam 15 ezredet Daytonán a havernak, ez -56 ezred az előző eredményemhez. Ennyi pedig nincs benne, full random a vége.
Azt viszont nem értem, hogy a Miurával miért nem tudom bevenni Daytonában az utolsó kanyart, pedig a Te szellemeddel is próbáltam. Az utolsó kanyarig volt már -0.3 előnyöm is, az utolsó balos után viszont már csak +0.3, a sikán után pedig bőven 1 másodperc fölött a hátrányom... Nem tudom hogy veszed azt a kanyart, de addig simán verlek, ott meg elmegy több, mint fél másodperc. Rá kell gyúrnom erre a pályára is majd.
A WTTT A-ról meg annyit, hogy van egy srác, aki bármikor megy top20-as időket, ha van hozzá autója, de tuti, hogy azonnal bannolják, mert annyit LP-zett már, hogy akárhányszor kezdi újra, akár tiszta profillal is, amint bemegy valamelyik pályán top10-be, azonnal kivágják 10086-al. Valszeg itt már nem az aranycsalást nézik, hanem magát az eszközt (telefon, tablet) tették tiltólistára, valahol biztos tárolja a profil, hogy mikről léptél be.
Na ha neki lenne egy tiszta eszköze egy tiszta profillal, akkor itt kb mindenkit verne...Nekem meg hiába fullos minden kocsim, mégis csak B-s időket tudok menni. Sőt, telefonnal volt olyan hét, hogy még a B-be se tudtam bekerülni, csak a C jutott. Következő héten a tablettel meg simán megvolt a B. Nagyon számít az eszköz is, nekem telefonon nagyon nem megy a TT, tableten kicsit jobban, de kíváncsi lennék egy laggolásmentes iPad-re is egyszer...
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8901 üzenetére
Már csak azért sem megyek bármikor Top20-as időket, mert
- elsőre nem tudom a féktávokat (1:46), koccolással, invalid
- másodikra kieresztem ahol óvatos voltam: füvezés, invalid
- harmadikra érzem, hogy most már menni fog... falba állok!
- negyedikre már sikerül menni vmi "értékelhető" időt (1:40),
és bár látszik, hogy az eleje jó vacak lett, az a balos fasza...
(Amúgy egyszerű: rövid fék, gyors gáz, és nagyon szélesen,
hogy ne dobja ki a seggét. A valóságban ez már bünti, mivel
mind a 4 kerék a rázókövön túl fordul! De hát ez a (I)RR3...)Szerk: lehet, hogy most benéztem, nem a rázón, a csíkon...!
Muszáj lesz javítanom (az A csoportért), s mert Petya25...
Az elejében 3 tized tényleg könnyen lefaragható. Ez ilyen.De ha elkezded erőltetni a lefaragását, elszállhatsz. Pepi6 pl.
nem véletlen mondta, hogy ennyi-annyi van még benne. Van.
Kérdés, kiautózod-e? Te tudásod, telefonod, és álmosságod...
Vki a WR-t is megfutotta, és ha nem csaló az is benne van.
(De nem nekem.)[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8903 üzenetére
Igen, ez az a Miurás pálya, wttt Daytona! Na itt a "még" csak 1.2 mp-es ghostoddal mentem és az a ráfordító balos nem úgy jött ki, mert valahogy felmentél ív felső felére, amire először azt hittem, hogy offtrack lesz, de aztán próbáltam ott is, de nem jött össze, itt mindig kaptam legalább fél másodpercet. Ezt a kanyart kell gyakorolni, féltávot-kigyorsítást, meg után a sikánt, mert ott kapok nagyon sokat. Az én időmben is van még simán 1-1.5 másodperc, de még nem vettem rá magam, hogy próbálgassam. Talán hétvégén, ha befejeztem a Limited Regerát.
Apropó, Speed Record versenyeken mennyire vagy jó? Gondolok itt a holnapi Regera Speed Team Challange-re. Spa visszafelé megvan gondolom. Mert ha esetleg van jó időd (~455 km/h) akkor szeretettel várunk normális csapatokban is (60R3, 60RR), nem csak ilyen SEGGekben...
A 60R3 szinte mindig aranyos szinten végez, csak a miheztartás végett, megutóbb 24. volt, az mondjuk distance verseny volt...
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #8916 üzenetére
Nekem nem volt nehéz, bár már volt első tuningsor rajta. (már mint röhögve könnyű volt) De ugye nem ugyanazt kapjuk, később tuti kapok én is olyat ami nem fog menni. Majd megnézem, mennyi tuningot rakjak rá, általában egy 2. sort szoktam goldért, majd után még 1 pénzes.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #8921 üzenetére
Én ezért mentek már minden futam után amikor nehezedik, mert ha kilövöd játékot is azt írja vége, de vissza lehet felhő mentésből tölteni. Sejtettem, hogy valami gyors pályát kaptál, azokon szokott gond lenni. Daytona vagy Indianapolis.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Petya25
addikt
válasz DigitXT #8939 üzenetére
Nem konkrétan átcsábított, csak a HUNP-ben egy rakás ember még a Speed rekordra se vette a fáradtságot. Ami persze nem gond, de akkor miért nem csapják ki az inaktív tagokat. Nem tervezem, hogy többet mennék ezután mint eddig, az legyen elég, csak a saját futamait fogom tolni.
A Nissan gauntlet csalóka volt, a 30. futam környékén pár teljesíthetetlen boss skippel, ami max a plussz goldot vitte el végig lehetet menni rajta egy körben. A végén pár pite autocross már 25ezreket fizetett megkötés nélküli boss CUP-okkal párba kötve. Nem szenvedtem vele 3-4 újrakezdést hogy meglegyen a 250e.....
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8939 üzenetére
Na akkor egy kicsit a csapatversenyekről, meg az abból kinyerhető aranyakról.
Nem feltétlen kell napi több órát menni, speed record-nál elég a legjobb időt betolni, amit tudsz...
Ez Regerával 458 körül van valahol. Nagyon nehéz, szerencse is kell hozzá, de nekem is összejött 455.96, pedig sose voltam jó ebben. Először tablettel próbáltam, ott pár próba után lett 452.8, majd átvittem az eredményt egy másik csapatba, de elrontottam, így javítottam, és immár a telefonnal mentem egy jobb időt! Ezt végül nem a 60R3-ba vittem, hanem a 60RR-be, ugyanis itt is van egy sorrend. A 60R3 az első mindig, ide viszik a jobb eredményeket, ami a hétvégi speeden min 456 km/h volt. Én nem mentem ennyit, így csak a 60RR-be fértem be. Végül ez a csapat is "majdnem" befért a top100-ba, ami az arany jutalmat jelentette volna, konkrétan #115 lett, de csak azért, mert az utolsó két kolléga nem tudta a 450-et se túlszárnyalni. De nem baj, mert a 60R3 viszont #15 lett, ami 43 aranyat jelent egy játékosra vetítve. És át lehet járni a csapatok között, így ki tudod venni a nyereményt a másik csapatból. Egy Team Challange-nél csak egyszer, de jól jön, egész jól lehet trükközni vele. És az eredményeket is át lehet vinni egyik csapatból a másikba, ezért is vagyok ilyen F.SZ, P.NA, G.CI, S.GG nevű csapatokban, mert ha van időm és tudok menni valahol egy jó eredményt (speed, distance, stb.), akkor azt a nap végén átviszem oda, ahova éppen kell. Vittem már a 60R3-ba és 60RR-be is már és aranyat is nyertünk vele. Sőt, olyan is volt, hogy egy társunk egész nap nyomta az unassisted british autocross-t és egyedül befért top200-ba és nyert 520 aranyat, és mivel jó fej volt, megengedte, hogy ezt más is kivehesse másnap. Oda-vissza mennek ezek a barterek, akinek éppen van ideje, az tolja, máskor meg más tolja meg jobban, így megy ez a csapatverseny. -
Aladdin
senior tag
válasz DigitXT #8949 üzenetére
Az utolso ujrakezdesnel szinte ugyan azokat adta, mint az elotte levonel. Nem volt tul sok variacio. Igen, nagyon sok hunter volt, szinte csak az. De az is erdekes, h a jatek legelejen meg voltak 5 mp-es palyaelhagyasok, az ujrakezdesnel mar csak 2. Tehat ujrakezdesnel mar rogton nehezebbrol inditott. Az Altimas futamok is szinte ugyanazok voltak. Beletoltam a tuningba egy kis aranyat, de nem a teljes masodik kort.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #8986 üzenetére
Valami nem stimmel a kormányzással, igaz én csak az új McLarennel mentem a frissítés óta, de akár off, akár low akár hight assistok mellett nekem berángat. Azaz berakom egy bármilyen kanyarba, tartanám az íven és berángat, visszarántja az autót a vízszintes felé. Totál gáz.
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #8989 üzenetére
Ha már minden off, akkor te milyen érzékenységre állítottad a 0-10-es skálán?
Nekem, amikor high-on volt, akkor 0-án volt, low-on 2-3 jött be, az off-ot meg eddig még nem sikerült megszoknom, de úgy látszik lassan 3 év után nem ártana...Most így viszont erőteljesen megszivatott a LeMans 10 körös, az első körben még csak első sem tudtam lenni, csúszkáltam le a pályáról, és a Porsche kanyarokban belementem az előttem haladóba, ki is csúsztam. Újra meg kell tanulnom vezetni, mert nem csak az új McLaren lett szarabb, hanem minden...
Miután visszaállítottam 2-es érzékenységre, így már egy kicsit jobb, de a low fék hiányzik LeMans-on, mert a mostani low az durván high szerintem. Tudom, fék assist nélkül gyorsabb, de én low fékkel megyek LM-en 2:40-2:42-es köröket és ez eddig bőven elég volt, nem akartam 27-28 percig folyamatosan figyelni a féktávokat...
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motoros topic
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen