-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JHONNY 79
aktív tag
Mi lehet klímánál akkor a probléma ha bekapcsolom, de hideg levegőt kb. csak 3 perc után fúj. Kevés benne a gáz?
-
gabor85
őstag
Azta, ha nem lenne benne ennyi km és erősebb lenne a moci, vinném egyből. Ja igen, rengeteg gondolkodás után már nem ragaszkodok a Passathoz...
-
gabor85
őstag
válasz Balupapa #32657 üzenetére
de a fotók alapján piszokjó állapotban van. Haver aki most vett RS oktáviát, no nekik van egy ilyen, 1.6-os, és állítása szerint 8 literben megáll... Még az is sok...
Bár ahogy itt olvasom a hozzászólásokat, ezeknek a kocsiknak nem lehetne gond a 400 000 km sem...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #32647 üzenetére
Nem vettem full patika Megane-t.
De tény, hogy AMD nagyon belenyúlt ebbe a Poloba.A barátom is polot vett csak a kicsit.
1.0-es motorral és még sincs vele ennyi baj, mint AMDjé-vel.
Szóval én inkább úgy érzem én jól nyúltam bele a használt autó piac kosarába, AMD meg kicsit mellényúlt és a kosár aljáról húzott.De ha vissza emlékeztek, amikor megvette is mondtuk itt páran, hogy nem biztos, ezzel a darabbal jól járt.
Csak sajnálni tudom, hogy igazunk lettÉn meg csak örülni tudok neki, hogy én jól választottam.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz gabor85 #32654 üzenetére
Milyen cég az, ahol a cégvezetőnek 1.6-os kocsi "jut"?
Meg ez a szöveg: A megjelent internetes hirdetés kizárólag tájékoztató jellegű, az eladás, tévedés és változtatás joga fenntartva. Ez kb annyi, mint egy hol volt, hol nem volt mese.
Amúgy miért akarsz erősebb motort? Nyilván egy RS-hez képest messze van, de árban is szvsz.
Ha esetleg régebbi Leon is szóba jöhet, akkor lehet, lenne egy eladó 1,8T (nyilván nem ennyiért).Munez: elfelejtettem odaírni, hogy szürke.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #32660 üzenetére
Én azt mondom neked,hogy ez legyen az életemben a legnagyobb problémám.
De az a durva,hogy miután megvettem teljesen átlett nézetve a kocsi és a kicsit lukas kipufogón és egy jobb oldali gömbfejen kívül semmit nem találtak rajta.Taat: Igen ez is valami!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
gabor85
őstag
válasz tomcsi23 #32661 üzenetére
Ha nagyobb a motor akkor nem erőlködik annyira, ergó talán kevesebbet eszik.
Mondjuk a 102 paci elég nekem. Megvizslatom majd a haverékét. Az is ugyanez. Baszott sokan mondják hogy ezzel azért sokat fogyaszt, bár rólam azt mondják takarékosan vezetek.Egyébként a cégvezetős dolog igen érdekes
Ez ilyen hitelességjavtó mondat...A Seat max hugomat érdekelheti
[ Szerkesztve ]
-
Rolli
aktív tag
Nem tud valaki olcsón karbon vagy matt fóliákat kocsira?
Köszi
-
Rolli
aktív tag
Nincs valakinek egy 1-2 szezonos 14-es téligumija?
köszi
-
FoBCRaistlin
őstag
Olajcsere letudva, akkor már egy kis EGR ellenőrzés+tisztítás is volt.
Illetve még egy kérdésre fény derült...Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz gabor85 #32677 üzenetére
Szerintem ez pont az az arány, ahol kb mindegy a power. Mármint a fogyi szempontjából, és város=Bp.
Általában mások is akkor szoktak előzni, ha szükséges.
1,6-hoz nyilván kellő körültekintés szükséges, míg ez egy RS-sel lazábban megy.FoBCRaistlin: na, tán találtatok egy halat a szatyorban?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #32678 üzenetére
Biztos, hogy elégszer lefotóztad?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32678 üzenetére
Ou, ou, ou. Így néz ki egy EGR ami megérett a cserére, vagy a teljes szétszedésre. Mennyi olajat fogyaszt a motor? Ahol dől az olaj az EGR szelepből, ott szökik a töltőnyomás is, amit még képes a turbó kiegyenlíteni, csak nem marad tartalék.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32685 üzenetére
Miért kell ezt cserélni?
Semmi olaj nem fogy a motorból.Senki nem vette észre a kis meglepit? Amiről természetesen az előző tulaj szintén nem tájékoztatott...
MunezXBK: én is úgy érzem, hogy kellett volna még kép
TaaT: Tiszta lett
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #32686 üzenetére
de észrevettük a teli tömítést, de tényleg csinálhattál volna képet arról amikor csillog villog
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32686 üzenetére
Le volt szépen dugózva, de erre számítottam.
Cserélni azért kell, mert szökik a töltő nyomás. Nem muszáj cserélni, elég szétkapni a fedelét és ott egy csavarral ledugózni a membrán tengelyének a helyé is.
-
FoBCRaistlin
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32689 üzenetére
A külseje olyan mintha leöntötték volna olajjal. Ez az olaj a membrán ház alján lévő lyukból származik, ami azt mutatja, h a membrán át van szakadva. Ha kijut az olaj, kijut a 1.5 baros nyomás is.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32690 üzenetére
Nem lehet, hogy csak össze lett maszatolva?
Kiszerelés előtt száraznak tűnt.
Az a membrán ház, az hol is van?Ha esetleg szökik a nyomásom, és itt, akkor az adhatja azt a sípoló hangot, amit régebben mondtam?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #32686 üzenetére
én mindig a koszos állapotról felejtek el képet csinálni, ma rendszámtábla világítást pucoltam [link]
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #32678 üzenetére
Szép a szénbányád.
De jó, hogy nekem benzines nem kell még ezzel is szarakodni.
Egyébként a képek alapján valami tényleg nem oké az egr szárazabb szokott lenni, bár hangsúlyozom én a dieselhez nem értek, csak amit eddig láttam kiszedve takarítás céljából, azok szárazabbak voltak.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #32695 üzenetére
Ez le van vakítva, azért nem száraz, mert nem ereszti rá az EGR a 800 fokos kipufogógázt, ami megszárítaná. Ez rendben is lenne, de ha oda ennyi olaj feljutott, mennyi lehet az IC-ben Ez az olaj csak 2 helyről származhat.
1. A turbó tengelye mellett ereszt. Ez nem jó, és akkor hamarosan ketté is szakad a tengely.
2. a szelepfedél szellőzéséből nyomja a motor, az olajleválasztó már nem tölti be a szerepét. Ezt elég egyszerűen lekötni egy hosszú csővel kivezetni a motor alá, a megmaradt lyukat a szívócsonkon pedig ledugózni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen videókártyát?
- Energiaital topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Synology NAS
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...