Új hozzászólás Aktív témák

  • Moby

    addikt

    válasz RangerFox #5106 üzenetére

    A natív ps5 játék annyit tesz, hogy a PS5 devkittel készül, ps5 apikra, stb. A BC meg egy paravirtualizált réteg, amiben remélhetlőeg lehet majd boostolni az órajeleket. Ez pontosan így működik a ps4 pro esetén a ps4 classic módú játékok futtatásánál is. Hogy ebben jól működjön a kód, azt nem várhatja el a fejlesztőktől a sony, akik mondjuk egy ps4 devkittel rendelkeznek, arra megírták a játékot, azon tök jól fut, meg is kapja a ps4-re a certet, és ennyi. Ha ezen a rétegen a ps5-ön valami gebasz van, akkor ott a futtató környezet nem felel meg az eredeti feltétleleknek. Ami pl a boosotlástól is simán lehet, ezért is maradt a ps4 pro-n is a boost mode az egész félgeneráció alatt experimental funkció(ami ott csak a cpu órajeléhez nyúlt hozzá, a gpu órajeléhez nem is mertek, vagy nemakartak piszkálni). Nem lehet elvárni a kódtól, hogy hiba nélkül reagáljon egy megváltozott környezetben. Nem pécé ez :) Ilyen feltétlet nem szabhat a sony a fejlesztőkkel szemben.

Új hozzászólás Aktív témák