-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Morris #33857 üzenetére
Mekkora a motor blokkon a hűtés furata? Ha a túlnyomás tartályba bele esett egy 3x2x2 mm nagy műanyag darab ( eltört a tartály teteje), akkor azt hogy a picsámba lehet kiszedni belőle?! Egyáltalán van értelme kivenni, ki lehet valahogy venni a rendszerből?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Mágus2 #33859 üzenetére
Nehezebb a víznél és szerintem a pumpa behúzta. Sajnos nem otthon álltában akartam folyadék szintet nézni. Miután megtörtént a baj, kellett nővéremet kórházból elhoznom, majd visszavinnem. Az eset óta 30 km van benne, olyan úton hogy a légrugó is sírva könyörgött a pihenőért
Várjunk csak: ez azt jelenti h a tartályban van szűrő ami megfogja?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
válasz Mágus2 #33863 üzenetére
Pont ez a félelmem. Megszorul. Esetleg felforr a motor, dobhatom ki. Vagy a pumpát teszi tönkre, és szíjjebarmol mindent. Meglágyul oszt eltöm egy furatot- dobjam ki a motort? A teljes motor kiszerelése nélkül semmi más módja nincs kiszedni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Zewa
senior tag
válasz #00809728 #33840 üzenetére
15hónap alatt egy nagy luxus dízel autóba 110k km? Ne hidd hogy olyan ritka ez csak ekkora futással ritkán kerül értékesítésre.
Ismerős Tiszaújváros-Brüsszel-Újváros utat hetente megteszi. Évi 130-50k futás, max 2évente csere.
Mondanom se kell hogy nem 300e km-el adják el. Ez csak 1 példa, pedig én nem ismerek 1000 számra embereket...ps.: Most éppen új Passatot nyúz de volt 3er, 5er, A6.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Köszönöm a tippeket, megpróbálom rávenni a piszkosabb melóra a hozzáértőmet!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vicces
addikt
sziasztok!
egy 1.4-es benzines 16 szelepes ibiza nem akar elsőre beindulni reggelente illetve hosszabb állás után. kb 7-8 pihi után. 3-4óra állás után még indul elsőre. aztán mikor másodszor indítózok pöcc-röff.
mi lehet a gond?üdv!
:)
-
vicces
addikt
válasz Mágus2 #33872 üzenetére
elvileg a gyertyák és az üzemanyagszűrő nemrég lett cserélve. legalábbis remélem, hogy kicserélte a szerelő.
üzemanyagszűrő nem a legdrágább fajta. igaz, ezt a hibát már a szerviz elött is produkálta.
na nekiesek valamelyik nap. most nem bízom másra, inkább szakítok rá időt. üdv:)
-
narancsnn
senior tag
Ismét egy kérdés!
Seat Toledo 2004, 1.9Tdi(110ps)Aksit akarunk cserélni, milyen kell bele, vagy milyet ajánlatok. Szüleimé a gép, szóval nem a versenyről van szó
Ha tudnátok típust mondani vagy valami kódot az jó lenne.
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #33872 üzenetére
Óóó, ezt az én öreg benyás octaviám is csinálja!
Én arra gondoltam, hogy talán "visszaejti" a benzint, ha sokat áll... így kell 1-4mp.-ig indítózni ilyenkor, mire beröffen.
Nekem is van ilyen Hall jeladóm? Ez hol található? Nehéz hozzáférni és szétszedni? És amúgy honnan kerül oda vasreszelék?-= Pancsermeste® =-
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #33876 üzenetére
Ő lenne a hal jeladó, erősen gyújtás alkatrész.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Pancsermeste
őstag
válasz rob210 #33880 üzenetére
Hát lehet vaksi vagyok, de én a képeken nem látok ilyen kütyüt... valahol a trafo körül kell lennie?
Ez tulképpen a vezérműtengely fordulatát érzékeli?
Mert, ha igen, akkor ez vagy kapcsol, vagy nem. Köztes állapot nem igen lehet. Ha pedig minden fordulat alkalmával adja az impulzust, akkor mi lehet a gond vele? A hidegindítási problémával végképp nem tudom összefüggésbe hozni. Persze, én nem értek hozzá, de szeretném megérteni.-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33881 üzenetére
A hall jeladó, vagy felső holtponti jeladó általában a lendkerék fogaskoszorúja alapján mondja meg a süket és vak vezérlőnek, h melyik hengerben milyen ütem van éppen. Ezzel a másik kérdésre is válaszoltam, a vasreszelék a fogaskoszorú és az indítómotor fogaskerekéről származik. A hall jeladóban van permanens mágnes is, meg elektromágnes is, ettől gyűjti olyan nagy előszeretettel a vasreszeléket. Mindegyik gyártó máshová teszi ezt az alkatrészt. Motorkód alapján már meg tudom keresni.
-
t1
addikt
Még ma nálam a Kizashi holnap reggel vissza kell adnom..... sírás lesz a vége
[link] -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33883 üzenetére
Este megnézem.
-
Oracle
senior tag
Üdv!
Srácok hogy van ez a biztosító váltás mizéria ha én év közben kötöttem 2011. 07.25. akkor is most kell felmondanom Nov 30-ig ha váltani akarok, vagy majd jövőre az év fordulónál
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Oracle #33890 üzenetére
Nem, a vásárlás határozza meg.
Nézd meg a kötvényedben milyen dátum van megadva éves fordulónak.
Az éves forduló előtti 30-60 nap között tudod felmondani. Maximum 60 minimum 30 nappal az előtt a dátum előtt.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Oracle
senior tag
válasz FoBCRaistlin #33891 üzenetére
Évforduló 2012.07.25. akkor majd jövő júliusban váltok köszi
-
ESP
senior tag
válasz FoBCRaistlin #33887 üzenetére
Megvenném azért.
De csak tavasszal vagy nyáron lesz vásár.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33883 üzenetére
Milyen autó és évjárat ez az AVU?