Új hozzászólás Aktív témák

  • Callisto

    őstag

    válasz A`rpi #47131 üzenetére

    Két különböző dolog emulálni egy teljesen más hardver architekturát, mint az arra elkészített szofvert átültetni egy másikra. A szoftver forráskódja ezen a szinten nem áll olyan szoros kapcsolatban a hardverrel. A programnyelvekben nincs a hardverhez hasonló architekturális különbség. A C++, az C++ lesz PS2-n, XO-n és PS4-en, sőt PC-n is.
    A szoftvert átalakítani nem igazán kell CPU szempontjából, csupán a megfelelő fordítóval kell lefordítani. A forrás szinte ugyanaz marad. A célhardverek kezelése (pl. VGA) az amihez jelentősebben hozzá kellhet nyúlni, de ennek végrehajtása sem olyan nagy munka, mivel maga a business logika már kész és a célhardverekhez készült API használata is megkönnyíti.

    [ Szerkesztve ]

    "A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Új hozzászólás Aktív témák