Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz Pfiucska #204281 üzenetére
Igen, CCWA motorkod.
en nagyjabol 100k-t tettem bele, most 345k van benne.
A masodik koros az injektor+turbo+nagynyomasu+intercooler lesz. Az intercooler-t egy autopalyan elutott nyul nyomta meg.
Az elso koros-t itt irtam: [link]
#204284 Kiskokó: Az egyturbos 3-asok foleg az A6/A7/A8 kategoriaban voltag gazosak, mert mindig ott jelentek meg az uj modositasok. Mire lecsurgott A4-ig mar egesz jok voltak, bar a B7-esben meg voltak vele bajok, viszont a B8-ra kiforrottak, legalabbis a CAPA es CCWA. En esetemben egyszeruen arrol van szo, hogy hasznalom es sok km. van benne, de ez mar nem lancosodik es a hatszogtengellyel sem halodik. A vezerlest pl. nem is feltetlen kellett volna cserelni, csak ha mar ki volt szedve a motor, akkor ertelmetlen lett volna nem megcsinalni, mert a munkadij a nagyobbik resze. A tobbi pedig normal kopo cucc, elobb utobb eljon a csere ideje.
DPF is meg eredeti, szamitasaim szerint 450 ezer km-ig birni fogja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen