Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    válasz tboy93 #244077 üzenetére

    Nem az erejével van baj, hanem a kivitelezésével. Nem lehet elbújni dolgokban (pl szalmakazalba berántani a delikvenst), nagyon elmentek a misztikus irányba (teleportálás, láthatatlanság), amíg nincs jó builded addig egy assassination nem feltétlenül öli meg az ellent. Az Origins kimaradt... Ott is 3 felé volt szedve a karakter sebzése? Mert szerintem ez sem a legjobb ötlet. Max később lehet jó hybrid build-eket összerakni, mert a cuccok farmolása eléggé lassú. A drachma gondomat megoldotta a kalózkodás, tegnap még az aréna jó pénz farmnak tűnt.

    A story mintha kezdene beindulni (30 óra gameplay után... grat), mert találkoztam már érdekes történetekkel és side quest-ekkel. A románc részek viszont super cringey-ek! :DDD Nem tudom kinek az ötlete volt, de nagyon gáz a megvalósítása.
    Nem olyan unalmas játék mint amilyennek az első pár tíz óra után tűnt, de lesz hova fejlődni bőven. Azt olvastam ma, hogy ugyan az a team csinálja, mint ami a Blackflag-et és Origins-t! Külön érdekes, hogy grafikailag, de inkább apróbb részletekben az Origins sokkal jobb mint az Odyssey. Várom a gameplay-t a Valhalla-ról.

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák