-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
-
enddav
aktív tag
válasz Mágus2 #29979 üzenetére
Ezt nem teljesen értem. Az oké hogy hidegen nem padlózod le 1500 alatt( meg monnyuk fölötte se), de melegen én simán használom 1500 alatt is. 50-55-60-tól megy ötödikbe és vígan elvan és a boardcomputer szerint kevesebbet is fogyaszt mint negyedikben. / '06 Jetta 1.9 PDTDI
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
VR6-Fan
veterán
válasz enddav #32310 üzenetére
megnő a lüktettő terhelés a csapágyakon, ill a rezonancia miatt a csapágy játékok álltal "kotyognak" a dolgok, mind ezt alacsony olaj nyomás mellett.
mert ugye egy jó dizel nem fog 1200-nél rángatni meg becsörögni, mint a régebbi kotványok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ki a f@szom ez?
(4perc)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #32318 üzenetére
szkeptikus vagyok
nem irányított a felület képződés
és a tükör sima henger fal se jó!no meg ha egy olyan motorba a nem hosz mikronokat, inkább tizedeket hogy pótól ahol már a henger fal meg a gyűrű közt lepökök a karterba, de akkor még mindig ott a két fenti kérdés..
Winkleres cucc azért érdekes, mert én voltam a félig olvasás után törölt levél írója
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Morris
veterán
válasz VR6-Fan #32319 üzenetére
ok. nem tudjuk irányítani. Ez rendben. A hengerfal apró barázdái pedig megtartják az olajat, így a kenőanyag ott tapad. Ez is ok.
Ha feltöltik xado-val a barázdákat, akkor nem biztos, hogy ellátja az olaj a feladatát rendesen, viszont nem a hengerfal és a gyűrűk fognak kopni, hanem esetlegesen a kerámia bevonat.
Itt viszont egy másik csavar van, mivel az olaj nem csak ken, hanem hűt is. Ha nem tud megtapadni, illetve ha kevesebb olaj tapad meg, akkor gyengébb a hűtés.
Viszont a kompresszió meg jobb lesz, így a teljesítmény nő, ezért nem nyomom neki annyira, így nem is melegszik annyira.Jól vezettem le, vagy van benne hiba?
egyébként már belezavarodtam
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #32319 üzenetére
Ez valóban érdekes, nem tudom mit írtál a levélben, de nekem pl. nem jött le teljesen,hogy mi a fasz bajuk van. Az,hogy a Winkler egy olyan Golfról írt cikket, ami a képek alapján és az ő általa írt dolgok alapján egy rakás szar,persze ez szigorúan az én véleményem.
Amikor olvastam, akkor egyből az jutott eszembe,hogy értem..Golf GTi, de miért pont ez? Nem igaz,hogy nem találtak volna szebbet-jobbat. Majd leírta,hogy ott lesz kiállítva a Hungaroringen. Remek.
Nekem mondjuk fura, ennyi erővel akkor bármelyik Gti-t odaállíthatnák.Tényleg mit írtál ami nekik ennyire fájt?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
attrax
aktív tag
-
TaaT
veterán
Aki kiválasztotta azt a GTI-t a cikkhez, az hibázott igazán nagyot, nem kevés gyárias állapotú kettes GTI van idehaza... Miközben Winkler azt mondta hogy szerinte már egy sincs...
Amúgy elég szomorú hogy lényegébe véve a totalcar-nál egy olyan ember sincs aki vágná mi fán teremnek a golfok...
narancsnn: 15perc kábé...
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
"Tisztelt Winkler Róbert!
A mai nap folyamán kikerült "És még mindig tudja..." című cikkel kapcsolatban lenne 1-2 megjegyzésem.
Nem lenne ez egy rossz cikk, visszaemlékezés ill. teszt gyanánt, csak sajnos süt róla, hogy minimális típusismerettel írták, illetve jó pár általánosítás van benne.Pár példa:
„Nekem gyanús a piros csík nélküli lökhárító is” 87.08-tól teljesen gyári a nagy lökhárító a GTI-ken, illetve facelift elött az összes GTI modell piros csíkos kis lökhárítóval rendelkezett."Mintha az oldalcsíknak is szélesebbnek kéne lennie." Ettől a fajtától csak vékonyabb van…..
„valószínűleg nem létezik ma Magyarországon gyári-közeli Golf II. GTI.” Ez az állítás így, ebben a formában teljesen badarság. Jó pár gyári közeli, akár 98%-os 16V GTI van itthon (se leültetve, se típusidegen kerék vagy gumiméret…), illetve ez a kijelentés arra utal, hogy a cikk megírásához komoly háttérmunka nem végződött (elég lett volna csak a carstyling.hu oldalon pár kattintás, jó pár ilyen autó megleléséhez).
„Olyan kemény volt a futóműve, hogy kanyarban szinte semennyit nem dőlt.” A tesztben szereplő kocsi ugye nem gyári futóműves, ez nem vehető alapnak. Nem tudom hogy az Ön régi GTI-je milyen futóművel rendelkezett, nekem volt alkalmam gyári futóműves, gyári kerék- és gumimérettel rendelkező GTI-t vezetnem, jó pár km-en át, rossz minőségű úton, és dől kanyarba, sőt billeg, emellett persze feszes, de teljesen komfortos, mindennapokban is élhető futóművűk van, persze nem egy Citroen BX….
„bármilyen kortárs japán váltó sokkal pontosabb. Ez bizony lötyög, és bár fanatikus tulajdonosként szívesen mondanám, hogy rá kell érezni, meg hogy meg lehet szokni, azt azért el kell ismerni, hogy ami megszokást igényel, az általában egyszerűen szar.”
Érdekes dolog ez a váltó téma, 20 év után valóban szétkopnak a műanyag vezetők, de azért álltalánosítani hogy mindegyiknek szar, ill új korábban is „szar” volt, pontatlan, szerintem elég nagy hülyeség. Szintén belefutottam már jó pár olyan kettesbe, ahol egy laikus számára is könnyedén megtalálhatóak voltak a sebességek, ill. kellően pontos volt a gyors kapcsoláshoz. Volt ezek közt felújított kapcsoló szerkezetű és gyári(!!) is.Mint mondtam, egy jó cikk lenne, jó száj ízzel, de le kellett volna lektoráltatni valaki olyannal, aki rendelkezik kellő típusismerettel és nem 1-2 autó volt a keze között.
Másik. Ismerem személyesen is Karesz-t, de ha az volt a cél, hogy minél gyáribb autó legyen bemutatva, akkor lehetett volna sokkalta jobb példányt is találni.
Lásd. carstylingon a búcsús tuningon át az oem, oem+ autókon keresztül, a full gyári is fellelhető akár 16V-ből is! Elhiszem én, hogy az Október 13.-i Golf Találkozó miatt nyomni kell a cikkeket, de azért ez ne menjen a minőség rovására. Nem szoktam felszólalni 1-1 rosszabb cikk miatt, csak ez valahogy kissé érintette jó magamat is.
Szerettem volna a gondolataimat megosztani, kulturált hangvételben, a bejegyzés alatti topikban, de erre nem volt lehetőségem ezért bátorkodtam írni Önnek!Köszönöm a figyelmét és elnézést azért, hogy raboltam az idejét!
Üdvözlettel,
Wolf Gábor!u.i.: A szívósoron található „DOHC 16V” felirat színéből nem igen lehet meghatározni. hogy KR vagy PL a motor, általánosságban elmondható, hogy a kék a KR-esé és a piros a PL-esé, de volt olyan például, ami nem volt festve, és volt olyan is, ami sárga volt.
"Kareszt meg ismerem személyesen, a kocsi műszakilag kiba patika állapotban van, a srácnak ezek a cuccok tetszenek rajta ennyi, vissza rakod a lámpát meg a rácsot és cső...
gyári kocsit akartok, cs, Wereb, nem a szívem csücske a srác, a kocsi is PL-es, de az a gép tényleg csak imitt amott volt épp aktual javítva, elég full gyárias
Cabrios Balázst is ismerem személyesen, jön is holnap, az a pár hozza nem értő fasz olyan dologba tenyerelt bele amibe nem kellett volna
az meg a legszánalmasabb hogy nem is hagynak lehetőséget arra hogy valaki írjon nekik...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #32322 üzenetére
300 HRC tudod milyen quva kemény ám? mikor a gyűrűk ilyen 50-100 közt vannak, még intenzívebben fognak kopni ill melegedni...
ahogy írtad a honolásnak van egy olyan tulajdonsága, hogy "felveszi" az olajat, nos ha ezt megszüntetjük, nem véletlen polir papírral szoktam a lerakodott kulát lepucolni a hengerfalról
rövid távon persze, egy nem rommá kopott motornál, javulást hoz, majd utána hirtelen leépülést, viszont tudok olyan bontatlan GTI motorról ahol az orrában van 400e km! és ~10bar volt mindegyik hengerbe, és ugye nem is nagy papásan használták élete során...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #32331 üzenetére
Ez után a levél után meg végképp nem értem min háborodott fel a Winkler.Ezt nem néztem volna ki belőle, meg a többiekből se. Szánalmas.
Teljesen normálisan megírt levél semmi olyan nincs benne amiért így kellett volna reagálni rá.
És akkor még el is mondja hatszor, hogy kitörölte meg csak félig olvasta el, mert felidegesítette. Hát b+! Talán utána kéne nézni dolgoknak ha már újságír(ok) valamiről amihez nem igazán konyítok.Én lehet majd kipróbálom ezt a Xadot.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #32341 üzenetére
Engem már összehozott.
Egy nagypofájú elszállt b.zeráns.
Amikor rápirít valaki, akkor meg dadog elvörösödik és közli ez felháborító és ott hagy szó nélkül.
Azaz szakmailag közelit a zéróhoz, de nagy okosságokat tud lökni.Volt is már rá példa, hogy bekiabáltak egy élő műsorukba, inkább a UPC, mint a kocsik okostojás.
Renault power
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #32348 üzenetére
Jah, lehet, hogy túl híg neki az 5W és emiatt alacsonyabb a nyomás?!
Januárban megyek egy teljes átvizsgálásra. Valami tényleg nem oké a vassal. Pont most nézem a legutóbbi műszaki vizsga értékeit. Lambda 1.008, HC alapjáraton 264, emelt üresjáraton 252.
Itt valami nem kerek
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban