-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Szplöttyy #15701 üzenetére
Csepegetini csepegeti de van aki szerint 5W40-et annyira nem enné... fene tudja. Őszinte leszek: ahány fórum, szerelő, újság annyi vélemény Max nem válik be akkor visszatérek a 10W40-re, a 15 azért még sok lenne A 85-ös kadettembe sem töltöttem olyat (Habár lehet, hogy abba volt 15-ös is az elején de a C20NE motorhoz már 10W40 volt ha jól emlékszem... )
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szplöttyy
senior tag
Hát én nem vagyok autószerelő, de eddig az a tapasztalat, hogy ha eszi az olajat, akkor a vastagabbat nem fogja/kevésbé fogja. És ez a Vectra azért füstölget dugóba kéken, elég szépen. Mint mondtam, nem vagyok autószerelő, ez csak a tapasztalat. Meg, annak a motornak "már mindegy" hogy nem gyári vagy gyári olaj lesz benne. A vége úgyis motorcsere/felújítás lesz.
Mod: Mármint, a füstöléssel arra akartam utalni, hogy egy periódus alatt, nem 1-2decit eszik meg.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
adorjant
senior tag
válasz Szplöttyy #15704 üzenetére
Bár nem vagyok autószerelő,de tudtommal a "vastagságot" nem csak a viszkozitás adja.
Persze,motorfelújítás előtt "mindegy" mit kap,de feltételezem,ha lehet,még használnák egy ideig az autót És nem megfelelő olajjal lehet hamarabb átesik a ló túloldalára a motor,azzal,hogy nem eszi,de szar a kenés,ellenben rendes kenése lenne,de megenné,ahol csak tudja
Azért nem szívesen tapasztalnám meg a bőrömön ezt a dilemmát,az az igazság -
Szplöttyy
senior tag
válasz adorjant #15705 üzenetére
Nyilván, azért nem egy VIP Car olaj lesz beletöltve, gondolom, remélem. Mondom, nem az enyém az autó, csak "elég sokat látom". Sajnos annyira nem értek az olajokhoz.
A másik, hogy bár meg fogtok érte ölni, de sose voltam nagy opeles, bár volt pár darab, amit szívből szerettem, de itt a vectránál megéreztem az OpelPowert Azért, így 270ezer km-el is elég jól megy, 3-ba ~165ig szépen elzörög
Smoke & Torque
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #15702 üzenetére
Az 5w40 egy jobb olaj papíron, mert az első, ami fullszint.
Gyakorlatilag azonban precíz motor kell hozzá, mert sokkal finomabb, így a kopott vagy kevésbé precíz hengerek/gyűrűk mellett elszivárog, és sokkal jobban fogy.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #15708 üzenetére
Majd most kiderül milyen a motor, max a következő ismét 10W40 lesz.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz Jofi81 #15709 üzenetére
engem sokkal kevésbé érdekelne az, hogy megbüntetnek miatta, mint az, hogyha nem megfelelő a kipufogó, akkor szénmonoxid kerül az utastérbe, abba pedig belehalsz.
szóval azon a vonalon kellene elindulni, hogy meg akarod-e érni a karácsonyt vagy soron kívül pompakocsit akarsz tesztelni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jofi81 #15715 üzenetére
Én se tudtam mindaddig, amíg anno a kadettem kipufogójánál szét nem csúszott a bilincs, és kótyagos fejjel majdnem összetoltam az egész kocsisort az itteni egyik nagyobb úton. még az őrangyalom is gázálarcban volt ott...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
válasz Jofi81 #15715 üzenetére
Vagy gyárit vagy még van egy lengyel márka ami tökéletesen másolja az eredeti opel dobokat, csöveket, középdobokat, nekem is mindig foltozni kellett a középdob és környékét majd ráuntam és azóta semmi gond, sőt néztem még csak nem is rozsdásodik (eddig, kb 2 év).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Balinov
félisten
Sziasztok Sracok,
bocs, hogy bepofatlankodok.
Kollegam akar venni egy Astra-t es megkert, hogy menjek el vele ma megnezni, tobb szem, tobbet lat alapon, mivel neki utoljara vagy 8 eve volt kocsija, en meg mar a 3ikat gyurom.
Errol a 2005-os, 1,4B Opel Astra LIFE-rol lenne szo.
Fobb dolgokkal tisztaban vagyok, hogy egy auton vasarlas elott nagyjabol mit kell nezni, viszont Opellel sose volt dolgom. A dolog egy parkba van leszervezve, szakihoz adott esetben (ha az elado is belemegy) el akarja kollegam vinni bevizsgaltatni.
Nem tudtok nekem egy gyors listat arrol osszeallitani, hogymiket kell/erdemes megnezni.
Elvileg igaz,hogy csak 35k merfold van benne. Itt nem szokas tekergetni/buheralni az oraallast
Koszonom elore is
Udv
Balinov6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Jim Tonic
nagyúr
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jofi81
őstag
válasz Jofi81 #15715 üzenetére
Na voltam szervizben, holnap ki is cserélik. Ők is egy lengyel gyártmányú kipufogót ajánlottak 12.900-ért, mindennel együtt 18 körül lesz a csere.
-
Calogero
addikt
Ugye ezt nem gondolták komolyan?
Insignia 1.4 Ecoflex
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bambano #15734 üzenetére
Nekem ez az első erősebb autóm, de most hogy egy 1.6TDI (100LE) Octaviaval járok, már tudom, hogy ez nem fog változni.
Nem megy rosszul, akár 190 is kijön belőle, de a rugalmassága akkora büdös 0, hogy hihetetlen.Ha úgy közlekedek vele, mint az enyémmel, akkor 6,2. Az enyém, meg 7,8.
Igaz, hogy ki lehet belőle 4,5-öt. Az enyémből meg max. kb. 6,5-t. De egyelőre inkább kifizetem.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
-
adorjant
senior tag
Én,mint 1.8 tulaj,azért nem vetném meg az 1.4 turbót hétköznapi használatra... Fogyasztásban eleve vicc,amit manapság ki lehet hozni,az öregebb motorokhoz képest (persze taposva minden sokat eszik),de használhatóságban azért a turbóval,mint technikával nehéz versenyezni ésszerű körülmények között...
Szerencsére óriási a kínálat az új és használtpiacon is,mindenki talál magának megfelelő autót -
TasiA
senior tag
válasz Borokafa #15736 üzenetére
Hali! Nekem 1-ik sem kellene, maradjunk annyiban! Autót én speciel sosem a legkisebb motorral szeretnék venni.! A fogyasztást meg ne a papírról nézzük, de nekem nem fogyasztásával van bajom. Viszont ha már itt tartunk, teljesítményhez energia kell, amihez meg üzemanyag, köbcentitől függetlenül, én nem hinném, hogy az 1.4-es vicc motor, annyival kevesebbet enne, hogy ez látványos legyen, már ha kevesebbet eszik egyáltalán!
A céges Audikkal szoktak bajok lenni? (csak kérdezem, arra felé mik a tapasztalatok) Nem tom Opelék 1.4-es motorja is olyan -e, mint a VW/Audi, de szerintem nagy különbség nincsen.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
A PD-s Audik szoktak időnként elhalni (PD elem csere mindegyik céges Passat dieselünknél volt már, volt amelyik a pályán hagyta a kollégámat. ), benzinesekkel kevesebb a gond. Amúgy mi hengerfejet gyártunk az Audi, BMW, Opel, Renault részére. Pár milliót évente.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen