-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #41000 üzenetére
Köszönöm, képek hamarosan érkeznek. Most rohantam el az új papucsokért, így már fotogénebb a kicsike.
Annyival azonban kiegészíteném a fenti leírást, hogy "meghajtás" után leállítom, majd viszonylag rövid időn belül újra elindítom (a hőfok stabilan a 90 fokos vonalon), akkor nagyon nehezen óhajt beröffenni. 2-3 másodpercig teker az önindító, mire elkapja a gépszíj. Hidegen, illetve 50 fok környékére lehűlve prüttyre indul. Az 1,4-nél megszoktam, hogy ahogyan a kulcsot ütközésig elfordítottam, úgy engedhettem is vissza, mert már be is röffent. Elsőre az aksira gondoltam, szenvedve forgatja a motort, korát tekintve megért a cserére. Tegnap a belvárosba járkálva nem volt gond az indítás, most kicsit menni kellett a gumisig, ott mikor újra indítottam, nem is sikerült elsőre.
Álló helyzetben, levett gyújtás esetében is elindul a hűtő ventilátora? Jó a sejtésem, hogy szemből nézve jobb oldalon van a ventije? A középső és bal oldali pedig a klímáé? Vagy csak ezen két utóbbi van az autóba és ezeknek kellene elindulniuk?
A nehezen indulása zavar, egyébként a 90 fokkal nem is lenne semmi gondom.Na megyek készítek pár képet...
Köszi!
Ja! Leírásért annyit nem adnák ki. Két napja a külföldi fórumokat mazsolázom egy normális kézikönyvért. Eddig sikertelenül . Majd meglátjuk, vagy találok valamit, vagy szépen lassan kitapasztalok rajta mindent...
[ Szerkesztve ]
Read only...