Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Ovális-ovális... És inkább széles, mint magas: ez is tény...
Pont azért mondtam, hogy perifériás látómező, amit a 16:9-ben
oda szánnak, uis jellemzően a kép közepén van az éleslátásod.
Már ha elég közelről nézed az eszközt. De valljuk be, azért egy
telefonnál nem lesz meg a THX ajánlás sem, ha nem bújsz bele.
Ellenben egy nagyobbacska táblagépnél simán meglehet. Ezért
nem hiányzik a kép széle közelről nézve: nem emiatt lassultam!
Nagyon speciális esetekben, kívülről kezdett hajtűnél benézni a
kanyarcsúcspontra... na ott éreztem, hogy kéne még pár fok.Megjegyzem, a moziban sem homályos a kép két széle... Pont
azért, mert ott is lényeges lehet a képtartalom, ha kell, rá tudsz
nézni. És erről van "nagybaszó", hogy képkivágással operálnak.
Nem is tudtak volna másképp, ha eleve olyan képet vesznek fel!
Lásd még Open Matte: tök jó kisvideók vannak fent róla a neten.Mellesleg, a kamerák sem úgy vesznek fel, ahogy az ember lát,
ami "szerencse", uis nem tudni, a végén hogyan nézzük vissza.Ha mondjuk az RR3-ban "elmosnák" a kép szélét, az tetszene?
Nem, mert elég messziről nézve nem lenne reális az elmosás...
Rá kell hagyni az emberre, hogy ha olyan közelről nézi, akkor a
szeme majd "elmossa" a szélét, és realisztikus lesz az élmény.
A telefont messziről nézve viszont ez nincs így... tehát valójában
ez nem más, mint képkivágás (egy lehetséges nagyobb képből).
Tudjátok, hogy pl. milyen rádió van a Musztángban? Miért nem?
Mert még sosem néztetek oda? Lehetne olyan képet renderelni,
amin megvan a "16:9-es" (esetünkben eredeti!) szélesség, és a
rádió is végig látszik? Hát hogy a viharba ne! Értelme? Csekély.Még több panasz lenne, hogy "lőrésen" kell kinézni az autóból.Megjegyzem: PC játékokban (főleg a frissebbekben, és főleg ami
nem vmi f.s konzolport), jellemzően állítható a FOV, így mindenki
megtalálja "a maga számítását", a saját preferenciái, és kijelzője
szerint... Van aki sokat szeret látni, és nem zavarja, hogy emiatt
minden rohadt messzi lévőnek tűnik... más meg keveset, és nem
zavarja, hogy ettől a mozgása lassúnak tűnik, mint egy zoom-os
felvétel a versenyszemélygépjárműből: különbözőek vagyunk, na!
Az alapbeállítás a legtöbbeknek, a legelterjedtebb kijelzőkön faja.
Aki ezektől eltér (21:9, multimonitor, stb.), vagy éppen ez (vmiért)
hányingert okoz neki (előfordul), állíthatja: örömésbódogság...[GONOSZ]
Annyi, hogy sommásan kijelenteni, hogy "16:9-ben" többet látsz
minden esetben, egy hatalmas tévedés... Amikor képkivágással
jutsz el oda a 4:3-ból, mint régebbi(!) játékokban gyakran, akkor
az pont kevesebb információt jelent. Szerintem nem nekem kell
ezt elmagyaráznod, de tőled megszoktam, hogy próbálkozol.Inkább magyarázd el Sztregonak, neki nem volt világos a dolog!
Neki nem számított semmi, csak a 16:9 meg a fix 60 fps, hogy
ne legyen hátrányban (gyors legyen), ja és a "gyönyörű grafika".
[/GONOSZ][ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen