Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz penge111 #142441 üzenetére

    Fentebb kifejtettem. Level design elso sorban. Pont az lenne a dolog lenyege, hogy JO jatekokat tudjanak csinalni, ne csak szebbeket. PS4 grafika nekem doszteleg, le se szarom. De legyenek kreativ palyak, jatekok, amik kihasznaljak, hogy a teljes memoria par mp alatt lecserelheto. Ez egy hatalmas fegyverteny.

    Egy egyszeru pelda:
    Vannak dolgok, amiket mindig bent kell tartani a memoriaban, ezen nem tud semmi valtoztatni. Legyen ez mondjuk 4GB.
    - Ha HDD-vel szamolni kell, akkor csak ugy tudod megcsinalni a jatekod, hogy a maradek elferjen a maradek memoriaban, VAGY legyenek tolteskepernyok, VAGY legyenek olyan szuk helyek, amik picik es eleg ido atmenni rajtuk, hogy a HDD be tudja olvasni a game object-eket.
    - Mindez SSD-nel gyakorlatilag nem letezik. Ha okosan hasznalod a tomoritest es a streamelest, akkor valos idoben tudod populalni a jatekteret a szukseges objektumokkal.

    Ez azt jelenti, hogy amikor a level designer uberkreativ arc azt mondja, hogy szeretnek csinalni egy XY dolgot, akkor nem kell neki azt mondani, hogy ok, DE... Hanem lehet neki azt mondani, hogy hajra Belam, memoriaba ferjel bele es kesz.

    Ez egy hatalmas kulonbseg, amikor jatekot csinalunk. Kreativ szabadsagban, fejlesztesi idoben, penzben, mindenben.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák