Új hozzászólás Aktív témák

  • Findzs

    addikt

    válasz mohabá 007 #31304 üzenetére

    itt nemcsak egy elemet cseréltek fújtak le hanem egy komplett kocsit

    persze, hogy nem tudják a gyári technika szerint lefesteni mert nem hiszem, hogy lepucolnák fémig aztán alapozó merítőbe raknák a kasztnit majd ráégetnének egy porfesték réteget a kemencébe stb. stb.

    de csak, hogy a ladánál maradjunk
    mint ahogy fentebb írtam az egész kocsit lefesteni egészen más
    persze egy ladát anno nem hiszem, hogy merítettek volna, vagy égettek volna rá alapozót stb. de nem tudhatjuk, hogy:

    -le volt pucolva fémig a kasztni?
    -aládolgoztak rendesen? amivel aládolgoztak az gyári minőségű volt? egyáltalán a gyárban kellett a csupasz fém kasztnit javítgatni? nem hiszem :U de a 40 éves kasztnit biztos kellett
    -fullba lecsupaszították? beleértve a kárpitokat, üléseket, műszerfalat, motort, alvázelemeket, stb.
    -biztos, hogy gyári minőségű festéket használtak?
    -biztos ugyanolyan rétegrendet?

    nekem már volt olyan kocsim amit fullba festettek más szín miatt és persze a motortér meg a gumikéderek alatt nem fújták le
    szóval az én szemembe egy újrafújt kocsi sosem lesz gyári állapotú

    egyszer egy korábbi g astrámba hátulról belém jött egy hülye több mint 500 ezer volt a javítási költség szakműhelyben (a megye legjobb karosszéria műhelye volt egyébként)
    mondanom se kell utána már nem volt ugyanaz az autó egyszerűen látszott rajta a gyáritól eltérő állapot

    "Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

Új hozzászólás Aktív témák