Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    válasz Bogyó bá' #13963 üzenetére

    Na, max ezt rugdoshattam volna én is tegnap, mert más nincs a robogó azon részén.

    Mai epizód:
    Ugye volt tervben egy jó 100 km-es kör mára céges okokból (szeretek hivatásból kirándulni...), de mondom kezdem a szervizben a napot, meglássuk.
    Az öreggel át is beszéltük a helyzetet, ő sem tartotta valószínűnek, hogy az olaj miatt lenne a nehéz indítás, aztán átgondoltuk ezt a szekunder levegőszelephez futó cső dolgot, annyit tanácsolt, hogy ha leáll újra, akkor ezt iktassam ki (húzzam le, dugózzam le, stb, raktam is el egy binderkapcsot).
    Úgyhogy el is indultam Dunakesziről, Gödön megálltam az első állomáson, minden fasza is volt.
    Aztán Sződligeten meg is jött a gond. De nem a leállás, hanem átment a robogó fasza krosszgépbe, legalábbis a hangját illetően. Ugye ez kb. összesen 10 km megtett út után, a szerviz óta elmentem kb. 60 km-t.
    Leszedtem a szervizborítást, meg a felette lévő idomot, de kipufogó a helyén volt, nem is éreztem, hogy valahol szelelne, vagy eltört volna, na mondom akkor tűzkarika, vagy mittomén, elindulok vissza.
    Aztán Gödön faszán le is állt, vagy 3 helyen, jó kis hosszú település, és persze közben ment a rednárednááááá, mert forgattam, hogy ne álljon le. Mindig tudtam, hogy nem vonzanak a sportkipufogók, meg a rezonátorosok sem. Aztán a 3ik után megont szétbontottam, és felraktam a binderkapcsot. Utána indult pöcc-röff, egyenletesebben is járt, na mondom fasza.
    Aztán átértem Dunakeszire, ahol megint megállt, meg megint, meg megint, gondolom lecsúszott a kapocs, de már nem akartam szerelgetni. Úgyhogy toltam 50-60-100 métert, akkor lehetett utána pár száz métert menni vele, de leginkább csak full gázon, úgyhogy ha jött egy stoptábla, vagy megállás, akkor jó eséllyel megint csak lábra kellett állnom, és úgy csinálnom, mint az állatok.

    Na, odaértem, körbeálltunk, elkezdtek tűzkarikát keresni, Zoli meg leszerelni a kipufogót. Közben megbeszéltük, hogy akkor rendesen le kell kötni a szekunder levegőt, mert a szelepben rossz a membrán (amit anno Kawasati is elmondott, csak én azt hittem, meg szerelték, és a visszakötés véletlenül maradt ki). Membránt külön ugye nem kapni, szelep 20k körül van újan, majd nézek bontottan, mert így meg a kipufogónak nem jó, hogy nem kap frisslevegőt.
    Aztán szerelés közben kiderült, hogy nem is tűzkarika, hanem a szekunder szelepről lecsúszott egy olyan kábel, aminek nem kellett volna, és emiatt volt fasza hangja.

    Most jónak tűnik, mentem vele pár km-t, meg mindjárt megyek bevásárolni több felé, de a Verőcét mára már hanyagolom, majd, ha biztonsággal elmegyek a cégig, meg vissza 1-2-szer, majd utána kirándulgatok.

    Egyébként a nehéz indulás is megszűnt, egyből kap elég benyát a karbi, szóval a tüneti kezelés jónak tűnik, rugalmasabban lehet gyorsulni is, rákötve mintha néha kicsit döccent volna az egész gép, most ezt nem éreztem.

Új hozzászólás Aktív témák