Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz tomcsi23 #41000 üzenetére

    Köszönöm, képek hamarosan érkeznek. Most rohantam el az új papucsokért, így már fotogénebb a kicsike.

    Annyival azonban kiegészíteném a fenti leírást, hogy "meghajtás" után leállítom, majd viszonylag rövid időn belül újra elindítom (a hőfok stabilan a 90 fokos vonalon), akkor nagyon nehezen óhajt beröffenni. 2-3 másodpercig teker az önindító, mire elkapja a gépszíj. Hidegen, illetve 50 fok környékére lehűlve prüttyre indul. Az 1,4-nél megszoktam, hogy ahogyan a kulcsot ütközésig elfordítottam, úgy engedhettem is vissza, mert már be is röffent. Elsőre az aksira gondoltam, szenvedve forgatja a motort, korát tekintve megért a cserére. Tegnap a belvárosba járkálva nem volt gond az indítás, most kicsit menni kellett a gumisig, ott mikor újra indítottam, nem is sikerült elsőre.
    Álló helyzetben, levett gyújtás esetében is elindul a hűtő ventilátora? Jó a sejtésem, hogy szemből nézve jobb oldalon van a ventije? A középső és bal oldali pedig a klímáé? Vagy csak ezen két utóbbi van az autóba és ezeknek kellene elindulniuk?
    A nehezen indulása zavar, egyébként a 90 fokkal nem is lenne semmi gondom.

    Na megyek készítek pár képet...

    Köszi!

    Ja! Leírásért annyit nem adnák ki. Két napja a külföldi fórumokat mazsolázom egy normális kézikönyvért. Eddig sikertelenül :( . Majd meglátjuk, vagy találok valamit, vagy szépen lassan kitapasztalok rajta mindent... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák