-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Felmerült a fos focusom (az 1.6 benzin tényleg kimenne világból, de az autó többi része nem. 2, 4 havonta szinte mindig van valami pár ezer forintos sz@r ami miatt szervízbe kell vinnem) lecserélése több típusra is, itt az 5.5 passat 1.9 pd-tdi+tiptronic lenne az érdeklődés tárgya. Mennyire ajánlható a tiptronic váltó?
Milyen az alkatrészek minősége és ára?
Pár hónapon belül Bp-re költözök, ahol nem terveztem autót használni, viszont a városon kívüli mobilitás fontos.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #200655 üzenetére
Anno én sem. 2-ből az egyiket tökéletesre állítottam, másikat minimális eltéréssel, szemre.
-
macilaci78
nagyúr
válasz milkabrams #200656 üzenetére
Kollégám imádta az utolsó Passatját, könnyek közt adta be kereskedésbe. 1.9 PDTDI, automata, 5.5, amit keresel.
Az utolsó évben sok dolog jött elő, amivel a szerelő sem boldogult, vagy csak nehezen.
Itta a vizet, városi forgalomban 10 km-en volt, hogy 4 litert töltött rá.
Sofőrajtó nem zárt be.
Rakoncátlankodott a váltó.
Körbe volt fóliázva, teremgarázsban hülye volt tolatni.Nekem b5 van, fejtörők még nem jöttek, de elsőre megoldható hibák igen. A véleményen, hogy egy b5.5 korabeli (akár 20 éves) típussal csak elcseréled a szart a fosra. Az ismert kis hibákat produkáló autót egy ismeretlenre.
Emellett a PDTDI környezetvédelmi besorolása se tekinthető naprakésznek, Budapesten szmogriadó idején szívás. Benzinest nem érinti.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
diegho
nagyúr
Mankókereket akarok venni a leon-ba nyaralás előtt. [link] Ezt néztem, jó lesz ez nekem? Tudtok esetleg ennél jobb áron?
-
Lacess
tag
válasz diegho #200659 üzenetére
Nem tudom, mennyire égető a dolog, de én körülnéznék jófogáson, facebook csoportokban és hasonló helyeken. Persze csak ha nem ragaszkodsz az újhoz.(bár találni soha nem használtat is simán) Szerintem ennyi pénzért bőven kaphatsz komplett szettet emelővel, rögzítővel, kerékkulccsal, etc. Akár teljes értékű pótkereket is minden sallanggal. Leon 5F-be jó lesz a testvéreié is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
válasz diegho #200659 üzenetére
Keress a Jófogáson, 10-20 ezerért szoktam látni. Emelő, kerékkulcs is jó lenne mellé.
A lényeg: 5x112 legyen 57-es agymérettel és minimum 15", de inkább 16".
Nincs messze: [link]
A szerszámkészlet ennyiértajándékjó áron van (keresés közben találtam 6000 ezerért).[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
Na meg is lett a visszahívás kb 3 óra volt az oda vissza úttal együtt
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Az alany továbbra is 1.9 TDI ASV Toledo.
Tegnapi nap hallottam valamit a kocsi alól. (Felakadtam). (Lehet ennek semmi köze nincs semmihez).
Semmi probléma nem volt mentem még kb 100km-t.
Kb az utolsó 20km-nél történhetett valami.
Mikor kiszálltam láttam hogy olajcseppek vannak végig.
Nyomtam pár kövérebb gázt egyhelyben majd egy nagyobb tócsa lett a kocsi alatt.Olajszintjelző nem jelzett.
Csak ilyen képet tudtam csinálni.
Szerintetek ez az olaj honnan jöhet? Hátha valaki meg tudja tippelni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Winchester95 #200665 üzenetére
Ala kene nezni, lehet az olajkartert verted oda.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #200665 üzenetére
Ha elöl is látszik valami, lajszűrő ház/hőcserélő tömítéseket ki szokták nyomni, bár főleg hidegben sűrű olaj miatt, de így nyilván nem könnyű okosat mondani Vedd le a műanyagot alóla és vizsgáld meg a kartert, alumínium könnyen törik, nekünk is vagy 3x volt már gond. Darkside árul hibrid teknőt, ami kicsit magasabb, és lemez az also rész, szóval csak horpadás inkább, de akkor olajszint szenzor repül, nincs benne helye. Illetve seriff.hu
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #200672 üzenetére
Köszi.
Annyit tudnátok segíteni mennyi a csereperiódusa km és vagy évjárat a vezérlésnek?Vagy valamelyik feszítő görgőnek kerepelő hangja van, vagy hidrotőke vagy kettőstömegű vagy mindegyik :D
-
szilchi
őstag
Szép napot!
A következő jelenség más másodszor történt meg 1 hónap alatt pár hét eltéréssel.Az autó a szokásos: Skoda Octavia 2 FL,1.9 TDI BXE, 294K km-t futott.Ma reggel indultam munkába,minden rendben volt.Majd 30 km után,épp egy kamiont előztem,4.-ben 3000-s fordulaton hirtelen megtorpant az autó majd nem akart tovább gyorsulni.És onnantól úgy ment és gyorsult mint egy szívó dízel.Mint ha lekapcsolt volna a turbó.Autóúton tövig benyomva a gázt is csak kb. 2800-s fordulatig forgott,onnan nem akart tovább menni.És még két dolog van ilyenkor.Minden váltásnál ránt egy jót a kuplung vagy váltó,mindegy fel vagy le és melyik sebesség.És nem kapcsol be a tempomat.Mindegy hányszor nyomom meg.Majd mindkét esetben több órára leállítottam az autót.Utána meg gond nélkül ment minden mint eddig.Ma is,délután haza fele egész úton rendesen gyorsult nem rángatott váltáskor és a tempomat is ment.
Hiba piktogram nem világított a műszerfalon.Hibaüzenet sem volt kiírva.Valakinek esetleg ötlete?Köszönöm.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #200674 üzenetére
90 (automatánál 60), 120, vagy 150 ezer km, volt többféle szett adagolóshoz 4-8 év közötti időtartam rémlik.
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #200677 üzenetére
Köszönöm .Tényleg van pár opció.Hazaérek rákötöm a Delphi-t,hátha az talál valami hibakódot.Azóta úton vagyok,mentem vagy 150 km-t,de nem jött vissza a hiba .Párszor elforgattam 4000-ig,de semmi hiba .De utánajárok,eddig se hagyott ott sehol,most se legyen rá oka .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Winchester95
őstag
válasz molnarpeter #200676 üzenetére
Kösz az infót.
Megnéztem alulról tettem be képeket.
Turbó környékéről jött az olaj.
Mire hazaértem nem is volt a kocsiban olaj.
Létezik hogy elszállt a turbó mint a múltkor csak az olajat kifelé nyomatta nem a motorba, vagy nem csak oda....
Kb lehetetlen megmondani mert minden tiszta olaj....
Ránézésre valahol a turbócsőből folyt ki. -
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #200682 üzenetére
Épp azért tilt be a turbó is. Csövet kicseréled és minden funky lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #200682 üzenetére
Így logikus lenne turbo cső
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #200685 üzenetére
[link]
Hátha ebből többet látni.Magától eltörik a turbó cső?
Előzménybe benne van hogy alulról kapott egy ütést is a teknő.
Lehet az miatt következett be 100km alatt?[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Winchester95 #200686 üzenetére
Ha nagyon nem találod mosd le az egészet, féktisztító, vagy Brigéciol. És mikkor tiszta beindítod és kiderül honann jön.
Amúgy igen a rezgéstől bármikkor megadhatja magát bármelyik cső, főleg egy nem fiatal kocsi esetén
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Faby
senior tag
válasz szilchi #200681 üzenetére
Nekem Toledo II 1,9 TDI (motorkódra nem emlékszem, asszem 110 Le volt, vagy 8 éve) akkor csinált ilyet, amikor a változó geometriájú turbónál a geometria állító szerkezet megszorult, nem tudott mozogni.
Ha jól emlékszem, tisztítás megoldotta, cserélni nem kellett, de nem tenném rá egyetlen szervemet sem.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
diegho
nagyúr
A Keszthelyi 16os kerék már nincs meg, csak a szett hozzá.
-
válasz Winchester95 #200686 üzenetére
Nem vennék rá mérget, hogy nem vágta haza a turbód. 100-200 ezres fordulat kenés nélkül másodpercek kérdése
-
imyourfriend
őstag
Üdv!
1.6 cr tdi Octavia 3 Kombinál sok gond szokott lenni a xenon fényszóróval? Már régebb óta nézelődöm, most szembejött pár falura innen egy xenonnal szerelt példány, gyakran vezetek este/éjjel így nekem ez előny, amennyiben a lámpatesttel van gond az gondolom a könnyebbik oldala, drága javítani a fényszóró szintező hibát? Köszönöm!
-
szilchi
őstag
Pedig lehet bejött volna a fogadásod ,úgy fest tényleg a turbónál kell keresni a hibát.Rátettem Delphi diagra és ezt dobta hibának
Nem vagyok szakértő,meg mivel angol a winfos a diag netbookon így a Delphi is az.De ez valami turbó nyomás hiba lesz.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz molnarpeter #200693 üzenetére
Köszönöm Uram!
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faultySztem első meg utolsó kilőve,mivel kb. 2000 km alatt 2x fordult elő ez a jelenség.De ezt csak laikusként tippelem .Lehet akkor tényleg az állító szerkezet vagy ez a szenzor.Kár hogy pont hétfőn volt szervizbe az autó fékcserével elöl.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
1.9tdi ASV-nél a Turbó levételéhez elegendő lebontani a szívósort vagy le szokták venni a hengerfejet kompletten? (Könnyebb szerelhetőség szempontjából kérdezném).[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha helyileg a képen látható márkaszervizek jöhetnek szóba, akkor a munka minősége és ára alapján melyiket ajánlanátok?
Meguntam a Haldex-olaj cserére szerelő kergetést, lehet mégis elviszem márkaszervizbe, az a pecsét mégis más.
Még valami, lehet, hogy már 3 éve volt fékfolyadék cserém. Ez mennyire gond, mennyire lenne sürgős cserélni?
Mik ezek az Interval service-ek? Érdemes lehet egy márkaszervizes olajcserét meg átvizsgálós szervizet néha közbeiktatni, úgy 2 évente, még ha drágább is?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
#hajónapló - SDI kapott egy küszöb javítást, elején minimális beavatkozással járó megoldás, alváz+üregvédő, nem fényező által színre fújva - 30k. Egyből ment műszakira, megkapta, eggyel több mozgó forgalmi akadály az utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen