Új hozzászólás Aktív témák

  • Lackooo84

    nagyúr

    Gondoltam megírom a Hirelteches élményeimet...:

    Szóval, elküldtem nekik egy ds4 v2-t garis javításra, annyi baja volt mindösszesen, hogy a jack csatlakozó kicsit kontaktos volt, azon belül is csak a mikrofon része, tehát csak az nem érintkezett rendesen. Ezt leszámítva makulátlan volt, csak másodlagos kontrollernek használtam, ha a másik lemerült, na de nem is ez a lényeg... Tegnap rákérdeztem, hogy ez a "1-2" napos javítás miért húzódik ennyi ideig, és mikor kapom vissza a kontrollert, amire egy hölgy vagy 10 percig kereste miről van szó (már több, mint egy hete átvették a csomagot), aztán azt mondta, hogy holnap (azaz ma) adják fel, és pénteke kapom meg. Erre ma megjelent a futár, sem egy email, telefon, sms, semmi, szóval ma visszakaptam majd 2 hét után, és rögtön feltűnt, hogy szar az L3 gomb, konkrétan nem kattan. Szóval szerintem használt alaplapot belevágták, aztán kész ennyi a javítás. Persze kivertem a cirkuszt, mert én egy jó kontrollert küldtem el, meglátjuk mi lesz belőle, mert a szervizt telefonon lehetetlen elérni, sosem veszik fel. Azért ez elég durva, hogy ezt meg merik csinálni, hogy ilyen állapotban küldik vissza a javított terméket. Ja, és természetesen munkalap nyema... Szóval most egy "kicsit" pipa vagyok.

    [ Szerkesztve ]

    The Truth is out there...

Új hozzászólás Aktív témák