Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog (1)

    válasz Peter789 #35506 üzenetére

    Hát akkor téged nagyon átvertek. A főnököm a4 kabrióját is én hordom szervizelni már pár éve. Az olaj frissítés amiről Te beszélsz, az valóban 4-5 liter olaj cseréje + szűrő. Literenként a gyártó olaja 8,5k. Ha viszont rendesen lecserélik, akkor a multitronic váltót le kell szedni, mert 2 szűrő van benne és az egyik a közepén van amihez szét kell szerdni teljesen. Akkor meg ha jól emlékszem 7,5 liter kell bele.

    Nekem az allroadba kell 6 liter (tipronic), + szűrő. És mivel nincs rajta nívó, csak emelőn lehet először hideg állapotban, majd járatva üzemmelegen a töltőcsavar szintján kilötyögésig töltve, miközben vki vagcommal méri a hőmérsékletet. Ez 2 ember munkája. Nekem 80k alatt soha nem volt meg, pedig jó sokáig kerestem a lehetőséget. Persze az olaj frissítés , amikor csak leengedik ami jön és felöntik olcsóbb, de csak amíg meg nem hal a váltó a teljes csere és takarítás hiányában.

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

  • ESP

    senior tag

    válasz Peter789 #35506 üzenetére

    Nincs abba sok tyuning.

    Alapból is 150 le. Most olyan 220. Nagy turbó, nagy IC, nagy pd elemek. Ennyi, nem olyan sok az :N

    Szomszéd srác vett új golfot 4éve. Évi 10e km-t megy kb. Alig autózik. Kérdeztem is tőle, hogy minek vett dízelt? Az volt a válasza hogy jobban tetszik a motor karakterisztikája neki. Vehetett volna 1.6 benzint is ugyanennyi lóval jóval olcsóbban de mégsem vett. Fogyasztásba tojik bele. Szerviz miatt meg nem fáj a feje hisz 300e km előtt ezeknek nincs baja. Cserébe ha előznie kell nem kell 90nél visszatolni 2be hogy történjen is valami.

    2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

Új hozzászólás Aktív témák