Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wlac

    Ármester

    válasz Madwe #193760 üzenetére

    Köszi a tippet, legközelebb úgy próbálom. Amúgy az Androidos appot használom, de ott nem láttam formázási lehetőséget.

    A Bethesda-nál nem az a probléma, hogy az régi motort használ, hanem az, hogy nem jót. Anno nagyon rá voltam függve a Skyrimra és a New Vegasra is, és nagyon vártam, hogy mit fognak kihozni a Fallout 4-ből, ha már az egy olyan új generációra készül, ahol sokkal több erőforrással rendelkeznek. Számára főleg azért volt csalódás a játék, mert semmi extra nem volt. Nem voltak egybe függő hatalmas terek, minden épületbe/barlangba lépve töltött a játék, minden tök ugyanaz volt, mint a Fallout 3-ban, csak kicsivel szebben.

    Nem olvastam utána, de nem lennék meglepődve, ha a TES VI a következő generációra jönne csak ki. Ha így van, akkor félek hogy pont ugyanazokat a mechanikákat és jellemzőket kapnánk a motor kapacitása miatt, mint a Skyrim esetében, csak szebb grafikával (esetleg alapból VR támogatással), holott a hardver - mint azt sok más játék bizonyítja - többet bírna. De ne legyen igazam, én is szeretnék egy újabb olyan RPG-t, ami hosszú időre beránt. Szívesen látnék egybefüggő, töltés nélküli (vagy maximum egy-két darabra szabdalt) világot, kooperatív játékmenetet, jobb fizikát satöbbi. Ezek viszont ezzel a motorral szerintem nem lesznek meg, bár nem értek a játékkészítéshez, szóval őszintén szólva fogalmam sincs. Mindenesetre a Fallout 76 technikai bajai nem győztek meg azzal kapcsolatban, hogy elég a mostani engine egy új játék alá - már ha abba a játékba valami újdonságot is szeretnénk látni, nem pedig az eddigi mechnanikákat ismétlődni.

    A CoD szerintem azért rossz példa, mert egyrészt azt is folyamatosan éri a kritika a kevés változás miatt, valamint viszonylag kis terepen zajlik és elég egyszerű a játékmenet is. Egy hússzor akkora térkép a járműves harccal - gondolom - már megfektetné azt a motort is. Csak míg ott elég, ha évenként hozzák ugyanazt, mert az új multi mapokkal elvannak az emberek, addig egy 100+ órás single kampányú játéknál már nem elég, ha ugyanazt hozza mint az évekkel ezelőtt megjelent előd.

    “A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur

Új hozzászólás Aktív témák