Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    addikt

    válasz Yodamest #257843 üzenetére

    Doomról még úgy általában pár gondolat:

    ez az agyatlan állatkodás szerintem elment a 90-es években, mert nem volt más, erre volt lehetőség, ezért volt ilyen a régi doom is, de ma már ez nagyon kevés és attól, hogy túlbonyolítunk benne bizonyos elemeket még a probléma gyökere nem oldódik meg. Én inkább valami olyasmi irányba vittem volna az egészet, mint pl. a Remnant from the ashes című játék, legyen egy átlátható irányítás, precíz nem túl kaotikus harcrendszer, szép autentikus pályák, valami értelmes fejlődési rendszer, souls szerű nehézséggel, ami nem állítható sehogyan sem, ezáltal az egész gaming communitinek egységes az élmény, meglehet beszélni/vitatni a továbbjutás kulcsát, bossok legyőzését stb, mert mindenkinek egységes az élmény.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák