-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Calogero #15495 üzenetére
Na tessék, nem jól emlékeztem
2,6ra fújtam az első kerekeket és 2,4-re a hátsókat, majd az elsőket leengedem 2,5-re
Amúgy az eddigi 2,3 + 2,2-es felállással a gumi pereme is kopott magyarul nagyon kevés volt benne a nyomás. Ami érdekes mert b vectra 16"hoz is kevés volt anno megadva de a kerék ugyanaz új autnál is így a nyomás is ugyanaz kell legyen
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #15503 üzenetére
Nagy kerék nagy nyomás
Ültetve mindegyik terpeszt, minél jobban ül annál inkább ez elkerülhetetlen. Majd rakok fel én is egy képet az irmscher futóművel milyen hátulról a két kerék
Volt már olyan szerelő aki rávágta, hogy az egész hátulja rossz mert idézem: "ferdén" állnak a kerekek... majd ő beállítja.... na mondom csak nyugodtan, megemelte, egy negyed órát keresgélt, hogy mit hol tud állítani a cél érdekében majd kijelentette, hogy ez így ahogy van sz.r mert gyárilag el van állítva Na most hátul ha a rugó és a gátló ki van cserélve akkor az autó csak úgy tud ülni ha a kerék terpeszt és ezen állítani nem lehet.... de hát na csak érdekelt mi lesz belőle (Lézeres futómű bellításon voltam, kb 3 éve, azóta másik helyen gond nélkül beállítottak mindent és rendben találták a futóműhöz mérten persze )
Amúgy gratula Szépen ül és jól is néz ki Van aki nálad jobban ráengedi a kerékre a kasznit de úgy már inkább hülyén néz ki mint, hogy jobb lenne
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #15505 üzenetére
Még egy centi beleférne, mert nekem is tetszik, ha lent van, azonban már öreg vagyok street racernek. Ez tetszik, jó is, és használható maradt az autó.
Bambano: Nekem a gumit nem eszi, de tényleg nagy a terpesz. És semmi nincs kikopva, se elállítódva. Furcsa és bonyolult egy futómű, mondjuk nálam nem volt panasz az útfekvésre.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #15507 üzenetére
Ez kb hány centi ültetés? Nem tudom alapból mennyire magas a c vectra.
B vecinél nekem ez a 4 nem tűnik soknak [link] de ha egy széria futóműves másik b vectra mellé állok akkor már nagyon is feltűnő Ez is ülhetne még egy kicsit de amilyen utak vannak nálunk nem ritkán fogalmazódik meg bennem a gondolat, hogy az egész futóművet lecserélem gyárira....Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #15507 üzenetére
Az útfekvésére nálam sincs panasz, van egy-két kanyar, ahol az erőszakosan nyomuló virslinyakúak mindig lemaradnak
De eddig az összes garnitúra nyári gumiján fűrészfogas kopást csinált, ettől brutális lett a menetzaj. Szerintem ne irkáljunk eufémizmusokat, ez a futómű nem "furcsa" meg nem "bonyolult", hanem egyszerűen sz.r.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz _seth_ #15508 üzenetére
35/35mm-re emlékszem.
Én a helyedben ezen nem ültetnék, de kiált valami C-s 17"-osért, ha már ötlukas vagy.Bambano: Lehet, hogy igazad van. Én azért nem sz@rozom, mert nagyon csúnyán el tudok kenni sokakat az A2-esen, és amíg nekem nem fogaz és nem engedi el az aszfaltot, addig jó.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
tomyoy
senior tag
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #15510 üzenetére
Ez már most is ültetve van mint megtudtam a pontos ültetés nálam 40/40mm. Piros irmscher gyári futómű van alatta. Igaz, hogy 15-ösökkel is úgy kanyarodott, hogy nem ártana az 5 pontos öv és sportülés de most a 16-os gumikkal még durvább... a váltóba kell kapaszkodni 50km/h-val derékszögű kanyar sem akadály... az más kérdés, hogy általában előttem-utánam is állnak de nagyon jó ez a futómű. 17-est már nem vállalnám be, így is ráz már azzal még durvább lenne.... (Minden 1.6 feletti vagy b2-es vectra már 5 lyukas, ez amúgy gyári B2-es felni tehát még passzol is).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
lorcsi
veterán
-
_seth_
veterán
válasz tomyoy #15515 üzenetére
C vectrából a képen látható valóban szép csak az a baj, hogy a többségben nem ilyen van
Amúgy nekem tetszik a J belseje, hasonlóan "kerek" mint egy B vectránál
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Cola111 #15517 üzenetére
Az összes új, tudom
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bzoley
veterán
Nem tudná valaki megmondani, hogy mi lehet az oka annak, hogy pirosnál megállva kigyullad a motorvezérlés lámpa, majd idővel kialszik?
Astra F X14XE -
TasiA
senior tag
-
kisspista
senior tag
OPEL Astra G 1999 gyári távirányítós kulcsát szeretném átalakítani bicskakulcsossá.
Van több megoldás is:
- barkácsolással Astra H bicskakulcs házába
- gyárilag G Astra-hoz kialakított, bicskakulcsház
... stb.Én a házilag építést tartom - költség takarékossági szempontból - a legkedvezőbbnek számomra, de ehhez némi segítséget szeretnék kérni, hátha valaki csinált már ilyet.
Az immo chip-et elég a házba beletenni valahová, vagy csak a kulcsszár közvetlen közelébe kell szerelni? Mivel van rögzítve a gyári kulcsban ez a chip?
-
_seth_
veterán
válasz kisspista #15526 üzenetére
Nekem B vectránál csak be van téve az univerzális bicskakulcsos ház kulcsszár felőli részébe de nem számítanak mm-rek.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
kisspista
senior tag
válasz _seth_ #15527 üzenetére
És mivel van rögzítve a gyári kulcsházba: ragasztóval?
Megpróbálom bicskakulccsá alakítani a meglévő elektronikával, csak még azt nem tudom, honnan szerzek OPEL 2 gombos bicskakulcsházat olcsón.Apropó: mennyiért és hol másolnak autókulcsot? Vagyis nekem csak egy adott kulcsszárat kell másolni, nem komplett kulcsot....
-
beefjeez
senior tag
sziasztok! nekünk egy 1.4 es injektoros astra f caravan-unk van, teljesen jó kocsi, bőven lehet bele pakolni. most azt szeretném kérdezni, nincs-e valakinek elfekvőben egy ilyen autóhoz való bal első ajtóra való fekete díszléc? valaki ugy gondolta, neki szüksége van rá, és lekapták...
-
#TOTTI
őstag
Astra G VAN-ban félig tankolva 1420 kilo voltam az én 87 kilómmal. Jó súlyban van a dízel..
-
Calogero
addikt
Sziasztok!
Most következik nálam a 4 éves szerviz.
Azt szeretném kérdezni, hogy kb mennyibe kerül, és mit szoktak cserélni az olajon kívül.Tavaly szerviz3+ keretében cserélve lett az olaj+szűrő, gyertyák,levegőszűrő+pollenszűrő. Az autóban 41039 km volt, most van benne 43 939 km.
Tárolt hibakódom nincs, az autó probléma mentes (tavasszal ingyenes átvizsgálásnál nem találtak semmit (szakszerviz), júniusban volt műszakin).ui. Olajt miért ajánlatos évente cserélni? (kevés futásnál is)
-
bambano
titán
válasz Calogero #15531 üzenetére
hogy mit kell cserélni, szervizkönyv megmondja.
szerintem 41ekm-nél semmi különöset nem fognak, olaj, olajszűrő, benzinszűrő, pollen (csak ha kéred), meg kitakarítják a fékeket.azért kell max. évente cserélni, mert felszedi a vizet. a műszakin nem mindig nézik át rendesen az autót, az nem jelent semmit, hogy ott nem találtak bajt
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
Brno-Prága útvonalon szétráztam a kocsimat. Fantasztikus egy pálya.
Előtte letörött a kiegyenlítő-tartályom csonkja, szerencsére sikerült megjavítani útközben, illetve amikor észrevettem a gőzt, pont egy kúton álltunk matricáért. Hatalmas mázli.
Szóval kilazult a hátsó féktárcsa-védő lemezem. Illetve a jobb ajtóban is zörög valami. Péntekem rámegy erre, azaz a szabim...Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
válasz bambano #15532 üzenetére
Köszi.
H Astránál nincs külön cserélhető benzinszűrő. A tartályon belüli modulba van integrálva a szűrő, csak azzal együtt cserélhető.
Két féle van, az egyik 156 000 HUF a másik 126 000 HUF
Ezt megtudtam tavaly mert a szerviz3+ba tartalmazta a benzinszűrőt, de viszont nem volt számlázva így rákérdeztem anno.
A szerviz könyv most nincs itthon.TasiA: Amióta leadtam 35kg magamról, sportosabban közlekedek. Ebben az évben eddig 2100km-t tekertem biciklivel.
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Calogero #15536 üzenetére
Nekem a kedvencem:
- Jó napot! Vectra C 3L diesel kiegyenlítő tartályának ára érdekelne. Ha jól tudom, az 1.6 felettiek egyformák.
- Jó napot! Nézem. Igen, megvan. 15e.
- Jó, az rendben. Mire ér ide?
- Pillanat megnézem..... Oó.... Megváltozott a cikkszám... Nézem.... Már csak szenzorral egyben tudjuk adni.
- Értem. Pedig az nem kellene. Így mennyi?
- 50e.
- &@&#^@*#&^@*#(@*#&#! Köszönöm, keresek más megoldást....Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #15534 üzenetére
Én a "nagy túrát" tettem meg: debrecen-miskolc-pest-győr-pozsony-prága majd vissza pozsonytól szlovákián keresztül majdnem kassáig és bánrévénél be az országba. Pálya? Amikor én voltam kb 1,5 éve akkor az autópálya olyan volt mint nálunk a vasút, csak vonaton: taram, taram..... taram taram... ott meg: taram taram taram Minden egyes 6-7 méteren meg van törve az autópálya. Prága városán belül pedig... annyit mondok, hogy nekem ott darabokra tört a toronycsapágyam, a kutyacsont előtte nem kattogott de ott nagyon is. A riasztó hangszórója is kilazult az is kattogott... mindenhol macskakő ahol nem ott meg az aszfalt is nagyon gáz.
Ja és mindezt megtettem télen rossz termosztáttal, én is fáztam, a motor is kissé és sikerült azt a hetet kifognom amikor azért kellett félreállnom mert olyan volt mintha este helyzetjelzővel mennék pedig csak a jég fagyott rá a fényszóróra, majd kb 1 centi jégréteg fagyott rá a lökösre, a szellőző rácsokra onnan kezdve már volt bent is egy kis langyos levegő X3-as elzúgott mellettem... pár száz méter múlva belső sávban beleállt a szalagkorlátba, viharos hóesés is volt... annyi energiaitalt sem ittam azóta sem, kegyetlen egy 10 óra volt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
valaki közülünk tart Opel Mantát?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
vhunor
őstag
Múlt héten voltunk nyaralni, 1500 km ment bele egy hét alatt, szinte végig légkondizva, sok pálya és országút + 4 órányi dugó + úgy 200 km városi sz*pás (2., 3. fokozat, meredek emelkedők, összevissza változó haladási sebesség), 5,5 literes átlagfogyasztás jött ki (tankolással ellenőrizve, de a fedélzetim meglepően pontos, ugyanennyit mutat).
Lassan 8 ezret mentem vele amióta megvan (4 és fél hónapja), a kötelező 120 ezres motyókon felül mást nem kellett cserélni benne, minden elektronikus izéje normálisan működik, egyedül a futómű beállítást cseszték el szerintem, mert a nyaralás előtt nem sokkal cseréltettem az axiál csuklókat és csak a horváth pályán tűnt fel, hogy húz jobbra és úgy 100-140 között ráz ha erősebben fékezek.
Összességében eddig elégedett vagyok vele.
-
k.
őstag
No, mai nap kalandja:
Szép kis koccanás..
(Bocs a szar képért, a koszos lencséjű iPhone sem varázsol napfényt)Biztosító kifizeti fatternak, de azért nem vagyok oda érte. Peugeotos csaj elbambult...
[ Szerkesztve ]
-
kisspista
senior tag
Ez semmi, nekem hátulról belefutásos balesetem volt, amikor a mögöttem haladó Citroën tulajdonos nem vette észre a balra kanyarodási szándékomat és belém szaladt, összetörve a hátsó spoileremet! Mondanom sem kell, a Citroen sofőrje elaludt a volánnál!
Ez volt az első balesetem, azt se tudtam mit és hogyan kell intézni, de szerencsére megoldódott hamar. Biztosító meg mindenbe belekötött és avulásokat állapított meg, ami azt eredményezte, hogy kevesebbet kapok. De az összeg így is elég volt a spoiler javítására, fényezésére, komplett műszaki vizsgára és hátsó telók cseréjére is
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Noble Chair EPIC
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen