-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Kiváncsi leszek a Strat-stop rendszerek élet tartamára.
Most már inkább elektromos, ebbe a kategóriába beletenni ezt a rendszert.
Ennyire szigorú lett az EU szabály? -
lehella
senior tag
válasz csongi #14901 üzenetére
Ez szerintem nem a környezetvédelmi szabályok miatt van, hanem divat, vagy fejlesztési verseny. Sok új autóban most sincs. Nekem a Lancer csak 3g-al kevesebb káros anyagot pöfög a start&stop rendszerrel papíron. Autónál az ilyen rendszerekhez erősített generátort, akksit és önindítót is raknak, sőt még tovább is csicsázzák, így még akkor is megéri ilyen modellt választani, ha nem annyira célpont a kihasználása. Más kérdés, hogy pár másodpercre felesleges leállni.
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-Mosquito-
őstag
válasz lehella #14902 üzenetére
Pedig a környezetvédelmi szabályok miatt van/lesz ez. Bp-en mondjuk ~50-80e autó halad át naponta, itt már számít az 3g is. Osztrákban autópályán van pl az IG-L, ahol rosszabb /magasabb a légszennyezettség ott csak 100km/h-val mehetsz. [link] Keményebben megbüntetnek mint egy gyorshajtásnál.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Grillo
senior tag
válasz StoneBridge #14900 üzenetére
Igen, leállósak, de nem az enyém, byGoogle a kép.
Egy ismerősömnek van 150-es, ő lement barátnőjével Görögországig vele.
-
Hauptmann
addikt
Azért én a felfújható cuccot óvatosan hajtogatnám, mert ritka szar anyagból vannak, ha megtörik, akkor ott ki is fog lyukadni.
-
lehella
senior tag
válasz -Mosquito- #14903 üzenetére
Jogos, csak feltűnt hogy több új és fiatal autóban nincs s&s, inkább felszereltség függő.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
StoneBridge
senior tag
Van egy lefulladós történet, ami időnként előjön (2-3x előfordult már majd elmúlt), legutóbb ezen héten is. Vespa GTS 250 (Piaggio QUASAR blokk)
Normál gáznál jelentkezett, befulladozik a gép, következő megállásnál (pirosnál) meg egyszerűen megállt. Ha fenn tartom az alapjáratot, nem fullad le. Ha lefullad, utána nehézkesebb beindítani, többet köszörül, illetve kis gáz kell neki, hogy induljon.Utánaolvastam, több GTS-nél előfordult ez a dolog és 3 lehetséges hiba lehet (?)
1. levegőszűrő vagy valamilyen cső koszos, nem kap megfelelően levegőt, esetleg falsot szív
2. akku gyenge vagy a saru rögzítése rossz
3. benzinbefecskendezés probléma (ehhez nem annyira értek)Na most. Check engine lámpa egyszer sem villant fel. Nyáron cserélve lett a levegőszűrő, ki lett takarítva, erre most újra ránéztem, tiszta és problémamentes. Akkut megnéztem, lehet itt volt a gond... a saru csavar rögzítő alátét kicsit korrodált volt, megcsiszoltam, átnéztem, vissza. Jónak tűnt, mentem próbakört.
Tegnap egy pillanatra azonban újra éreztem a fulladást, de nem állt meg.Mire nézzek még rá? Benzinszűrő lehet (nem cseréltük)? Injektor kezdődő hiba? Gyenge az akku (bele való vadi új nyáron vett Varta)?
Megköszönök minden ötletet.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #14919 üzenetére
Ezt múltkor mondtam már, utánanéztél?
-
StoneBridge
senior tag
-
DigitXT
félisten
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #14919 üzenetére
Alapjáratod jó/stabil,nem alacsony?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #14921 üzenetére
Nézd meg a cikk alapján hogy a tartály teteje barna vagy fekete.
-
TayRol
veterán
Sietnem kellett ma haza, 150 a vége a robesznek, ott mar kicsit elkezd szitàlni az eleje.
-
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14933 üzenetére
Írta, hogy kb. Ami viszont önmagában meglepő, hogy érzésre ugyanaz,
mivel 110-nél jónak nevezte, 70-nél meg gyengének: lehet, hogy hasonló,
és azért ilyen, mert úgy vált a varió... Annak a muscle carnak se mindegy,
ha neadjisten manuális váltót kapott, hogy 70-nél is csak 5-ben padlózod!Hirtelen Beverly grafikont nem találtam, de ha az a blokk van benne, mint
pl. a Nexus 500-ban+a gyári variók nyomatékmaxra hangoltságát veszem
alapul, akkor elképzelhető, hogy 70-nél csak 5400-at forog, és csak 33LE,
és majd csak akkor jön ki a blokkból a 40LE, ha elérte a 7600-at.Szerk: közben találtam grafikont, szinte ugyanaz, csak 5500-on 33LE, és
a "teteje" valamivel alacsonyabban van (7300-on), de "csak" 39LE...[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
Melyik jobb Lidl akkutöltő ez:[link]
vagy amelyiknek digitális a kijelzője?
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Brogyi
senior tag
válasz balazs1011 #14937 üzenetére
Kijelzős több információt mutat. A LED az "digitális".
Két állapota van, Kész, nincs kész.
Az LCD-s voltmérőjét ellenőrizni kell egy nem "kinai" műszerrel. Ha a mutatott érték nem mond semmit neked akkor mindegy melyiket veszed.
Tipikus tulajdonos hiba mikor egy túlmerített akksival próbálkoznak. Arra egyik automata se képes. Főleg amelyik 6/12V-os.
Szerintem ár/érték bajnok, de keress rá máshol is. Van akinek csak a CTEK, és a BMW jó. Ez csak zsé kérdése. -
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #14923 üzenetére
Az rendben van.
Ma megnézem melyik pumpa van benne. Plusz kaptam multimétert, amit lehet kimérek. (Azaz megpróbálom, nem értek hozzá nagyon.)
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
DigitXT
félisten
válasz StoneBridge #14941 üzenetére
Én meg egész este a multiméterem kerestem, végül ráfanyalodtam a szkópra.
Épp LED-eket forrasztottam a jacuzzi megvilágításába (ellentmondásos helyzet),
amikor a szkóp aszondja, hogy a kikapcsolt (!!!) kínai tápegységből csak jön egykici ocó-50VAC delej. Mondom, LOL rosszul kötöttem rá. Zavart érez az erőben!
Erre, ahogy hozzáértem puszta kézzel (karate rulez) a zöld LED-ek lábához, hát
pislákolni kezdett az egész sor. Ha nem lettem áramgenerátor a kiciócótápokkal
vigyázni kell! Ezt csak kis színesnek írtam az "amit lehet kimérek" témához...ON: a fedkompba épített feszmérő pl. nálam 14V-ot mér. De a féklámpától, leesik
már 13,8V-ra, viszont szó nincs arról, hogy az akkut/generátort terhelné le a 2 db
power LED ennyire... Ugyanis az UTCOMP közvetlenül van meghajtva az akkuról,
és bizony végig 14V-ot mér ilyenkor. Szóval nem mindegy, hol mérjük azt a feszt!
Akkusarun érdemes, ha töltést akarsz nézni: bárhol máshol kevesebb lehet.Szerk: ha lekapcsolom a xenont, akkor 14,4V előírás szerint, sőt, feljebb is megy.
(Mondjuk azt olvastam, hogy az AGM akksik szeretik a 14,7V töltőfeszt is: hehe.)
Nem szoktam világítás nélkül járni, max. ha direkt "töltő üzemmódban" megyek pl.
hosszabb állás után, csak "menetfénnyel", akkukarbantartás jelleggel...[ Szerkesztve ]
-
tikshow
addikt
Nagy plexire Rain-X-et vagy valami hasonlót használtok? Kinek mi vált be?
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!