Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz Pfiucska #204281 üzenetére

    Igen, CCWA motorkod.

    en nagyjabol 100k-t tettem bele, most 345k van benne.

    A masodik koros az injektor+turbo+nagynyomasu+intercooler lesz. Az intercooler-t egy autopalyan elutott nyul nyomta meg.

    Az elso koros-t itt irtam: [link]

    #204284 Kiskokó: Az egyturbos 3-asok foleg az A6/A7/A8 kategoriaban voltag gazosak, mert mindig ott jelentek meg az uj modositasok. Mire lecsurgott A4-ig mar egesz jok voltak, bar a B7-esben meg voltak vele bajok, viszont a B8-ra kiforrottak, legalabbis a CAPA es CCWA. En esetemben egyszeruen arrol van szo, hogy hasznalom es sok km. van benne, de ez mar nem lancosodik es a hatszogtengellyel sem halodik. A vezerlest pl. nem is feltetlen kellett volna cserelni, csak ha mar ki volt szedve a motor, akkor ertelmetlen lett volna nem megcsinalni, mert a munkadij a nagyobbik resze. A tobbi pedig normal kopo cucc, elobb utobb eljon a csere ideje.
    DPF is meg eredeti, szamitasaim szerint 450 ezer km-ig birni fogja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák