-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
válasz FoBCRaistlin #33900 üzenetére
Vagy most is már megtudja kötni a az évfordulójára, utána már az új akciós árat fizeti az új biztosítónál.
-
rob210
nagyúr
NE haragudj, hogy nem adok neked ebben igazat.
DE a suzuki egyáltalán nem olcsó.
Sose volt az igazándiból.
Akinek suzukija van az nem az olcsóság miatt vette azt.
MA is és akkor is voltak használt autók.
Akinek nincs pénze nem suzukit vesz hanem használt autót.
Igazság szerint az a baj, hogy az ár érték arányban a suzuki nagyon elúszott.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33897 üzenetére
Neked is a legvadabb motorral szerelt octavia kellett. 2 jeladó van, egyik a főtengelyre sajtolt jeladó kereket nézi, a másik a vezérmű tengelyt. Vidd el egy hibatároló olvasásra, ha üres lesz, akkor gyertyák, szűrők, vizes benzin. Ha van hibakód, azon már el lehet indulni.
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #33903 üzenetére
Az meg mi az, hogy legvadabb?
Igazából én nem hallottam semmi rosszat ezekről a motorokról.
3 éve amikor vettem a ~8 éves választékból nem is nagyon volt más motorral szerelt. 1.4-est nem akartam, az 1.8T-től meg tartottam, így maradt ez. A 2-es okti pedig nem fért bele a keretbe...Mióta megvettem, azóta csinálja ezt. De peches vagyok, mert előtte a suzukim és a fordom is ugyan ezt játszotta. Amúgy nem vészes a dolog, mert legrosszabb esetben is egy indítózással beindul (3-4mp.), csak nem pöccre. Ez is csak akkor, ha legalább egy napot állt. 8 óra után még pöccre indul.
Gyertya lett cserélve, szűrők nem. Vizes benyát kizárnám, mert régóta megvan a jelenség.
Hibakód nincs, nemrég néztem kíváncsiságból.-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33907 üzenetére
Komplikált motor, van egy zsák jeladó, meg szelep.
Mennyit vársz mielőtt indítóznál? Ráadod a gyújtást, és rögtön indítózol?
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #33910 üzenetére
Nem, ráadom a gyújtást, megvárom, míg a Gurt anlegen figyelmeztetes befejezi a ricsajozást (kb.4mp.) és utána indítózok.
Naaa, ez azért alakult ki így nálam, mert míg lambda szondás volt, addig ha egyből indítóztam, nagy valószínűséggel kigyulladt a check engine lámpa. Ha vártam vele, akkor csak nagyon ritkán fordult elő.
Azóta kicseréltük a szondát, de még mindig így indítok.-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33911 üzenetére
Minimum 6 mississippi egy 8 órás állás után, de inkább 8. A régebbi gépekben hallani egy kattanást, ami az AC reléje, amíg nincs meg a megfelelő üzemanyag nyomás, addig nem indul el.
-
-
Pancsermeste
őstag
válasz Mágus2 #33912 üzenetére
Ez most komoly!?
És ezt mért öreg fejemmel kell megtudnom?
Suzukinál 1-3mp. volt a kattanásig, ennél még soha se nem hallottam, de gondoltam, hogy a 4 mp. biztosan elégnek kell lennie. Bár, sztem próbáltam én már hosszabb idő után is, meg hallottam olyan trükköket is, hogy levenni a gyújtást, majd ismét ráadni néhány missisippiig... sztem próbáltam is, vagy nem... már nem vagyok benne biztos.
Azért legközelebb kipróbálom!-= Pancsermeste® =-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33915 üzenetére
Csak azért gondoltam, h valamit rosszul csinálsz, mert 2 eltérő típusnak nem lehet ugyan az a baja(nagyon kicsi a valószínűsége).
-
TaaT
veterán
Tényleg ha már ajtónyitás és mikrokapcsoló, G4-ben ha kinyitom a vezető oldali ajtót és nem kapcsol fel a lámpa és nem indul az AC de az ajtóban lévő kis lámpa kigyullad az milyen malfunction lehet? Azóta csinálja ezt a kocsi amióta fojtószelep alapbeállítást kapott...
Give them hell Ukraine!
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #33927 üzenetére
A központi zár - távirányítóval nyitva, fél perc után visszazár, ha ajtónyitást nem érzékel. Ez okozhat meglepetést.
12k volt caklipakli, és egy módosított mehányikot tett bele, amivel már nem lesz ilyen probléma (elvileg). Magával a zárral amúgy nincs semmi gond szvsz. Persze, akadnak ennél még olcsóbb megoldások is, a konkrét mikrokapcsoló meg csak pár ejró értéket képvisel eletronikai üzletekben.
Mod: itt egy kit pl[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
Asszem megvan a felni szerelmem, adja isten, hogy nyáron be is újítsak egy szettet.
SUPERTURISMO GT - Matt Black + Red LetteringTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
Amúgy ha már felni.
Itt egy kis játékszer, választható kocsikkal+felnikkel.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #33928 üzenetére
wow, szerencsére nálam ilyen még nem történt. Meg mostanában amúgy is kulccsal nyitok zárok, mert tönkrement a jobb oldali elektromos ablakom és ha csipp-csipp-elnék, akkor működne a felhúzó motor is, mert riasztós záráskor automata felhúzza az ablakokat. És ugye jelenleg ki van belezve belülről, két cserépléc tartja az ablakot
Majd ha lesz rá egy kis félretett kavicsom, megcsináltatom már azt is. A legidegesítőbb, hogy nem figyelmeztet gyújtás elvétel után, hogy fel van kapcsolva a világítás -
ESP
senior tag
válasz rob210 #33902 üzenetére
De az.
Nyáron akcióban 2M volt az új swift.
Azt mond akkor meg hogy a válság óta miért esett ennyivel vissza az eladott suzukik száma? BMW pedig pl pedig pár %-l csak?
Talán mert a szegényebb réteg vette? Igen..
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #33931 üzenetére
Közben rájöttem, hogy nálam csak a kulcsos távval csinálja a visszazárást, a riasztós távval nem. A riasztós táv pedig felhúzza az ablakot, míg a kulccsal nem. Nyilván riasztó és beállítás függvénye is.
(#33929) FoBCRaistlin: fekete felni a fékpor miatt?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
Lassan indulás a klímáshoz.... remélem "olcsón" megúszom és csak a gáz ment el benne megint.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #33935 üzenetére
A piros meg fekete nem rossz együtt, csajokon is szeretem.
Bár írják az EBC-nél ezt a fékpor-mentességet, de szerintem valamennyi biztosan lesz....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #33936 üzenetére
A valamennyi az bőven elég nekem a mostani felhőhöz képest.
Szerintem is pöpec lenne. Már beszéltem az felnis emberemmel is, kitalálunk valami okosat.
a 7"-os, sőt még a 7,5"-os felnire is rámegy a 205-ös gumim, szóval még csak újat sem kell venni.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Oracle
senior tag
válasz tomcsi23 #33928 üzenetére
Annó nekem is ezt mondták hogy csak zárral együtt cserélhető darabja 25k Aztán Mágus kollégával konzultáltam és csak 2 mikrókapcsolót vettem db-ja 800ft volt Magam cseréltem ki és azóta is működik rendesen, nem nagy cucc kicserélni
Van belőle olyan is amit 8ezeré' vesztegetnek [link]
Jah és jelentem a brembo tárcsa és betét nagyon jól megvannak egyelőre semmi gond velük, csendben teszik a dolgukat. Már 300km van bennük de a tárcsán még mindig látszik eszterga v. marógép nyoma a fékerő meg már bőven elfogadható, egyedül a pedál útja nem akar visszaállni a régire.
[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #33939 üzenetére
Nekem is volt Brembo párosításom anno, de nem nyikorgott. Tárcsa sem vetemedett.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #33940 üzenetére
Lehet az enyém is csinálja...
Most megvárom a telet, mert már nem nagyon lehet lehúzott ablakkal menni, aztán ha a jó időben is csinálja, akkor kell valamit alkotni.
Azt írják az EBC betétre, hogy a tárcsát is "felszabályozza"Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Oracle
senior tag
válasz FoBCRaistlin #33942 üzenetére
Ha ütne a tárcsa azt szerintem éreznéd. Az sem törvényszerű hogy minden brembo tárcsa szar és ütni fog, nektek nem tetszik, nem vált be és még sokan vannak ezzel így, de van rengeteg ellen példa aki elégedett vele. Ez ugyanígy igaz az ebc-re is biztos találni olyat aki szidja és csupán lehet annyi a gond hogy rosszul tették fel neki, nem ellenőrizték műszerrel és félre kopott. Sőt van aki a vikával is elégedett, ez annyira szubjektív dolog...
-
tomcsi23
veterán
válasz Oracle #33938 üzenetére
Csak azt jeleztem, hogy én 12k-ért megcsináltattam, és 2,5 éve rendben van. Igaz, a többi is - még gyáriak.
Persze, akadnak ennél még olcsóbb megoldások is, a konkrét mikrokapcsoló meg csak pár ejró értéket képvisel eletronikai üzletekben.300 km? Olykor annyit egy fékezés nélkül megteszek.
Kell neki 1-2e km, amíg egy kicsit összekopik, némelyikhez meg 5-6e is - nyilván függ a használattól.
A pedál meg nem a tárcsa-betét miatt nem áll vissza szvsz, lehet a munkahengerrel van valami. Meg lett tisztogatva amúgy a csere után, vagy csak visszatolva a kezdeti állásábaja, amúgy igaz, hogy brembo-ja váltogatja, meg persze a felhasználás módja - sok helyen bevált (nem észlel problémát).
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
rob210
nagyúr
Ha nézed az eladásokat nem csak a suzuki eladásai estek vissza jelentősen, de neki jobban mint a többi relatív olcsó autó márkának, ez azért van, mert nem olcsó.
Az az olcsó autó aminek az ár érték aránya veri a többit.
A suzukinál sokkal olcsóbban megvehető és fenntartható autók vannak, de nem vitatkozom, a számok egyértelműen engem igazolnak.
Az eladások visszaesésének száma nem arányos a suzuki visszaesésének arányával.
Tehát rájöttek az emberek, hogy nem is olyan olcsó, így mást vesznek leginkább használt autót.
Ennyi.Renault power