- Battlefield 2042
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Marvel Snap
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Fallout 4
- EAFC 24
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
https://www.youtube.com/watch?v=RV2JBbol2To
Meheheh, itthon is pont így szokott lenni, ugye?
-
csongi
Topikgazda
Ez jooo
Feltettem az uj szijat. Kb 1mm szelesebb de a hatso tarcsan mar joval beljebb van, kb 5mm el. Teljes gaznal sem er bele a deknibe. Azert a gyari szij joval merevebb, de elkopott. Kivancsi leszek igy milyen lesz. Ma megjon a telo olajom es lecserelem azt is. A Hidraulika olaj nem jo, tul folyekony es lagy az elej. Kivancsisagbol kiprobaltam. Most belemegy a teleszkop olaj, kivancsi vagyok az elteresre.
-
kcsa
veterán
Most nézem, eltűnt a miért moderáltuk topik? Kár érte
kiváló ügynök volt, jól lehetett néha szórakozni -
lehella
senior tag
válasz tigipuf #13849 üzenetére
Jaja, rajtam is csak egy "nem nagy-neves" autósbolt tudott segíteni, aki fogta az eldurrant csövemet, elment beszerzésre és délután hozta is a Trabiét. Már oda is Lada csővel mentem, de az kicsit nedüzött mert repedt volt, tarcsi cső volt a csomagtartóból.
Tényleg nincs raktárkészlet értelmes eladókkal, múltkor Bárdiba mentem be egy minta rizsszem izzóval, hogy adjon nekem ilyet Mitsubishihez. Mivel nem tudtam cikkszámot, ezért nem kaptam Hiába matatott a gépben alvázszám és gyártás alapján, az nem mondott semmit se műszerfal izzóra, elég ciki. Végül neten rendeltem hozzá ledet bagóért[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Grillo
senior tag
válasz lehella #13856 üzenetére
Én Unixban jártam úgy, hogy kértem a 105-ös Skodára ablaktörlőt. De még ki is hívtam a srácot, hogy nézze meg a csatlakozását.
Aszondja van, de kell hozzá átalakító, 150 Ft, mondtam hajrá. Másnap megjött minden, persze, hogy nem jó, de elvittem, majd felbarkácsolom valahogy.
Erre kiderül, hogy a lapáthoz adnak megfelelő műanyagbaszt, de azt meg sem nézte a csóka.És ez nem is baj ebben az esetben, de megvetette volna velem 5000-ért is az átalakítót, ha annyiba kerül...
-
DigitXT
félisten
Nah, rájöttem, hogy van egy kis gond a Multivar + Pulley kombóval, legalábbis
ha a Mitsuboshi szíjat, és az "új" kuplungot használom, akkor biztosan...
Történt ugyanis, hogy ugyanúgy kezdett vacakolni az indulásnál, mint a Polini
kontrasztrugó előtt, és különbenis gyanús volt, mintha nem csak visszaváltási
gondja lenne, vagy nem igazán rugalmas, hanem mintha felakadt volna a varió!Ma próbáltam úgy kivenni a variót úgy, hogy közben nem esik szét mindenfelé,
s ha nem csal a szemem, akkor az egyik "görgő" felborulhatott: felpeckelhette
a variót egy adott (nem a legkisebb) áttételen, minek következtében a szíj nem
tudott hátul teljesen kifutni megállásnál. Ezért lett "kevésbé vezethető"/rosszul
induló, ugyanabból a setupból, ami 20 km-rel azelőtt még atomjó rajtot csinált.
Ma újabb kísérletet tettem (ami még nem volt): originál 17 grammos görgők, de
Multivar marad, és Polini kontrasztrugó marad. A rajt megint kiváló! Felül kicsit
kehes (100+), nagyjából 120-nál elfogy az áttétel, és elkezd szétpörögni a gép.
Alul meg nem pörög 7000-ig: az elején inkább 6500... ennek ellenére a "rajt" jó!
Már teljesen rutinszerűen szerelem szét/össze a hajtást... Lassan esedékes
egy légszűrőcsere, amitől várhatóan kicsit tisztulni fog a kép. (Aztán dyno?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
tikshow
addikt
METZELER Feel Free Wintec vagy Michelin City Grip vagy egyéb?
Ma a Conti Twist enyhén nedves aszfalton megpróbált elhajítani - konkrétan a hátulja kitört kisgázon... Jól indult a nap.
(#13861) DigitXT: Sajnos láttam betakarva.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tikshow #13863 üzenetére
Nekem a City Grip pl. jó volt. Contira mondják, hogy vízen "híresen szar" sajnos.
Még ma is a defekt miatt felrakott Heidenaut hajtom. Az sem rossz. Habár néha
már csinált nekem is meglepő dolgokat: szerintem kezd lekopni róla a mintázat.
Terveztem, hogy tavasszal visszarakatom előre a Power Pure SC-t, hátra meg új
City Gripet veszek, de nem volt hozzá kedvem. Kék Hold is be van táblázva, stb. -
Grillo
senior tag
No urak, kész a gép, meg majdnem én is.
Mire odaértem, már csak próbakör volt vissza, azt sikeresen megtette, úgyhogy fizettem, és átvettem a gépet.
Felvettem a térdvédőket, a kabátot, a kesztyűt és a sisakot, majd megindultam DNyi irányba, hogy csapatom egy órácskát, elő jön-e valami, meg ugye kihagytam 8 hónapot, kicsit visszazökkenni. Kb. 50 méter múlva volt a bal oldalán a motor...Innen indultam, a körforgalomban a második kijáraton kívántam távozni, egyenesen. Be is hajtottam megállás után, majd egy kellemes satu után a bal oldalára "tettem" a gépet, mert egy szőke hölgy a szép fekete merci kombijában úgy gondolta, hogy elég neki a körforgalomba félig belógva megállni. Én meg észlelve a nem elégséges szintű lassulását, belenyúltam a fékbe, miközben kissé már döntve voltam, és puff.
Nekem semmi bajom nem lett, ha jól emlékszem el sem estem, mehettem vagy 20-szal, a robogó bal oldalán a sárhányó, a koptató, valamint a doboz sarka horzsolódott, a kormány kicsit elfordult, de azt Aszalósék visszaállították, miután visszagurultam.
Nő egyébként félreállt, cseréltünk telefonszámot, de mivel nem lett sem nekem, sem a robogónak baja, így nem problémáztam.Főleg, hogy ma már ketten meghaltak...
Szóval nagyon vigyázzatok, én meg ma szépen lemosom a gépet, holnap meg úgyis itthon vagyok, elmegyek valami kihalt helyre kicsit gyakorolni, mert hirtelen azt sem tudtam volna megmondani, melyik oldalon van a hátsó fék...Ja, egyébként 73k lett a vége, lánc, feszítő, olaj, hűtőfolyadék, tömítés, szelepállítás, meg volt egy 5 centis szeg a hátsó gumiban (emiatt arra is gondoltam, hogy esetleg a gumisnál a szerelésnél rákerülhetett valami csúszós, vagy csak simán mittomén).
-
tigipuf
senior tag
válasz tikshow #13863 üzenetére
A conti twist az már csak ilyen hányszor ki akart már seggelni alólam is nedves útfelületen,nagy gázzal való indulásnál.Száraz úton nem tapasztaltam,elég jól lehet manőverezni vele.A vízes út a halála,tökölészve merek vele belemenni olyan kanyarokba ahol száraz időben vígan húzatom a gépet.Ha meg kombinálva van a vizes útfelület útfelfestéssel,akkor tényleg para.
Másöszi a segítséget a vízcső ügyben mindenkinek,ma be is szereztem 1 lada fűtéscsövet kemény 590 ft-ért.Úgy látom nem lesz gond kb 2 millivel nagyobb a belsőátmérő,de gondolom 2 awab bilincsel orvosolható lesz a probléma.
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
-
-
Grillo
senior tag
válasz Hauptmann #13873 üzenetére
Sajnos ezen a robogón így 12 év után nem nagyon látszik meg egy-két új horzsolás. Csaj is meg volt ijedve, meg igazából tanukkal sem lett volna olyan egyszerű a dolog, ha bizonyítani akarom a hibáját, meg nekem nem is ér meg ennyi hercehurcát.
A csaj abból a szempontból volt hibás, hogy bejött a körforgalmon belülre, miközben elsőbbséget kellett volna adni. Igaz, hogy megállt úgy, hogy akár el is fértem volna tőle (autóval már nem), de akkor már nyomtam a féket, mert úgy tűnt, nem fog megállni. Lehet, ha idén már április óta úton lennék, akkor ez egy sima lassítás, kerülés lett volna, de így, hogy október óta nem motoroztam, nem volt alternatíva. Meg nem mondom, hogy azért borultam, mert besatuztam az első féket, vagy a hátsót, vagy mindkettőt, de kanyarodás közben voltam, az biztos, bár csak kis ívben.Asszonynak meg sem merem mondani, mert hazafelé pont a ma meghalt két motorosról beszélgettünk, aztán eléggé parázott.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #13882 üzenetére
Volt a Blahán meg egy Hejőkürtnél. De volt valami pittyputty Veresegyházánál is, oda is szállt le helikopter (nem feltétlen motoros). Szóval a tegnapi nap az elég hard volt, mondom én is láttam egy jó kis esést itt mifelénk.
Szopóroller sokadik fejezet: tegnap bejelentkeztem szerelőhöz: gázkar, fék karmantyú, szelephézag, meg pár ilyen apróság. Megérkeztem, leszállok, erre kifosott vagy három deci hűtővizet valahonnan. Éljen az olasz karbantartás
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13880 üzenetére
A mennyiseg az eloirt, asszem 1.2 dl de meg megnezem.
10w ir de 15w elf teleszkop olajat teszek bele. -
balazs1011
aktív tag
válasz csongi #13885 üzenetére
15W-től nem lesz nagyon kemény,
Nálam a Beverlyben 10W van, a gyárija pedig 7.5W
Én pedig úgy töltöm fel olajjal, hogy a krómszárat betolom
az alsó részbe, és a krómszár tetejéig töltöm olajjal.
Majd vissza kihúzom ls mehet bele a rugó és a tetejére a csavar.
Bár ha jól emlékszek akkor nekem meg elvileg 1.9 dl kellene bele.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #13887 üzenetére
"15W-től nem lesz nagyon kemény,"
Kérdés lenne? A válaszom nem tudom. A 15W hidraulika olajtól lágy mint a tako**.
Persze nem az olajjal kellene "javítani" tudom, de hátha feszesebb lesz.
Kiszámoltam, a Malagutinál is. A légoszlop magassága pont annyi amennyi folyadéknak lenni kell bele. Ha lenne profi úszós szint mérőm, akkor úgy mérném, de mivel nincs ezért marad a mérő edényke.
ÉN össze tolom a szárat teljesen, majd óvatosan vissza húzom, és úgy öntöm bele a rőgzítő csavarnál. Ezen nincs más hely ahol fel lehetne önteni. -
tikshow
addikt
Kellett nekem ideírni, na mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Battlefield 2042
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mégse száll ki a Meizu?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Home server / házi szerver építése
- Milyen TV-t vegyek?
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen