-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bul07 #208752 üzenetére
Van méh-telepes ismerősöm de nem tud semmi konkrétumot. Röhej, hogy ők is a médiából tájékozódnak. Karosszérialakatosok, autóbontósok hívogatják őket, hogy mondjanak már valamit mert ők sem kaptak semmilyen tájékoztatást és a mohu is annyit mond telefonos megkeresésre, hogy mindenkit levélben értesítenek majd a teendőkről. De mikor? Három hét sincs hátra elsejéig. Nem szokásom a "magyarozás" de ez tényleg annyira magyar. A molnak aranybánya lesz ez a 35év. Hátradőlhetnek, pezsgőt bonthatnak.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Paxker315
addikt
válasz MunezXBK #208801 üzenetére
& #208802 Qru áh, mezei "0Q0Q" "pure white" (a dokumentációjából). Leginkább az zavar, hogy az alapozórétegbe belemart, pár helyen elég mélyen.. Kapkodni nincs értelme, igazából évekig elhasználhatnám így (ajtón korrigálva), és eladás előtt rendbe lehetne szedetni. Csak gondolom, idővel az árak nem csökkennek majd a póló&ing esetével nem szívesen szembesülnék : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
bárkinek akad-e tapasztalata első kézből leon cuprával/formentorral, illetve főként az érdekelne milyen egy 8-as golfhoz képest a belső minőség, zajszint? ha valaki üléspróbázta már ezeket megoszthatná. köszi
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tibbike01
őstag
válasz ArthurShelby #208792 üzenetére
Az öv sípolása önmagában még nem mentett életet.
Nekem a hátsóért is sípol és sok olyan szitu van, amikor csak pár kmre viszek valakit a faluvégén, 50nél többel nem megyek, vagy csak koszos vagyok, nem akarok övezni. Jelezze a műszerfalon nagy piros ikonnal és csókolom, nem kell, hogy 10 másodpercenként sípoljon, ráadásul egy idő után még jobban rákezd.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz boti19871125 #208791 üzenetére
és daniel2121
beszéltem autószerelő unokaöcsémmel, azt mondja a 2 és 3 szokott megmakkanni, és a cseréhez újfent le kell venni a bölcsőt
Csúcs, hogy egy hónapja volt az EGR csere miatt.https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
Leparkoltam a bódét vagy 3 napra, kiszerelik a DPF-et EGR-t meg folytószelepet ki lesz takarítva mind. Ettől független nem tudom megszűnik-e a probléma, megengedte az illető hogy megnézzem a bódét holnap mikor le lett bontva minden róla. Érdemes szerintetek, láthatok olyan dolgokat amik segíthetnek később vagy inkább hagyjam?
Mikor beléptem a műhelybe egy német prémijum volt ott az emelőn, kipufogó a szemem magasságában, finom fekete korom ott figyelt a DPF-et már kiszedték belőle.
-
bul07
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz tibbike01 #208807 üzenetére
Ülök a járműbe, bármelyik ülésbe és húzom magam elé az övet. Annyira automatikus mozdulat, mint tüsszentésnél szám elé tenni a kezem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #208815 üzenetére
Te a szád elé teszed a kezed tüsszentésnél?
Köhögéskor meg az orrod elé?https://tinyurl.com/rasoapro
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #208817 üzenetére
Offingen 89362.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #208819 üzenetére
Tudom, azért írtam.
-
boti19871125
kezdő
válasz grizlisandor #208811 üzenetére
Nem egy nagy történet levenni a bölcsőt
-
grizlisandor
addikt
válasz boti19871125 #208821 üzenetére
Persze, csak mikor egy hónapja vettéték le, akkor valahogy nem őszinte a mosolya az embernek.
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
DSG esetén mennyire készüljek nagyobb problémára, ha fura zajok kezdenek váltáskor hallatszani? Az alany egy Golf MK8, 1.5 eTSi-vel és 7-es DSGvel. Az elmúlt 10-15e kilométerben kezdett fémes, klattyanó hangott hallatni 3 > 2 visszaváltásnál (rántás kíséretében). Utóbbi napokban arra figyeltem fel, hogy közepesen intenzív kigyorsításnál már 2 > 3 felváltás sem zajmentes mindig, visító-szörcsögő hangot lehet hallani (mint mikor egy ékszíj csúszik). Hibát, vagy egyéb furcsaságot nem tapasztaltam és a zajok sem olyan hangosak, csak lenémított zene mellett már azért lehet hallani.
Ez betudható természetes jelenségnek 83e kilométer környékén? -
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #208824 üzenetére
Pár kérdés, D-ban vagy S-ben használod többnyire? Tudod melyek a váltót kímélő mozdulatok? Gari nincs rá esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz boti19871125 #208821 üzenetére
Nem a történet mérete hanem a munkaórák száma és a munkadíj amitől tartok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
diegho
nagyúr
A 2.0crtdi mióta lett ennyire problémás? A hiba a vízfogyasztás, de olyan mértékben, hogy 200km alatt eltűnik 1 liter. Arteont és Octavia-t is kellett lerakni emiatt, ez azért gáz, minden esetben 3 évnél fiatalabb 100k alatti futással. Az 1.5tsi-k (van vagy 50db) probléma nélkül mennek, csak a 2.0cr-el van cumi.
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #208824 üzenetére
Ebben nem vagyok biztos, de szerintem te vagy a fórumon az egyetlen ember, akinek valós tapasztalata van száraz kuplungos DSG-vel
rip and tear, until it is done
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #208824 üzenetére
Elvinném, hogy nézzék meg, semmilyen zaj nem természetes ezeknél a váltóknál. Alvileg csendben teszik a dolgukat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mágus2 #208832 üzenetére
Volt már egy rövid tesztkörön, de akkor a visszaváltásnál nem éreztek semmi rángatást, rántást, vagy furcsaságot. Viszont hosszabb tesztkörre nem volt idő. Hibakódot váltóval kapcsolatban nem láttak. A tanács annyi volt, hogy mivel nem állandó, ezért várjunk még vele,
hátha kifut a gariból, hogy könnyebben lehessen felderíteni a hibát. -
veterán
válasz zoo8800 #208830 üzenetére
nekem csak 16k km-en keresztul volt hozza szerencsem, de az a golf soha egy hibat sem produkalt, mint amiket BBD-e osszessegeben is csak egyet: egyszer lefagyott a full infotainment, amit egy restart megoldott, es ennyi. az elotte haszbalt octavia buda fedelzeti rendszervel tobb gondom volt
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
-
válasz rbalint88 #208833 üzenetére
A legtöbb dpf-s autó tudja ezt a fícsört sajnos. Amikor a dpf már telik és a regen gyakrabban gyön akkor simán belever 1 liter plusz olajat. Az audik is ezt csináljál nem csak a touareg. Anno Teddyben volt h 8.5 liter olaj helyett 11 liter jött le belőle, a szerelőm meg anyázott mert 2x 5 litertartály volt odakészítve
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #208828 üzenetére
S-ben jobban kímélve van a váltó, mert nem tartja kb mindig 1500as fordulaton. Illetve a motornak is jobb (nem kell megijedni az S-től, ez nem az a sport fokozat, mint régen volt, ez lett kb a normal, a D fokozat lett agyón sprólolva).
Váltó kímélő mozdulatok: csak akkor váltasz R-be, D-be, amikor az autó teljesen áll és nem gurul. Kerülöd a minél több és tovább tartó csúsztatást, tehát piros lámpánál állsz egyhelyben és nem kúszol. Rámpákon (mélygarázs, parkolóház) keveset mész, ha mész, akkor is ügyeskedsz, hogy ne a rámpa közepén váltson a DSG. Elindulásokkor sosem nyomsz nagy gázt.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz tibbike01 #208844 üzenetére
S ben miért kíméli jobban a váltót? Ezek amúgy inkább a kuplungok kopására vannak hatással, az meg tipikus rángatással kezdősik dsg-nél, amikor durvább zajok jönnek ott már komolyabb gondok vannak. Sík úton kúszás nem vészes, keveset csúsztatja míg eléri a kis alap gurulást. De pl ismerősöm audijában a 7 es dsg hidegen kicsit rántott felváltásoknál, meg R be váltáskor volt egy kis rántás. Kettőstömegű csere után hibátlan lett. Összetettek ezek a tünetek.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Asbee #208845 üzenetére
Mert az e-tsi olyan brutál agyhalott módon működik D-ben, hogy az vicc. Folyton 1400-1500fordulaton tartja, emelkedőn elkezd össze vissza váltani, vitorláz, szabad kigurulást csinál, amikor rakja üresbe, majd vissza...stb. Itt a sport pont olyan, mint egy kb 15 éves autónál, nem kell semmi extrára gondolni, csak úgy tartja a fordulatot 2000 környékén, ahogy azt illik és nem csinálja ezt a sok takarékos módot.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz tibbike01 #208844 üzenetére
Nálam persze ez lehet régi (2012) az S igyekszik folyamatosan az alacsony fordulatszámhoz tartozó maximális nyomatékon tartani a fordulatot, hogy ha teljesítmény igényem lenne, akkor kvázi azonnal turbó lyuk nélkül elinduljon az autó. Nekem az S(port) módnak tűnik.
Abban viszont egyet értek, hogy a D az extra takarékos, mert hideg motornál dombnak felfele már 55-nél 5. fokozatba kapcsol és ~1200 fordulatra ejti a motort.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Asbee
veterán
válasz kleinguru #208847 üzenetére
Dízelnél sajna nem jó mindennapra a S . Nekem amúgy bő 10 ezzerrel volt ezelőtt váltóolaj csere és sokat tanult azóta a váltó. Hidegen elforgatja finom gázzal is 1800-900 körülig és sokkal tovább tartja is 1500 felett. Persze amikor hosszabb haladás van egyenletes tempóval, már kapcsol is fel. Emelkedőn is ahogy érződik hogy kezd kevés lenni már kapcsol is vissza, nem tartja a remegős fordulatot. Vagy egy minimális gázra lépés, nem kell nagy éppen megsimítani és már kapcsol is vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest