-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Sanyo77 #79399 üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben? A nappali menetfény nem egyenlő a tompított fényszóróval, azaz a fényereje is kisebb. Mit szeretnél vele látni sötétben?
Nekem Osram LedFog 101 van; arra jó, hogy egy sötét udvarból kitaláljak vele, de közútra éjszaka kevés."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Sanyo77
tag
válasz LamerGyuri #79401 üzenetére
Rátapintottál a lényegre. Látni szeretnék a sötétben vele illetve "rásegíteni" a tompítottra, mivel nincs tapasztalatom benne, ezért reméltem hátha segít ebben a nappali menetfény.
Erre nem alkalmas ezek szerint.
Köszi.
-
Bicskás
tag
Szervusztok !
Segítséget szeretnék kérni.
Érdeklődni szeretnék, hogy 2000-es Renault Mégane RXE kormányra milyen kormányvédőt és hol érdemes beszerezni ? Jobb minőségű érdekelne elsősorban, az sem baj ha bőr, szilikont és alkantarát nem szeretnék, az áruházi kétezer forintos színtiszta műanyagokat lehetőség szerint mellőzném.
Illetve az érdekelne még, hogy azonos típushoz kazetta-3,5 Jack adaptert, pótféklámpát, valamint sofőr oldali gumi kédert, továbbá a tetőcsomagtartó sínt védő gumiszalagokat és izzókészletet hol tudok vásárolni ? ( Esetleg ha ezek beszereléséhez adtok egy pár tanácsot azt is megköszönném. )
A válaszokat előre is köszönöm.
Üdv: Bicskás
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #79382 üzenetére
Hátő... szoktam általában vitaminkúrára vinni az autóimat, mert csak a lóerő nem nagyon jellemzi, hogy megy/indul meg az autó. Értem hogy papíron igen, gyakorlatilag nem.
Minél újabb, annál inkább fojtogatva vannak. Mondom egy tipikus példát, 80nál négyesben ha odalépsz, nekiáll gyorsulgatni. De ha ugyanitt visszakapcsolod a tempomatot, úgy nekiáll húzni, mintha lenne benne plusz 30ló!
Szóval megindulásban lehet hogy lomhának tűnik akár annyi nyomatékkal és lóval is.
Vagy ez a gyengébb verzióknál még tetéződhet azzal, hogy hol szabályoz a turbó (gondolom WG-es), és onnantól (általában 4000től) mintha elfogyna az erő. Ami nyilván nem fogy el, csak itt ahhoz vagyunk szokva hogy még nő tovább, de ezeknél nem nő tovább.Ha ezek állnak fent, vitaminkúra ezeken javíthat, úgy, hogy nem lesz bruttóban sokkal erősebb, de (amiben van) jóval lelkesebben nyílik ki a fojtószelep. Nyilván garis autóknál ezt mindenki mérlegelje maga bevállalja-e.
Gondolkoztam a kisoroszlánnál is (ami szintén garis), mert fent előadja az elfogyós jelentett szívó létére, hogy beférjünk a normákba ügyesen; de a sűrűbben használt tartományban meg olyan szépen megindul, hogy egyelőre nem nyúlunk hozzá - fiatal autóra drága a chipsz; és a felét már gyárilag megkaptuk, már csak a felül a finomkodáson javítani, de csak egy dologért az relatív drága lenne.Sanyo77: Hideg, nagyon hideg.
Nem mehet egyszerre a DRL és a tompított - kurv@ zavaró!
1, Búra ellenőrzése
2, Foncsor ellenőrzése
3, Lámpabeállítás mélygarázsban, nem tologatós beállító játékkal
Ha ez mind jó, akkor jöhetnek az legális emelt fényerejű izzók, illetve a nem igazán legális, de normális (csak azt, nem bármilyen gagyit!) ledes főfény.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jaded
senior tag
válasz rob210 #79382 üzenetére
Mindig szidják szerencsétlen 1.6-os Megane-t (SCe), hogy forgalmi akadály. Ja, azért szlalomoztam októberben az autópályán 120-ra állított tempomattal, mert feltartottam a közlekedést nincs annak semmi baja, helyén kell kezelni, tud az menni ha akarod.
Bár én már inkább azt az elvet követem, hogy ne időben érjek haza, hanem hogy hazaérjek.
Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
Na a teljesség igénye nélkül annak a szerelőnek is eltörném a kezét aki ezt kiadta a kezei közül.
Ezek után pedig kijelentem a renault egy csoda, nem sz@r! Mert, hogy ez ment az csoda! aztán sok sok érdekes megoldás után ez lett belőle.
de mire ide eljutottunk nem a 3 órás szintidő ment elRenault power
-
veterán
válasz rob210 #79408 üzenetére
A nagy zseles bak a szembol bal oldali motortarto?
Azt meg akartam nezni most delutan, csak vegig esett az eso.Szerdan viszem vissza, addig ha lehetne, megneznem itthon, mibol latom, ha baja van?
A valtotarto bak ki volt kemenyedve durvan, ugyanez a balos motortartora is ervenyes vizsgalatnak?
Koszi
Everybody lies.
-
KTU
addikt
válasz DonThomasino #79379 üzenetére
"Mindkét ajtóból 80 felett halk percegő kattogó hangot hallok mi lehet?"
Ez engem is érdekelne, mert én is hallom, de akár már 70 Km/h-tól.
Mintha inkább a B oszlopból jönne a hang.
Hogy ez mi lehet?
M2"Alapjáraton álló helyzetben mint ha kicsit hintázna az autó"
Alapjárat nem ingadozik?
Motortartó bakok vagy váltó tartóbakok.
Motor nem táncol benne?"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bicskás #79404 üzenetére
Kormány: normális minőségben bőrözés lesz a nyerő, ha rá akarod szánni az összeget. Bár lehet olcsóbb kormányt cserélni, ha találsz olcsón szépet bontásból.
Kazetta adapter: minőség ezeknél nem tökéletes, arra lelkileg érdemes felkészülni de azért használhatók. Olcsón ebay/aliexpress, drágábban van 1-2 jobb darab, de azokat nehéz már beszerezni. Esetleg FM transzmitter is érdemes lehet, akkor egyben tudsz telefont is tölteni, Roidmi pl jó.
Egyebek: típus fb csoportot keress, vagy jófogáson bontott jármű kategóriában, ott szoktak lenni bontott dolgok dögivel, olcsón. Néhányan talán segítenek szerelésben is, de ha nem, akkor az a kérdés, merre vagy helyileg
Izzókészletet illetően először írd össze, mi kell legyen benne, utána bármelyik autósbolt segít. A pótféklámpát illetően pedig jó lenne tudni, mi a hiba, hátha nem kell cserélni
-
Bicskás
tag
válasz molnarpeter #79415 üzenetére
Köszönöm, arra még akkor gyűjtök.
Igen, tudom, Édesapám Mondeojában használtunk egyet a testvéremmel kölyökkoromban, de a semmi és a középszerű hangzás között inkább az utóbbit választanám.
Igen írtam oda is, bár még nem jött válasz a Renault, illetve a Mégane facebook csoportba is.
A Kaposvár-Siófok tengely mentén mozgok.
( Hála a fizuból félretett pénzemnek végre nem busszal, jó dolog a saját közlekedőedény, szeretem az individuális mobilitást. )
Az előző tulaj tokkal vonóval levette, úgyhogy biztosan új kell.
-
MC Pite
veterán
válasz Skyhigh #79357 üzenetére
Ez miért jobb, mint simán felállni telefonra a saját zenéd és lejátszani? Mondjuk, kivéve ha almás vagy, mert akkor érthető.
Más, szívósor tömítés: mióta megvettem, és ott lógnak a szatyorban, nem addig az motor hidegen. A ffanc Essen belé, így nem cserélem ki, mert nem tudom mikor mi oldja meg.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok. 2007.12 havi 1.6-os benzines meganhoz (fl-es).812-es 112LE--s motor, lehet egyszerűen illeszteni valamelyik 6sebességes váltót, vagy felejtős?
-
MC Pite
veterán
válasz Jimmy8 #79419 üzenetére
Nem vagyok biztos hogy olyan lesz az eredmény mint amire gondolsz. Nem fog kevesebbet enni, viszont minden dombon vagy kis gyosításnál vissza kell váltani, mert a mostanival ellentétben nem a nyomatékmaxon autótól. És csak a kisebb fordulattól sokkal halkabb sem lesz.
Tudom hogy faszságnak tűnik, de menj 120al. Ha ott tetszik, örülj neki, és még kevesebbet is fogyaszt. Ha az ár tetszik, a hosszabb végáttétel se fog.C verzió, gyűjtés, és M3 futóműben, váltóban, zajszigetelésben is jobb pályázni is, chippelve meg méginkább.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jimmy8
senior tag
válasz MC Pite #79423 üzenetére
Köszi mindenkinek. A kocsiban 93e km van, igy egy ideig még marad
Elötte egy faceliftes 1.6-os bravam volt, na annak valóban hoszzú volt az 5-öse. Természetesen vissza kellett váltani előzéskor, de tartós 130-nál azért valahogy kellemesebb volt a kisebb fordulatszám. A megannal még mindig van olyan, mikor a hangja miatt váltani akarok egyel fentebb 120 körül[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Bicskás #79416 üzenetére
Siófokon van 2 bontó is; telefonon szoktam érdeklődni reggel-délelőtt, és ha volt donorautó, legkésőbb kora délután mindig visszahívtak, és félre is teszik a cuccot másnapig.
A kormányt bőröztesd (szerintem); én egyáltalán nem bántam meg, sőt. A komfortérzet feledteti hamar az árát.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #79427 üzenetére
Volt benne egy 2 mm elcsúszás.
Olyan csavarokkal volt összerakva, aminek vezérlésben semmi keresnivalója.
Valamint minden agyon pasztázva gyári vagy gyárias tömítés sehol. A szimeringek be voltak tolva koppanásig nem síkig ahogy kell.
Valamint túl volt feszítve a vezérlés ami ráadásul, egy kivitelezési csoda volt, mert a feszítő éke nem volt a horonyba ahol meg kell akadnia. A vezérmű kerekek össze vissza eltekerve, szinkron sehol.
Szelepek zenéltek is kissé. Jó nagy szívás volt szinkronba hozni mindent, úgy, hogy a szelepek is szépen dolgozzanak. Utálom amikor kóklerek után kell helyreállítani valamit.Renault power
-
peti100
csendes tag
Sziasztok!
Korábban már írtam, hogy időnként világít a műszerfalon a légzsák hibajelzője. Azóta egy ismerősöm megnézte diagnosztikán, és bal hátsó övfeszítőt jelzett hibának.
Erről tudnátok többet mondani, hogy merre induljak el? Nekem nem úgy tűnt, hogy arra bármilyen vezeték menne. Van bármi tuti hely, ahol kontakthiba szokott lenni?
Megane 1 kombiról van szó, 1.4 16V motor -
Bicskás
tag
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Még egy kérdésem lenne.
Gondolom nem csak nekem problémám ez, picit suta a gyári megoldás azt gondolom.
Tehát, van é arra valami okosság, hogy a sofőr oldali kar az ülés alatt amivel közelebb vagy távolabb kerülhetek a kormánykeréktől az ne akadjon ki folyton ? Mert iszonyat sz****ás visszakasztani és akkor is nagyon kevéstől kijön, szinte épphogy emelek rajta mikor a tömegközéppontom elmozdításával az ideális kormánytávolságot beállítanám és már ki is akadt, agyrém.
Vagy lehet e hozzá egy másik fajta hosszabban előre nyúló neadjisten még magasabbra is felérő kart vásárolni, hogy ne majdnem a kocsi padlójánál fél méter mélyre lenyúlva tudjam csak beállítani ?
Vagy egy csavarral vagy csapszeggel megoldani, hogy még véletlenül se tudjon kiakadni ?
Renault Mégane RXE 1.6 16V 2000.06.06
Köszönöm.
Üdv: Bicskás
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz peti100 #79435 üzenetére
Na azt a diagot dobjátok el jó messzire.
A bal hátsó öv egy sima automata feszítős öv. nincs benne patron.
Magyarán az nem adhat jelet.
Vagy a bal övfeszítő lesz az, csak szar a fordítása a programnak.
Ez lenne az a piros kis csatlakozóba megy a kábel.
Az ott nem tud kontaktolni, sose találkoztam még vele, ellenben az övfeszítőket időnként kell, cserélni, mert megnő az ellenállásuk, és akkor hibát dob.De azért én nekiszaladnék, bármilyen javítás előtt egy, "igazi" diaggal.
Renault power
-
Bicskás
tag
válasz rob210 #79438 üzenetére
Igen arra, annak az alkatrésznek amúgy mi a neve ?
Nem tudom, hogy az előző tulaj gányolta é avagy sem, én most vettem az autót.
De ha neked sohasem akadt ki akkor lehet utána kéne nézni az ülés alatti sínnél, hogy nem e ott van a probléma, de azt gondolom az ülés kivétele nélkül nem lehet vagy csak üléssel együtt az meg gondolom nem egy egyszerű mutatvány, mondjuk nem is nagyon mernék nekiállni, pláne videó nélkül ahol látom, hogy a szaki hogyan szedi szét és rakja össze, hogy nehogy valamiben kárt tegyek.
-
rob210
Topikgazda
válasz Bicskás #79439 üzenetére
Le kell térdelni az autó mellé és lámpával kistükörrel meg kell nézni, hogy mi a gond.
Egy rém egyszerű szerkezet tehát tényleg minimális műszaki érzékkel is azonnal kiderül mi van eltörve, vagy rossz helyre rakva.
Bontóban ezt is kapsz, ha cserélni kéne 15 perc kicserélni, csak az autót emelni kell hozzá.
Az ülések alulról vannak felcsavarozva a sínben átmenő tőcsavarok vannak a kaszni alatt oedig 4db anya fogja le az ülést.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
prandris
tag
M2 2004 1.6 16v középkonzolján a hőfokszabályozó stb. mögötti világítás kiégett. Tudja esetleg valaki a típusát?
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok Megane 3 1.5 dci 110 le 2010.
Kérdésem az lenne hogy mennyi km az ahol vezérlést kell cserélni?Most 80000km van a vezérlésbe.A másik a hajtókarcsapágy.Itt is probléma mint a 2-esnél? -
gixxergabi
senior tag
válasz nünüke1975 #79442 üzenetére
-160e vagy 6 év a gyári ajánlás... Ideje lejárt.
- Itt nem probléma de van aki ettől független 150-200-nál biztos ami biztos cseréli -
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #79443 üzenetére
Én a 160/6 helyett 120/5 évnél cseréltettem.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #79442 üzenetére
120e /5 év.
Sok esetben szakadt a szíj 140ezernél és a renault mosta kezeit.
Nem éri meg megvárni.
120/5 el még sose volt baj.Diesel esetén nem jelentős tétel, egy motorgenerálhoz képest.
A csapágy már javított nem téma.
420ezres autóról is tudok amiben a gyári van. 240nél én ellenőriztem, de semmi kopás nem volt rajta.
(De ez használat függő, ha valaki nyomatékból autózik 200nál érdemes)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Somatom
veterán
rob210:
Szorongós hetem volt, de végül jól alakultak a dolgok. Két bikakábelt összecsíptettünk és egy másik autóról cirka 20 perc töltés után elindult és símán hazahozott. Űrhajó ez nekem. Sztem ki fogom szereltetni belőle ezt a telefonos biztonsági izét.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DinkaDanka
tag
Sziasztok,
Visszaolvastam itt , sok jót nem találtam az 1.2 TCE motorról, de sajnos nekem is ilyen van 118e km-el egy Clio-ban. Most lett benne komplett vezérlés cserélve, mert csörgött a lánc. + hosszbordás készlet, gyertyák. Most *lekopogom* hibátlan az autó, olajat, vizet nem eszi, semmi bajom vele..
Véleményetek szerint szabaduljak meg tőle, vagy rendszeres olajcserével, megfelelő karbantartással azért élhető autó marad? (Turbóját egyszer már kb. újjáépítették gariban, ugyan ez igaz az EDC váltójára is, ekkor még nem nálam volt az autó, márkaszervíz csinálta)
Köszönöm,
[ Szerkesztve ]
Real Gamers Never Die, They Just Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest