Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz tusi74 #81149 üzenetére

    A fő baj a beáramló motorolaj volt.
    Ezeknél az olajpára lecsapató ha eldugul a fojtószelepen keresztül a szívósorba kerül az olaj, ahol plussz üzemanyagként viselkedik.
    Hiába nem nyomod a gázt, olyan mint amikor felkapja a turbó az olajat, csak itt gyorsan elfogy, mert ez csak a lecsapatónyi mennyiség.
    A szelepfedél alatt volt olajsár bőven.
    A szelepek a 2es hengernél voltak a legdurvábbak, 0.1/0.2 helyett 0.23/0.25 a 3asban a kipufogó volt 0.34 egyszóval csörgött a kocsi nagyon. A hosszbordás inenn onnan repedezve ezeket még nem dobtam ki ha meggyógyultam lefotózom felrakom majd. A vezérlés 8 éves volt kemény volt a szíj mint a beton. Szóval ha tetszik, ha nem időzített bomba volt.
    Ezeknél ugye előírás a 40000ezrenkénti szelepállítás amit senki nem csinál meg, mert le kell vanni a szívosort is hozzá. Ilyenkor összes tömítés csere. A gyertyákat hagyjuk bele voltak rozsdásodva. 2 napig áztattam mire ki tudtam őket tekerni. Persze Bosch 3 pólusú gyertyák voltak.
    A kerekek konkrétan lötyögtek futóművest sose látott szegény autó.
    Az önindító felújítása abban merült ki, hogy szénkefét cseréltek rajta.
    Csak ép a behúzórész ki volt kopva így teljesen bizonytalanul működött.
    Meg még sok apróság.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák