-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tibi666 #10018 üzenetére
anno merci, renault és az olaszok (de vwis, hogy ontopic legyek) is uott csusztak el japánnal szemben: elektronika, minőségbiztosítás, gyártástechnologia. Néha mármár szánalom/röhej volt egy egy alsó kategóriás francia kocsi minőségbiztosítása, ők jutottak tippem szerint legmélyebbre.
mostanra aztán a legtöbb helyen sokszor japán segítséggel helyrerakták a dolgokat, ezzel amúgy véleményem szerint a legversenyképesebb termékeket előálító autógyártók újra a tradicionális europaiak lettek(lesznek). Persze erről a japok is tehetnek, 10éve elképzelhetetlen lett volna Toyota ami 100.000km után el kezdi enni az olajat, vagy 150.000km után tuti a turbócsere.
pl, hogy Lagunanal maradjak tessék beülni egy 9milliós Renault Laguna GT DCIbe meg egy hasonlóan extrazva 10misis Avensisbe, az avensis ronda, unalmas, lagunahoz képest kényelmetlen, a laguna szép, élménykocsi, kényelmes. ja és elvileg megszünt új dciken a hírhedt porlasztócsúcs szériahiba is....[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik
- Projektor topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...