-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Én nem vagyok "antifanboy", 2 érvecskét mondtam, hogy ÉN miért nem vennék
soha budinülős robeszt, és pont leszarom, hogy 15-20 percet "a köszörűkövön"
is ki lehet bírni, mert ha nem muszáj, minek kínozzam magam? Te magad írtad,
hogy van egy véleményed, "nem kell egyetérteni"! Senki nem kötött bele.Egyébként meg komolyan félnék egy nagyobbat fékezni, ha nincs lábtámasz...
Ahogy a nagymotorosok a combjukkal fogják a tankot féktávon olyasmi plusz. -
-
TayRol
veterán
Nekem ez a vas nagyon tetszik...
-
TayRol
veterán
válasz TayRol #14157 üzenetére
Esetleg - bár nem volt róla szó - Atlantic 250?
-
-
TayRol
veterán
mondjuk azt nem írtam, de ha valaki esetleg megválna a hasonló kaliberű gépétől, szóljon mindenképpen!
-
TayRol
veterán
Most szólt cimbi, hogy neki Beverly 500-asa van, es nézzem meg abból a 300-asat.
-
Burt1793
veterán
Igen, azt nem szabad elfelejteni, hogy arányosan nagyobb egy ilyen hokedli nagyrobogó a kis smkp-nál, szóval ezen rendesen el lehet férni. Még én is tökéletesen utazom rajta napi kétszer fél órát a 2 méteremmel. Meg se érzem az utat. Nagyjából egy óra után kezd el sajogni enyhén a hátsó felem. Szinte sose megyek ennyit egyszerre.
-
DigitXT
félisten
Mit nem értesz rajta? Kifekszik a mutató, onnantól mész "tartalékon".
Amúgy meg csak tájékoztató jellegű műszer. Ha ismered a gépet, és az
a tapasztalat, hogy X/100-nál többet sosenem, akkor tank/X km belefér.(Én is elgurultam 202-ig, mert normál esetben 6 alatt járok vele. Írtam is
huszinak 04.29-én priviben, hogy új tankolási rekord: 12,35L. Akkor még
azt hittem, hogy pár deci volt benne, de a teszt óta tudom, hogy 0,02.)Sokkal érdekesebbek az ismeretlen üzemeltetési körülmények, pl. túra...
Ott jön az, hogy mennyire pontos a műszer, vagy van-e jó referenciapont.Szerk: azzal a 3,3-mal meg még haza is értél volna simán: elkapkodtad!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy viccen kívül a Kymco 500 (gyári görgőkkel már) normálisan evett:
az nem volt "jobban motorozható" gép? Külsőre az szimpatikusabb volt...Ha ennyire fogyifétis van, 3,5 a(z álom)határ, maradhatott volna a Satelis:
az is egy szép motor volt. Persze, az ember kipróbál ezt-azt, az is érthető. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #14180 üzenetére
Összességében nagy Kymco inkább túrásabb gép, ez pedig sokkal városibb: amaz nem szeretett és nehezen is tudott lassan gurulgatni, az SH pedig ezt tudja, keskenyebb és jobban is ugrik alacsonyabb sebességnél - aztán persze hamarabb elfogy az erő.
Satelist azért cseréltem, mert több erőt szerettem volna, aztán Kymcos két év után rájöttem, hogy az adott típus nem erre való, amire használnám: nehézkes, nagy, de kényelmes dög. (Lehet egy Tmax rohadt jó lenne egyébként, de arra nincs keretem )
Kymco eladása körül sokat gondolkodtam hogy motort vegyek-e vagy sem, azok mindig robbanékonyabbak, aztán inkább maradtam egy gazdaságosabb döntésnél. Legalábbis most még így gondolom hogy gazdaságos
ui.: a Kymcos közösség általános véleménye alapján Xcitingból a 300-as a jó vétel: számottevően könnyebb, nem olyan nehézkes, és alig megy szarabbul, viszont kevesebbet eszik és nincs igazi típushibája sem.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Egyszer-kétszer mentem 250 km-t vagy kicsit többet egy tankkal, ott már majdnem megvan a 8,5 liter a benzinkútnál. Ha nagy vész van, én el tudnék menni vele 260 km-t, de nagyon utálom. Ösztönből 230 km-eket megyek egy tankkal.
Az erejével én is úgy vagyok, hogy, ha már több, mint az átlag, akkor lehetne jóval több is, de így is messze gyorsabban megyek, mint kéne. Még erősebb motorral még gyorsabban mennék. Városon belül nagyon-nagyon ritkán mondom azt, hogy kevés és olyankor nem lenne jobb egy 40-50 lóerős robi, olyankor motor kéne 100 lóval.
Velem 80-ig nagyon jól, szinte lineárisan gyorsul, utána kezd elfogyni. Ha ketten ülünk rajta, akkor eléggé belassul.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #14182 üzenetére
Még erősebb motorral még gyorsabban mennék.
Azért az régen rossz, ha csak a motorerő korlátoz: fejben dől el...
Én mindenesetre a Lágymányosira felhajtáskor tudom értékelni a
30 lovat is, és azt mondom, oda kell is ennyi (felgyorsul, besorol).Sokan mondják, hogy városba elég egy 125-ös is, és részben ez
így is van, de másrészről biztonságosabb egy erősebb motor...
(Erősebb géppel lehet lassan menni, a nyélgázas 125-től viszont
többet nem kapsz, ha mégis kéne erő... Azaz jobban kell figyelni,
mert háromféle menekülés helyett legtöbbször kettő marad.)Ui: a Sym Mio 50 4T kész életveszély volt. (Petőfire felhajtva, HA
a 30-at kiköhögte nyélgázon, már jónak számított -> sorolj be.)Természetesen egy 300-as, 400-as, akár 500-as robogó már nem
ez a kategória, és messze nincs köztük akkora különbség, lásd pl.
a Nexus 500-at, ami szög ugyanúgy ment, mint a Madison... Azon
lehet mosolyogni, hogy az 4L/100 fogyi alatt tudta ezt a tempót.
Igazából "szegény" 400-as Madisonnak EZ a legnagyobb hibája...
Ezért rakott kcsa popcornzabálós képet, "vitatkozok-e" azon, hogy
sok-e az 5,7L vagy sem. Hát nem. (Ettől a géptől sajnos normális.)kcsa: injektoros tud fuldokolni? Nem szimplán letilt az elektronika?
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz TayRol #14183 üzenetére
Ezt például megnézném - első blikkre rendben lévőnek látom (aztán persze... ).
@DigitXT: Passz, sose jutottam el odáig, csak autóval, de az nem tiltott le
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14185 üzenetére
Természetesen nem megyek mindig esztelenül nyélgázon (sőt írtam is régebben, hogy nagyjából fél gázzal gyorsítok és 50-es táblánál óra szerint 70-nel megyek normál esetben), viszont, ha rossz kedvem van és nyelezem, akkor messze sokkal megy. Jól mondod, itt már nincs akkora különbség, simán fel tud gyorsulni 70-80-ra a felhajtóknál, ilyennel nincs gond. Szerintem is sokkal biztonságosabb egy erősebb motor, próbálok is ésszel menni, de nehéz.
Nekem a Budakeszi úton felfelé tud kevés lenni, amikor 60-70-nel megy egy autó, azt már nem előzi olyan fürgén ez a 300-as, de ilyenkor már úgyse szabadna előzni és ehhez tényleg kell mondjuk 70 ló, hogy ugorjon, 30-35 lóval nem vagyok előrébb, még akkor sem, ha kihegyezettebb a hajtás. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #14189 üzenetére
Este 11-kor van, hogy nincs erőm normálisan menni, mert reggel 7-től hosszú volt a nap... Sajnos. De egy nagy motorral ilyenkor elszabadulna a pokol. Amúgy nem mennek ott felfele ennyivel az autók, csak ilyenkor este, plusz sok a busz is, tehát nap közben nem megyek ennyivel.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #14189 üzenetére
Tegnap jártam arra kocsival, mert le van zárva a Szépjuhászné.
Piros Ignis ment előttem túlzás nélkül 30 és 40 között váltakozó sebességgel, amikor felértünk a hegytetőre megkönnyebbültem hogy na majd most jól megelőzöm (odáig fix szembeforgalom), erre beenged még egy buszt is. Azt hittem lerágom a kormányról a bőrt, aztán Budakeszin megelőztem.~25 körüli tükrön keresztül felismerhetően sminkelt hölgy és anyukája ültek ketten az autóban, amin egy Hungaroring matrica virított. Itt már inkább röhögtem -
DigitXT
félisten
A regadója elvileg 43875 Ft. A többi meg ugye fix. Ha a külföldi műszakija lejárt,
akkor persze az is drágább, mint a normál műszaki. Szerintem úgy érti, hogy el
is intézi a papírozást ennyi pénzért: nekem is 30K volt a Majára a "munkadíj".
(Viszont nem kellett sehova sem rohangálni, névre írva, rendszámmal hoztam el
a roncsot. Aztán, hogy ez megérte-e, mindenki döntse el maga: tapasztalat, lol.
Madisonnál mivel magyar papíros volt nem volt hosszú az átírás, 5K-ért csinálták.
Ez nekem abszolút megérte. Nagy Majánál én jártam utána: biztos több idő volt,
mint az 5K értéke. De legalább csináltam olyat is. Eredetvizsga, meg ilyenek.) -
DigitXT
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Formula-1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hardcore café
- Metal topik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...