Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz tusi74 #81149 üzenetére
A fő baj a beáramló motorolaj volt.
Ezeknél az olajpára lecsapató ha eldugul a fojtószelepen keresztül a szívósorba kerül az olaj, ahol plussz üzemanyagként viselkedik.
Hiába nem nyomod a gázt, olyan mint amikor felkapja a turbó az olajat, csak itt gyorsan elfogy, mert ez csak a lecsapatónyi mennyiség.
A szelepfedél alatt volt olajsár bőven.
A szelepek a 2es hengernél voltak a legdurvábbak, 0.1/0.2 helyett 0.23/0.25 a 3asban a kipufogó volt 0.34 egyszóval csörgött a kocsi nagyon. A hosszbordás inenn onnan repedezve ezeket még nem dobtam ki ha meggyógyultam lefotózom felrakom majd. A vezérlés 8 éves volt kemény volt a szíj mint a beton. Szóval ha tetszik, ha nem időzített bomba volt.
Ezeknél ugye előírás a 40000ezrenkénti szelepállítás amit senki nem csinál meg, mert le kell vanni a szívosort is hozzá. Ilyenkor összes tömítés csere. A gyertyákat hagyjuk bele voltak rozsdásodva. 2 napig áztattam mire ki tudtam őket tekerni. Persze Bosch 3 pólusú gyertyák voltak.
A kerekek konkrétan lötyögtek futóművest sose látott szegény autó.
Az önindító felújítása abban merült ki, hogy szénkefét cseréltek rajta.
Csak ép a behúzórész ki volt kopva így teljesen bizonytalanul működött.
Meg még sok apróság.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen