Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz MunezXBK #35503 üzenetére

    matek... relatív drágább, hiszen a benzinmotor többet iszik hasonló teljesítmény mellett. gázból mégtöbbet, de az meg olcsóbb. ebbe sajnos most belekevertek honatyáink és sokat rontottak az arányokon, és még egy ugyanilyen keverés várható nemsokára, azzal együt + az autó várható ráköltéseivel a csere mellett döntöttem...

    (#35504) ESP

    a füstokádó nem ér, hiszen a turbós benzinest is fel lehetne akkor tunyingolni... én a normális közlekedő autókról beszélek, ahol füstpamacs se látszik, nemhogy ikarusz-alázó füstfelhő

    én tudatosan gázosításra vettem ezt az autót. volt egy dízelem amit rühelltem. számot vetettem, lecseréltem erre, mentem vele úgy 5e km-t hogy kiderüljön ha valami fatális hibával vettem, majd belerakattam a gázt.

    csak válaszoltam a fillérbaxás felvetésre. igen, valahol ez is az, meg a dízel is. de mivel eddig azonos költséggel járhattam az autógázzal, így én ezt választottam...

    (#35499) bitpork

    was? persze, ahol a superb-re 200e+ egy fékgarnitúra... a márkalehúzdában. most már nemtom fejből hány liter kell bele, de múltkor keresgéltem és úgy 20-25e az anyagár / 60e km-re, plussz a munkadíj ha normális helyen szerzed be az olajat. de a kéziváltósban is illik 80-100e-nél cserélni, ami kb 10e normális minőségben. valamivel drágább, de ad is érte cserébe...

    [ Szerkesztve ]

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák