Új hozzászólás Aktív témák

  • Gebriel

    veterán

    Ha esetleg valakinek kimaradt:

    A Sony Computer Entertainment bemutatja a Project Morpheust

    Az új prototípus egy lenyűgöző virtuális világba invitálja a játékosokat. A Project Morpheus 2016 első felében érkezik

    A San Fransiscoban tartott játékfejlesztői konferencián a Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) bejelentette a “Project Morpheus” (Morpheus) – a virtuális valóság (VR) rendszer – új prototípusát, mely egészen új szintre emeli a játékélményt.

    A Morpheus egészen új játékélményt ígér a játékosok számára, ami révén a játékos úgy érzi, hogy a játék virtuális világában jár. Az egyedülálló VR élmény hatalmas érdeklődést váltott ki mind a felhasználók, mind a játékiparban dolgozók részéről, amikor 2014 márciusában bemutatták az első terveket. Az elmúlt évben az SCE azon dolgozott, hogy a felhasználók és fejlesztők visszajelzéseit felhasználva tovább fejlessze rendszerét, mely kitágítja a játékok határait.

    OLED panel

    Az új Morpheus VR 5,7 colos, RGB jelátvitelű OLED panellel rendelkezik, full HD-s, azaz 1920*1080-as felbontású. Ez az új kijelző kiterjeszti a látómezőt, csökkenti a homályosságot és vibrálásokat, ezzel is növelve a felhasználói élményt.

    120fps képfrissítés

    A Morpheus már támogatja a 120fps képfrissítést, amelyet a rendszerfrissítések révén minden PS4 konzol támogatni fog, amikor a Morpheushoz csatlakoztatjuk. Azáltal, hogy kombináljuk a gyorsan frissülő OLED panelt és a PS4 erejét, a Morpheus-szal elképesztő élményekben lehet része a játékosoknak, akik a vizualitás egy új szintjét élhetik át.

    Pontosabb nyomon követés és csökkentett késedelem

    Ahhoz, hogy a mozgások nyomonkövetése még pontosabb legyen a PlayStation kamera segítségével az új prototípushoz még három LED csatlakozik a kilenc mellé. A Morpheus továbbra is támogatja a 360 fokos nyomonkövetést és a további LED-ek révén pedig sokkal stabilabb és strapabíróbb az eszköz. A teljes rendszert úgy alkottuk meg, hogy csökkentsék a késedelmet a játékos fizikai mozdulatai és az eszközön megjelenített képi mozdulatok között.

    Felhasználóbarát kialakítás

    A Morpheus prototípusa megőrizte az eredeti szemüveg azon tulajdonságát, hogy a játékos arcára alacsonyabb nyomást gyakorol, emellett az egyetlen pánt és a gyors kioldó gomb segítségével könnyebb le- és felvenni az eszközt. Minden egyéb fejlesztést is azért végeztünk, hogy a termékünk könnyebb, kényelmesebb és komfortosabb legyen a felhasználók számára.

    A fejlesztők az új prototípussal Morpheus tartalmakat készíthetnek majd a PS4-re, egy robusztus és jól körülhatárolt platformra, amiből már több mint 20,2 millió darab fogyott a megjelenéstől számított 16 hónapban. A fejlesztések mellett a prototípus továbbra is támogatja a 3D audio és közösségi képernyőt, amely ugyanazt a játékmenetet továbbítja a TV-re, ami a Morpheus headset-ben is van, így további játékosok tudnak bekapcsolódni a játékba. Továbbá a SCE olyan szoftver fejlesztői eszközöket biztosít, amik a 60 fps képeket 120 fps-re konvertálják, így a fejlesztők a korábbi fejlesztéseiket módosítani tudják az új Morpheusra.

    Az SCE a továbbiakban is folytatja a Morpheus fejlesztését azért, hogy megjelenhessen a fogyasztói piacon 2016 első felében.

    “A prototípus technikai jellemzőinek megvalósítása mellett egy lépéssel közelebb kerültünk ahhoz, hogy elérjük azt, hogy csodálatos VR élményt teremtsünk PS4-re, és egyedülálló valóságot jelenítsünk meg a játékosoknak.” – mondta Shuhei Yoshida, a Sony Computer Entertainment elnöke. "Hisszük, hogy a legújabb technológia, melyet a Morpheusban megvalósítottunk a PS4 erejével együtt egy olyan alap lesz a játékfejlesztőknek, ami hozzásegíti őket ahhoz, hogy kreatív ötleteiket felhasználják VR játékok és élmények fejlesztésében.”

    Videó: [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák