Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz .LnB #238556 üzenetére

    Úgy néz ki, hogy a fejlesztőkre van bízva a mentések kezelése. Van aminél egy játékra egy mentés jut, van ahol lehet szinte akármennyi. A Nascar Heat 4-hez konkrétan egyetlen egy mentés file van, az egész játékra. Ez nekem szívás kicsit, de nem a világvége.

    Nascar Heat 4:

    Vannak a játéknak fura aspektusai, amik logikátlanok. De összességében egy elég kellemes játék ez Nascar rajongóknak. Nem sok Nascar játékkal játszottam a játékos karrierem során, a 2000-es első Nascar Heat játék volt talán az első és utolsó. De így 20 évvel később tök jó átélni a Nascar lényegét, a tömegben autózást, centikről egymástól. És tök jó látni ezeket a pályákat belülről. Mert ilyen szempontból a játék szép. Jól néznek ki a helyszínek. Mennyire jó Bristol, Las Vegas, hogy mennyire unalmas is egy Talladega-i kör. És, hogy Pocono mekkora egy rettenet pálya. :)

    Careert nyomom. Truck Series-t megnyertem már, most az Xfinity Series van soron. Érdekes, hogy mindig képes kihívások elé állítani a játék. Pedig nem valami nehéz szinten játszok. Persze azt el kell fogadni, hogy a Nascar nem arról szól, hogy mindig nyersz. Sokszor már egy top15 hely is sokat ér. Ez a manager mód amibe véletlen belekényszerítettem magam, ez nem jön be. Szponzorokkal, szerelőkkel kell foglalkozni. Nem túl mély, nem bonyolult, de szerintem nem tesz hozzá semmit a játékhoz.

    Ami a legjobban meglepett az az, hogy ez nem is annyira arcade játék. Azt gondolnám, hogy az ilyen minden platformra megjelenő liszenszelt szériás játékok, finoman fogalmazva is hülyebiztosak. Csak úgy lehet minél nagyobb példányszámban eladni. F1 játékok is ilyenek. És ez se egy vérbeli szimulátor, de azért ha az ember akár egy picit is lazít a beállításokon, a vezetési segédleteken, akkor elkezd elég élethű dolgokat csinálni az autó. Sőt, a gumikopás minden nehézségen, és beállítás mellett érezhető. 3-4 kör után érezhetően csúszik a kocsi. A futamok végére pedig ez csak egyre durvább. A másik dolog pedig, hogy a kocsi beállításoknak valóban van értelme. Kipróbáltam pár, a neten fellelhető setup-ot, és nagyon állat némelyik.
    Szóval kicsit lenéztem ezt a játékot. Úgy vettem meg, hogy bohóckodok majd vele, tövig húzom a kontrollert, megnyerek mindent, aztán túllépek majd rajta. Ennek ellenére, pozitív csalódás lett, élvezetes és meg lehet találni benne a kihívást. Persze nem egy olyan profi cucc, mint mondjuk a GTS Playstation-ön. Nem érződik annyira összeszedett, minőségi cuccnak. De egyáltalán nem rossz.

    Ui: Nem tudom, hogy pontosan mennyire jó a szimuláció egyébként, mennyire valósághű. Nem engedtem még el túlzottan a beállításokat, szerintem kontrollerrel nem is sok értelme lenne. És hát sose vezettem ilyen típusú szörnyet, nem tudnám jól felmérni. De az tény, hogy pattog, csúszik, imbolyog a kocsi ha kell. Lehet, hogy egyébként eléggé rendben van ilyen szempontból. Bár hétvégén volt egy eNascar futam, ahol a profi pilóták nagyon nagy része (ellentétben az F1-gyel ugye..) is rajthoz állt, de azt iRacing-ben játszották, nem Heat 4-ben. Ez gondolom sokatmondó.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák