Új hozzászólás Aktív témák

  • marilllyo

    veterán

    válasz ProEvoFan #140859 üzenetére

    Battlefront 2
    Én egy hónappal a megjelenés után mentem neki. Azóta csak nerf...nerf...nerf. És további nerf-ek várhatóak.
    A fejlődési rendszer rettenet lassú, de ha nem az a cél, hogy minden karaktert fellilázz akkor semmi gond. Sima ingame játékkal felhúzhatod azokat a tulajdonságokat amiket preferálsz a kedvenc kasztjaidon, járműveiden, hőseiden.
    A kártyák súlya játékmódonként változik. Teszemazt Starfighter assault-ba én nagy dolgokat nem értem el a fellilázott fighter-emmel. HvsV módban egy lila uralkodó vagy csuvi OP.
    Blast-on, Strike-on még mindig sok officer mászkál.
    Jelenleg nem ezt látom a játék problémájának.
    Galactic Assault-ban pl zavaró, hogy lázadóként az AT-AT-t vagy az MTT-t szétlőni szinte 100 ból 1x sikerül. Az utolsó phase-ben dől el a győzelem.
    Ez legfőképpen azért van mert a játék nem motivál arra, hogy PTO játssz. Ellötyög, elpuffogtat mindenki mint egy sima deatmach-ben. Egyedül semmi esélyed obejktívákra menni... ezáltal nevetségesen kevés pontot tudsz gyűjteni. Továbbá az sajnos a mai napig él, hogy hiába vagy top player... alig valamivel "keresel" több creditet mint aki a scoreboard közepén áll.
    Beszélnek arról, hogy április környékén átdolgozott fejlődési rendszert kap a játék. Hát jó lenne.. mert ez rettenet lassú.
    Csak, hogy konkrét példával éljek. HvsV módban ~3 óra játék alatt lehet ugrani egy szinten. Ezalatt keresel ~3-4 hero ládára elég pénzt. (Ezt érdemes venni...ez a legolcsóbb).
    Ez az ida GA-ban közel a duplája. Starfighterben tozse. :( Na most ha GA-ban motiválnák a játékost az objekívákra egy kis extra mánival vagy xp-vel máris beindulna a gépezet és nem csak TDM lenne mindenhol.

    PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

Új hozzászólás Aktív témák