Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Lirion #6686 üzenetére

    Ovális-ovális... És inkább széles, mint magas: ez is tény...:R
    Pont azért mondtam, hogy perifériás látómező, amit a 16:9-ben
    oda szánnak, uis jellemzően a kép közepén van az éleslátásod.
    Már ha elég közelről nézed az eszközt. De valljuk be, azért egy
    telefonnál nem lesz meg a THX ajánlás sem, ha nem bújsz bele.
    Ellenben egy nagyobbacska táblagépnél simán meglehet. Ezért
    nem hiányzik a kép széle közelről nézve: nem emiatt lassultam!
    Nagyon speciális esetekben, kívülről kezdett hajtűnél benézni a
    kanyarcsúcspontra... na ott éreztem, hogy kéne még pár fok.:K

    Megjegyzem, a moziban sem homályos a kép két széle... Pont
    azért, mert ott is lényeges lehet a képtartalom, ha kell, rá tudsz
    nézni.
    És erről van "nagybaszó", hogy képkivágással operálnak.
    Nem is tudtak volna másképp, ha eleve olyan képet vesznek fel!
    Lásd még Open Matte: tök jó kisvideók vannak fent róla a neten.

    Mellesleg, a kamerák sem úgy vesznek fel, ahogy az ember lát,
    ami "szerencse", uis nem tudni, a végén hogyan nézzük vissza.

    Ha mondjuk az RR3-ban "elmosnák" a kép szélét, az tetszene?
    Nem, mert elég messziről nézve nem lenne reális az elmosás...
    Rá kell hagyni az emberre, hogy ha olyan közelről nézi, akkor a
    szeme majd "elmossa" a szélét, és realisztikus lesz az élmény.
    A telefont messziről nézve viszont ez nincs így... tehát valójában
    ez nem más, mint képkivágás (egy lehetséges nagyobb képből).
    Tudjátok, hogy pl. milyen rádió van a Musztángban? Miért nem?
    Mert még sosem néztetek oda? Lehetne olyan képet renderelni,
    amin megvan a "16:9-es" (esetünkben eredeti!) szélesség, és a
    rádió is végig látszik? Hát hogy a viharba ne! Értelme? Csekély.
    Még több panasz lenne, hogy "lőrésen" kell kinézni az autóból.

    Megjegyzem: PC játékokban (főleg a frissebbekben, és főleg ami
    nem vmi f.s konzolport), jellemzően állítható a FOV, így mindenki
    megtalálja "a maga számítását", a saját preferenciái, és kijelzője
    szerint... Van aki sokat szeret látni, és nem zavarja, hogy emiatt
    minden rohadt messzi lévőnek tűnik... más meg keveset, és nem
    zavarja, hogy ettől a mozgása lassúnak tűnik, mint egy zoom-os
    felvétel a versenyszemélygépjárműből: különbözőek vagyunk, na!
    Az alapbeállítás a legtöbbeknek, a legelterjedtebb kijelzőkön faja.
    Aki ezektől eltér (21:9, multimonitor, stb.), vagy éppen ez (vmiért)
    hányingert okoz neki (előfordul), állíthatja: örömésbódogság...:Y

    [GONOSZ]
    Annyi, hogy sommásan kijelenteni, hogy "16:9-ben" többet látsz
    minden esetben
    , egy hatalmas tévedés... Amikor képkivágással
    jutsz el oda a 4:3-ból, mint régebbi(!) játékokban gyakran, akkor
    az pont kevesebb információt jelent. Szerintem nem nekem kell
    ezt elmagyaráznod, de tőled megszoktam, hogy próbálkozol.;]

    Inkább magyarázd el Sztregonak, neki nem volt világos a dolog!
    Neki nem számított semmi, csak a 16:9 meg a fix 60 fps, hogy
    ne legyen hátrányban (gyors legyen), ja és a "gyönyörű grafika".
    [/GONOSZ]

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák