Új hozzászólás Aktív témák

  • fausto

    addikt

    válasz S e t h #187490 üzenetére

    Azt azért ne felejtsük el, hogy a PS4-es rész előtt 6 GoW készült, amikben a játékmenet alapjai nem sokat változtak az első rész óta. Ha a három generációval később is ugyanazt nyomatják, akkor biztosan nem sikerült volna jól.
    A másik, hogy a harmadik rész kb. csúcsra járatta a korábbi stílust, szerintem még PS4-en sem tudtak volna rálicitálni a grafikai minőségen kívül - ami nem feltétlen elég. Lásd Ascension, ami jóval szebb lett a harmadik résznél, mégis visszalépés volt ahhoz képest.
    Végül a ládák: igazából mindenféle szir-szar gyűjtögetni való volt már a korábbi részekbe is (szemek, tollak, szarvak, piros orbok, stb...), csak itt ez egy kicsit hangsúlyosabb. És szerintem közel sem open world a játék, csak nyitottabb a korábbi részekhez képest.

    Egyébként nekem is eleinte hiányérzetem volt, amikor elkezdtem (nagyon sokáig, ha hirtelen harc jött, elkezdtem püfölni a négyzetet :D ), de ahogy haladtam benne és elkapott a hangulat, meg a gameplay, egyre jobban tetszett a játék.

    Viszont az ugrás hiánya, az tényleg fail :)

    #187488 Rigormortiis

    "Ehhez képest a harmadik rész végére szinte a teljes panteont kiírtotta, meg ki tudja, mennyi mindenki mást, pusztán a harag által vezérelve"

    Azért volt némi közül az isteneknek ahhoz, hogy bekattant :) Folyamatosan szívatták és átverték.
    Már csak az első részben is, eredetileg azért indul útnak (mármint azon kívül, hogy megölje Árészt és bosszút álljon), mert az istenek megígérik neki, hogy megszüntetik a rémálmait (vagy vízióit), de végül mégsem segítenek neki, sőt meghalni sem hagyják, hanem istenné teszik. Aztán elárulják, megölik, az anyját is megölik, a testvérét is, stb-stb...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák