Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz #42667776 #32200 üzenetére
Ahogy tapintás alapján éreztem, a pollenszűrő kiálló vége fölött közvetlenül csepegett be a lábtérbe, mindenhol máshol száraz volt körben...az ajtó is száraz, bár azt még holnap meglesem...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
gabx76
őstag
Hali!
Vezérléscsere:
Nekem Conti szett került a gépbe, a szivattyú pedig Valeo lett.
A konti szettben valami kanadai gyártó görgője volt, de most ha megölsz sem tudom, hogy mi a márkája.
A szerelő szerint ezeknek min. 90ezret el kellene menniük. Majd jelentkezem, bejött-e...Mindenkinek:
Végre lehet rendelni Kovácséknál gyári - Eyqem - gyertyákat! (a pécsi cég nem jött be, mert a 07.30-án leadott rendelés státusza még ma is: rendelés beérkezett. )Kérdés: M2 (benzines) bal elejében a lökös mögött alül közvetlenül lóg egy cső. Az mi a bánat lehet szerintetek, honnan jöhetett le?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #32196 üzenetére
Nekem a találgatás helyett egyetlen kérdésem van, a vízszint, hogy áll a kocsiban?
Mert ilyen időben annyi víz csak a fűtőradiátoron keresztül tud bejutni az utastérbe.
Márpedig ha a radiátorod lukas és abból dől a lé, akkor kösd fel a gatyád, mert cserélni bazi nehéz úgy meg nem maradhat.Ha nem ez a hiba akkor viszont úgy jársz mint a most már BMW tulajunk
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #32203 üzenetére
Néztem a hűtővíz szintjét, de a max. közelében áll, pont úgy, ahogy kb. 2 hete, amikor megnéztem. Egyébként, hogy hazafelé már nem használtam a légkondit, talán nem is jött több (érzésre), így akkörül lesz a bibi...
Na ilyenkor sajnálom csak, hogy
1.) technikai érzékem/tudásom minimális
2.) a 2.-on lakom
3.) legkomolyabb szerszámom egy Viktorinox-bicska, meg egy kerékkulcs... na jó, esetleg egy csavarhúzó....ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #32205 üzenetére
Akkor valóban a klíma pára elvezetője lesz a bibis, de hogy onnan hogy tud bemenni a víz az utastérbe az nagyon érdekes.
Mondjuk én leszigeteltem a klímacsöveimet, így ha csapódik is ki pára az nem jut be sehova.
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #32206 üzenetére
De legalább bontás nélkül lehetne látni valamit...de basszus egy tűt nem tudok beejteni ebbe a motortérbe, bontás nélkül esélytelen vagyok... Na mindegy, majd holnap nézek valamit... Köszi az ötleteket, végigjárom amit lehet.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
FRENK1988
veterán
MII-re 195/65 R15 vagy 205/55 R16 méretben SpeedLife2 vagy Rainexpert?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
giigz
veterán
válasz FRENK1988 #32214 üzenetére
Nem a méretet kérdezem, hanem a két kiválasztott gumi típust. A Semperit egy közepes, de jó gumi, a RainExpert pedig esőben jó.
Azért írtam a Vredestein Sportac 5-öt, mert nagyon jó árban van, és jelenleg a kategóriáján belül az egyik legjobb, ha nem a legjobb gumi. Szárazon és vízen is kiemelkedő. Nálam nem lenne kérdés, hogy csak az jöhet szóba.
-
#42667776
törölt tag
RainExpert egy kicsit hangos és ahogy kopik egyre hangosabb.
-
Ck.
addikt
válasz Sgt. Chris #32196 üzenetére
Az üveg mögött folyik le, vszinu az a műanyag ereszcsatorna ami a szélvédőnél van elengedett és ott szépen folyik be a víz. Nekem az Audi ban már a 3. lesz benne.
-
mycso
Topikgazda
205/55r16-ban 21-ért találtam vredit, viszont 20-ért van bridgestone potenza re002 vagy turanza t001, 22-ért dunlop sp vagy blue, pirelli p7 vagy 23-ért conti premium 5.
Van azért alternatíva bőven.
Amiket ő említett, egy árkategóriával lentebb fociznak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gombcomp
senior tag
válasz Sgt. Chris #32205 üzenetére
Nálam is hasonló jelenség volt...
A fő probléma az volt,hogy el volt dugulva a pollenszűrő,és az utána lévő párologtatóra
nem fújt rá elegendő levegőt a rendszer,így eljegesedett.
Amikor ezután állt az autó akkor a leolvadt jég végigfolyt a műanyag ház falán.
Mivel elég öreg darab, a műanyag idomok közötti habszivacs eléggé hiányos be tudott
folyni az utastérbe is a víz.
A második gond pedig az első híd felett lévő kondenzvíz levezető cső meg volt törve,
és nem tudott kifelé folyni a lötyi. (Mellesleg a cső is el lehet dugulva...)
Az utóbbi részhez elég nehéz hozzáférni,ajánlatos csápossal megemelni,és
úgy megnézni."Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
senior tag
válasz Sgt. Chris #32201 üzenetére
A Megnane II-es altalaban 3 helyrol szokott beazni:
1. Tetoablak. Mivel Neked ez nincs, kizarhatjuk
2. Eldugul a szelvedo elotti vizelvezto, es a szellozo beszivojan keresztul befolyik a viz. De ha nem allt esoben, nem mostad a kocsit, akkor ez is kizarhato.
3. Eldugult a legkondi kondenzatorviz elvezetoje. Nyomd be a kezed a kozepkonzolnal a "kardanalagut" es a muszerfal talalkozasahoz. Ha ott vizet erzel, akkor onnan jon, mivel ott van egy talca, ahova a legkondi kivezeti a kondenzvizet. A talcanak a lefolyoja a kocsi aljanal talalhato a kipufogocso hovedo boritasa mogott. Ezt kell megtakaritani, hogy el tudja vezetni a vizet.
Ha van tipped, hogy melyik hiba lehet, akkor leirast a megoldasokrol.
-
longwild
aktív tag
válasz FRENK1988 #32214 üzenetére
Ha már szóba jött: nem tudjátok mi a neve annak a gyári felninek, amelyik sokküllős volt? Olyan hatása volt, mintha fűzött kerék lenne vagy ilyesmi... Sajnos a képére is csak nagyon halványan emlékszem, de nem ez a felni, amit említettél...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
giigz
veterán
205/55 R16-ban a fentebb említett Semperit és Uniroyal gumi 18k és 20k. Ha már Uniroyal, akkor inkább a RainSport 3 19-19,5k-ért
Na most a Vredestein Sportac 5 18.900 Ft. Nemhogy ennyiért, de ennél többért sincs ilyen kiegyensúlyozott gumi.
Amiket te említesz, RE002 19.600 Ft, ez minden tekintetben elmarad a Sportrac 5-től, a T001 19.800 Ft, ez már tapadásban hasonló, de kopásban, és egyéb tulajdonságokban jóval gyengébb, a Blue 19.650 Ft, ez sem egy rossz gumi, tapadásban hasonló a Vredestein-hez, viszont a többi tulajdonságban szintén elmarad, az SP Sport 01 20.800 Ft, de az tapadásban is és mindenben nagyon el van maradva. A P7 18.400 Ft, a Dunlop SP 01-hez hasonlít a legjobban, tapadásban is egyéb tulajdonságokban is lemarad jócskán. A Conti PC5 viszont tapadásban Vredestein szint, talán még jobb is egy picivel, de a kopása valami kegyetlen rossz, eszméletlenül kopik...
Nem véletlen írtam, hogy Sportac 5-öt vegyen, nem kerül többe, mint az általa említett Semperit vagy Uniroyal, annál sem kerül többe mint amiket te említettél, viszont tapadásban is a legjobbat nyújtja, és kopásban, úttartásban, közvetlenségben, mindenben a legjobbak között van.
Tehát mégegyszer kiemelem FRENK1988-nak a Vredestein Sportac 5-öt, nehogy mást merjen venni, jelenleg ebben a 195 és 205 méretben ez a legjobb, legkiegyensúlyozottabb gumi.
Ilyen értékelése nincs egyiknek sem, az újra megvenné 95% pedig mindent elárul...
-
tresh
veterán
NANKANG gumit kell venni 40 ből meg áll nem kopik 3 év múlva is ugyan annyi a kopás jelző állása tapad amikor tapad.. ha hengerfejes az autód akkor nem zavar a menet zaj.. ja és teszteken top 10 be benne van Viccet félre téve könyörgöm szakadjunk már le erről a tesztelős oldalakról...ha beírod hogy neked ez van és frankó jól muzsikál vagy fasza jól tapad stb stb elhisszük senki se kérdőjelezi meg de fizette hirdetéses tesztek alapján kár bármit is linkelni bizonyítani a fele kamu ha nem több.Van egy kerete abból a legjobb elérhető gumit kell venni amit többen is tapasztalatból ajánlanak és ugye abba egyetértünk hogy minden autón másképp fog viselkedni az adott gumi hisz a fizikát megb*szni itt sem igen lehet.. nekem turanza ER300 van a kocsin de semmivel se tartom jobbnak mint a Fuldámat anno... lényegtelen értelmesebb márkából kell venni gumit amire van keret ha kopott gumi után teszi fel ahogy te is tetted megváltás lesz bármelyik
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
"de fizette hirdetéses tesztek alapján kár bármit is linkelni bizonyítani a fele kamu ha nem több"
Uram, nem gondoltam volna, hogy ennyire hülyének nézel engem...
Nyilván a teszt csak kiindulásnak jó, én a felhasználói véleményeket nézem olvasom, több 100-at/1000-et, és azon értékelések alapján mondom. Jelenleg a Sportac 5-nek nincs ellenfele, ez pedig tény. Ráadásul jó áron van
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A Sportrac 5-tel nincs tapasztalatom, viszont másik két Vredestein-nel van, és abból tudok kiindulni, hogy amiket a felhasználók írtak, értékeltek az én két gumimról, az tökéletesen bejött, így arra következtetek, hogy ha a Sportac 5-öt értékelték a legjobbnak, legkiegyensúlyozottabbnak, akkor valószínűleg az is igaz
A vezérlés pedig sínen van
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
(#32226) tresh: Legalabb mostmar tudjuk, miert gyorsul lassabban giigz kocsija: Nagyon tapad az asztfalthoz a gumi, es nem engedi porogni a kereket
Lehet, hogy en is veszek egy ilyen VredEinstein gumit, csak attol felek, hogy egy fekezesnel felgyurodik az asztfalt
(#32238) giigz: Nyugi, csak ugratlak
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Megvan a megoldás!
[link] -
-
giigz
veterán
Azért, mert nem olvasod tovább, még továbbra is igaz marad. Nem rossz a Bridgestone sem, senki sem mondta, de a Vredestein Sportac 5 gumija nagyon el lett találva, nyilván általában az ember arra törekszik, hogy adott áron a legjobbat vegye, főleg ha az adott árnál még drágábban sincs jobb, de ha manapság nem ez számít, én kérek elnézést.
19600-ért ilyet kapsz (RE002):
18900-ért ilyet (Sportrac 5):
"Ja jólvan már emlékszem, neked az van (vredi) így az a legjobb."
Miért, most mondjam azt, hogy nem az a legjobb, csak éppen több száz ember szerint az a legjobb, az ára is a nagyok közül a legolcsóbb. Akkor mi, ha nem ez a legjobb választás? Nem azért mondom, mert nekem is ilyen márka van, hanem azért, mert feketén-fehéren ezt olvasom ki a véleményekből.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek semmi vita mindenki nokian xl - t vegyen és csend, annál tökéletesebb gumi ugy sinvs, mert nekem az van
Renault power
-
giigz
veterán
A grafikon van a saját tapasztalat alapján, ugyanis az emberek véleményezik a gumikat, és abból lesz a grafikon.
Szerinted mit jellemez egy gumiról az, hogy 10-ből 9,5 ember újra megvenné?
Az általad említett DRÁGÁBB gumikat 10-ből 8,2-6,3-6,7-5,8-6,2-6,4 ember venné meg újra... Szerinted jó egy olyan gumi, amit a felhasználók szűk fele nem venné meg újra? Elárulom neked, ilyen gumit nem célszerű venni. Az a jó gumit, amit ha megvesz valaki, újra megvenné, mert meg van vele elégedve, és nem más gumit kell keresnie, hanem bátran azon a véleményen van, hogy újra megvenné. Ez a Vredestein ST 5 esetében 95%, valószínűleg nem véletlen, bár szerinted biztos mindenki hülye.
Észrevetted egyébként, hogy semmi kézzelfoghatót nem tudsz írni, csak annyit, hogy én hülyeséget írok? Szerintem meg te írsz hülyeséget, lerí rólad, hogy fogalmad nincs a témához, semmit nem olvastál utána.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest