Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    válasz dollarZ18 #76296 üzenetére

    Sokat elárul a játékról, hogy a játéktulajdonosok kevesebb, mint 15%-a vitte csak végig. A potenciál ott volt benne, a stílusa pedig nagy kedvencem: lopakodásra ösztönző, de szabad stílusú FPS, mellékküldetésekkel a fő missziók között. A kedvenc játékaim között ott van a Deus Ex: Human Revolution és a Dishonored is, és ez is oda kerülhetett volna, de:

    - a sztorivezetés gyenge. A világ tetszik, és érdekes az alapkoncepció, de maga a sztori szörnyen középszerű, tipikus nesze semmi befejezéssel. Utoljára a Jericho végén voltam ennyire kiakadva.

    - a játék tartogat rendesen kihívást, de sokszor technikai jellegű problémánk van. Az őr van hogy egy méterről nem vesz észre, máskor pedig harminc méterről kiszúr. Le akarok ugrani egy peremről, de Garrett az istenért sem hajlandó, csak néz lefelé. Néha beakad az őrök scriptje, és csak állnak egy helyben, ami gáz, ha pont szemmel tartják az általunk kinézett utat.

    - Borzasztó térképrendszer. A pályák nagyon jók, és a város is remekül meg van csinálva, azonban több darabra van szedve. Míg a küldetések alatt ez nem zavaró, mert hát mégiscsak egy cél felé haladunk, addig a városban bóklászni förtelmes. Több szinten zajlik a mászkálás, a térkép pedig csak azt a szintet mutatja, amin mi vagyunk. Nem lehet a "layerek" között váltani, így sokszor lövésünk sincs, hogy merre tudnánk átmenni a város egy másik részére. Ezek az átjárók amúgy is nagyon kényelmetlenül lettek elhelyezve, és ha éppen cuccokat gyűjtögetnénk, akkor igazán sok szenvedést okoznak.

    Mindezektől függetlenül a Thief egyáltalán nem rossz, inkább csak amolyan kapufa játék. Normál fokozaton egyszer végigjátszani bőven megéri, mert egyrészt van benne tartalom (a főszál sem rövid, de vannak remek mellékmissziók), másrészt változatosak a helyek. Kastély, elmegyógyintézet, barlangok. Az ellenségek is változatosak, a többféle ember mellett vannak rohadt félelmetes szörnyek is, és a lopakodást segíti számos nyílfajta is. Van, amelyikkel a ketrecbe zárt állatokat fojthatjuk meg (akik máskülönben riadóztatnak), de bizonyos helyekre köteleket aggathatunk, vagy vízfejű nyíllal fáklyákat és egyéb nyílt lángokat olthatunk ki. Szóval nem rossz a játék, csak olyan meh. A végigjátszás után fél évvel már fogalma sem lesz az embernek arról, hogy mi is volt benne.

    “The wha-"

Új hozzászólás Aktív témák